Puslapis 22

Re: Outback H6 spyruoklės

Parašytas: 2012-11-12, 10:39 am
evilkas
Jonas6x6 rašė:viską išsprendžia prie KYB (t.y. non self-leveling) BAJA spyruoklės, o jei nėra jų - bent jau H6 usdm
Per minkštos tos H6 USDM.

Re: Outback H6 spyruoklės

Parašytas: 2012-11-12, 11:17 am
laisvis
MekongDelta rašė:O tu pastoviai maišus bulvių važioji? Aš sakiau dar pora cm kilstelėsiu be geometrijos atstatymo ir gal užteks. Jei ne, tai Premus turės dar vieną pacientą. O su Jonu kalbėjau kažkada, tai variantas USDM ir KYB, arba normalus pakėlimas su geometrijos atstatymu.
Selfleveling neturi jokio kontakto su išore, tad mano supratimu jie turi bazinę padėtį, kurioje ir stengiasi palaikyti aukštį. Uždėjus kitas aukštesnes spyruokles jie nedirbs tam diapazone kur jiems numatyta ir vis tiek kažkam bus blogai, nes spyruoklė aukštesnė o amortizatorius trumpesnis. :smile:

Vezioju ne bulviu maisus, bet kiekviena savaitgali vaziuoju i zvejyba, Tad bagazinej buna dvi valtys, du varikliai ir visa kita ekipiruote. Svorio galui tikrai pakanka. Viska pakrovus, R17 215x55 ratai vos ne po arkom sliapesi. Su self leveling sutacija geresne. Taciau taip noreciau, kad galas siek tiek auksciau stovetu.

Re: Outback H6 spyruoklės

Parašytas: 2013-03-19, 8:01 am
blogis13
As i 2002 legasa - US OBK 2003 spyruokles dejau, tai masinos sedusio galo beda isgyde ir kilstelejo neblogai, tai nuo 100 kg apie 1 cm tik paseda.

Re: Outback H6 spyruoklės

Parašytas: 2013-09-17, 1:45 pm
Waidas
pasikeičiau europinius autoleveling į paprastus USA amortizatorius su viskuo. Galas pasikėlė 2,5 cm. Dabar, kad galinis ratas atsiplėštu nuo žemės, reikia kėbulą domkratu pakelti 5 cm aukščiau, nei su buvusiais autoleveling amortikais. Dar nebuvo progos gerai pakrauti bagažinės, jaučiu sėstu daugiau. Bet pilnai krautas nuvažiuoju tik 5% visos ridos... Idealiausi būtu rankiniu būdu reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
Paveikslėlis