Puslapis 2 iš 2
Re: Beda su kontrobandinio galiniu tiltu
Parašytas: 2012-10-10, 12:47 pm
maruk2
Jonas6x6 rašė:maruk2 rašė:Vienu zodziu, ir taip, negerai, ir kitaip hrenova. O kiek, tas redoktorius, mazdaug kainuoja?
tai ar tikrai reduktorius kaltas?
Pagal teh. info, kuria radau cia, tiretu but reduktorius, su 4.1 perdavimu. Pasmane stovi, 3.9. Pagal specu rekomendacijas, idet saugikli, i FWD jungti, galalas atsijunge. Tai kaip supratau deze, kaip ir dirba. Tai lieka tik, supainioti reduktoriai. Ir dar labai noretusi, gaut reduktoriu su LSD. Jei tokie aplamai buvo.
Re: Beda su kontrobandinio galiniu tiltu
Parašytas: 2012-10-10, 1:18 pm
maruk2
Nu ant reduktoriaus uzrasyta, speed ratio 3.9. Negi jam, kasnors isrove, zarnas, ir sudejo kitas.
Re: Beda su kontrobandinio galiniu tiltu
Parašytas: 2012-10-10, 2:39 pm
maruk2
Ne nu, cia jau beviltiskas reikals darosi. Nu bet, vistiek as noriu pastatyt su, lsd. Tik nuo kokiokio aparato, jis man tiktu? nu ir bus matyt, issispres beda, ar ne.
Re: Beda su kontrobandinio galiniu tiltu
Parašytas: 2012-10-10, 4:00 pm
maruk2
Manasis 94 tai gal ir nereiks tu pisasiu. Dekui uz info

Re: Beda su kontrobandinio galiniu tiltu
Parašytas: 2012-10-10, 9:56 pm
SubaruLT
Jonas6x6 rašė:foresterio mechaninio nuo 2004.
jei tavasis 89-92, reiks kitų galinių pusašių.
jei tavasis 93 - tiks tie patys
Ten iskart 4.111 su LSD jo?
Prie topacio, kur buna 4.444 perdavimai su mechaninem dezem?