Puslapis 2 iš 6
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 10:41 pm
jonas72
Meda.Forester rašė:gąsdinat

Tai kodėl tech.profilaktika naujam auto tik kas 15000 ?Ir po paskutinės kitų nurodymų negavau

aš ir išsigandau
tech,apžiuras ir tepalu keitima darau kas 15,000 km. ir vis dar važiuoju gal man vienam toks geras auto papuolė
turim žemės ūkio technikos kuri kainuoja.... ir pilasi i variklius būtent mineralinė alyva
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 10:43 pm
jaroslavas
Artūrazz rašė:Na nežinau kaip kas, bet aš keičiu po 10'000 km, o neseniai po 13'000 km ir tik todėl, kad buvo gan švarus tepalas ir pusmetis ar daugiau tik praėję. Neatsimenu kas sakė, bet čia ko gero buvo skirta labiau longlife tepalams, kad bent filtrus kas 10'000 reikėtų keisti ir spėju teisybės tame yra

+ jau 5'000 km jau turiu po apie 3 mėn, tai keisiu irgi pan. ir iki 15k km nelauksiu.
Na pakol kas tvarkingas prižiūrėtas varikliukas su maždaug 35-37 k km ir net tepalo neima (dapilt nereikia ir prie max ribos visą laiką lygis laikosi)

+ šildau visą laiką ir su šaltu nevažinėju, net vasarą

jei tau nuo to ramiau - valio, ir jei turi lišnu pinigų - tai valio. bet netoleruoju kai išgasdina paprastus neturinčius pinigu.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 10:52 pm
Artūrazz
Kas čia ką gąsdina
Čia žmonės pasako savo nuomone ir galimas pasekmės ateityje, bet tai nereiškia, kad būtinai 100 proc. taip ir bus nes spėju priklauso ne nuo vieno dalyko.
O keičiant kas 15'000km irgi yra savų niuansų, nes kažkas per pusmetį, kažkas per metus, o kažkam ir ilgiau reikia tiek pravažiuoti, tai skirtumas spėju yra.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 10:58 pm
hipy
Artūrazz rašė:...kažkas per metus, o kažkam ir ilgiau reikia tiek pravažiuoti, tai skirtumas spėju yra.
tam ir yra papildomas laiko intervalas jei km nesusuki - metai
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 11:00 pm
Artūrazz
Na čia aš labiau į tuos kurie tik į km žiūro
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 11:06 pm
azart
O as manau kad si karta verta paklausyt tu zmoniu kurie kasdien gyvai ciupineja motorus, mato bukle ir t.t. tokiu kaip Jonas, RSe, ir daugelis kitu. Vat tokie zmones is savo patirties pataria keisti kaip imanoma dazniau. O beletristika remiantis poperiukais, instrukcijomis, ir t.t. nervuot pradeda, ypac kai zmogus viska atlieka servise o ne savo rankom stengiasi viska paciupinet, atsukti, pakeisti ir t.t. Gerbiu darbuotojus ir krapstuolius kaip as juos vadinu, kurie savo rankom stengiasi tobulint savo auto o ne tik bukai viska padaryt servise ir rekaut apie kazkokias zinias gautas tik is poperiuku. Bet kokia teorija, net ismokta atmintinai yra nulio verta be realios praktikos. Be pykciu - visi pasirenkame savo kelia, taciau as remiuosi praktiku ziniomis o ne popergaliais!
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 11:16 pm
jaroslavas
Azart, taip ir gerai, tau gerai ir gerai.
Bet. Meistrai mato tos sugadintus variklius, matyt klausė po kiek keistas tepalas, gauna atsakymą kad dažniausiai po 15000. Ir va pataria kad geriau po 10000. Nuo to lyg ir nieko blogo. Tik pinigai. Bet na neaišku nuo ko tie varikliai negeri, o gal nuo netinkamos alyvos? gal nežiurėjo manuale pastaba - keisti dažniau jei yra apsunkintos eksploat salygos? Gal alyvos keičia kiekviena karta vis kitokio tipo ir gamintojo? Gal alyvos lygis buvo per žemas?
Kas liečia manualu - be mokyklos tu butum niekas
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-06, 11:46 pm
Mindaugas
Pradėjęs skaityt paskutinį postą prisiminiau hitą - "Man gerai!" :-D
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 12:06 am
Vilmantas.S
Kiekvienas gamintojas nori būti kuo patrauklesnis potencialiam pirkėjui, o kuo didesnis tepalų keitimo intervalas, tuo mažesnės ekspluatacinės išlaidos ir skanesnis saldainis vartotojui. Gyvenimas bėga į priekį ir, kaip bebūtų gaila, įsivyrauja vartotojiškas požiūris į gyvenimą- viskas užprogramuojama tarnauti tam tikrą laiko tarpą, o tada jau ieškai naujo...
Mano galva manualais galima buvo tikėt prieš kokius 10-15 metų. Dabar gamintojai, deklaruodami ilgą keitimo intervalą, yra užtikrinti, kad garantiniu laikotarpiu variklis dirbs be problemų, o kas bus vėliau- tai jau tik gamintojui į naudą- perki naują auto ar remontuoji tą patį, pirkdamas detales. Keiti automobilius nepasibaigus garantijai- kuo ilgesnis intervalas tuo geriau, jei galvoji važinėt ilgiau- trumpink intervalą.
Tai va, tokie mano pamastymai, tepalų tema

Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 12:16 am
hipy
o koks pas subara intervalas buvo pries 10, 15, 20 ar 25 metus?
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 8:05 am
GELEŽINIS
Mano pastebejimas. Turejau valdiska Vectra su 1.6 benzu (labai lievi varikliai). Dar buvo tokios pacios 4. As tepalus stabiliai keiciau kas 10000, nuvaziavau 400000km(po to ja pardave). Po tiek km variklis dirbo svariai, buvo pakeisti tik salnikeliai voztuvu. Rijo kokius 0.5litr i 5000km. Vazinejau agresyviai (kaip su valdiska), negailint.Kiti kolegos keisdavo kas 15000km, nes dirdo po lietuvele ir aptarnavimui lekdavo i Vilniu, tai tempdavo kuo ilgiau. Visiems keisti varikliai (is sroto nuo anglu) arba daryti kapitaliniai.Visiems kapiec atejo kazkur apie 300000 riba.Nezinau, bet keiciu visa laika kas 10000 ir pilu gerus tepalus. Jei gryna sintetika, tai pazaidziu iki kokiu 12-13tukst riba ir tai su skaudancia sirdimi. Tai va vaikai, negailekite tu lituku, nes skupus patis zinote kiek moka...
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 8:24 am
jaroslavas
o kolegos kokius tepalus pilė? ar tepalo lygi prižiurėjo? gal ten raspizdiajai? gal tik tavo varikliui pasisekė buti gyvam?
Kaip matai daug klausimu
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 9:54 am
jaroslavas
na pirma tu teigei kad kas 15000 yra blogai, o tada aš dėl savo buvusio Foriko. Neišsisukinėk eilinį karta.
Apie tepalus - vėl ne į temą, tam yra kita tema, kai kam amžina, kai kam aiški iki negaliu.
O man klausymai kila, nes labai jau daug sudaužoma stereotipu - net laida yra kur kas antras stereotipas sudaužomas - (Myth busters, atrodo). Sutik su to - keisti dažniau tepalus tai jau mada ir stereotipas. Ir dar nebijau klausti ir ginčitis, o kiti - nenori, supranta, nežino ka pasakyti, su Jonu6x6 nori draugauti

Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 10:00 am
jaroslavas
nerašyk offtop - atsakyk už savo bazara dėl 15000 ir 10000.
Matai jeigu tu butum teisus - visi pradėtu keisti kas 10000, jeigu priklausė kas 15000, net neišmanėliai oficialus servisai - Subaru, VW, BMW. Jonas72 ir tas pridėtu į kelnės ir savo Forikui bei turimai technikai pradėtu keisti 1,5 karto dažniau. Sakyčiau tavo mėgstamas posakis- visi supranta o tu ne , atsistojo prieš pati tave

Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 10:38 am
jaroslavas
tavo atsakymas man skamba taip - tada butu dar geriau keisti kas 1000 km - amžinai su nauju tepalu.
Aš gi rašiau - taip kas 10000 bus tikrai ne blogiau, bet ar to reikia? nes kas 1000 bus išvis ahuje....bet ar to reikia?