Puslapis 2 iš 3
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-09, 4:35 pm
vidmukas
netycia akis uzkluvo uz fiat freemont. buvau salone pasiziurejaui masina. tai 7vietis minivenas, 21 cm prosvaista. 4x4. priekis varo automatiskai isijungia galas, kai praslysta priekis.
geriausia komplektacija, dyzelis 2.0. at 6. 7 vietos. siaip`daug priedu visokiu.kaina 97000 lt.
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-09, 4:40 pm
hipy
jei cia tas kuri turiu omeny, tai, imho, prie jo dizaino dizaineris nebuvo prileistas...
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-09, 4:44 pm
haskis
Ot paguoda, kai su mano alga reiks taupyt tokiam atidedant visa alga iki cento- 6 metus ir 6 menesius... nei verkt nei juoktis...

Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-09, 5:14 pm
Aladdin
vidmukas rašė:netycia akis uzkluvo uz fiat freemont. buvau salone pasiziurejaui masina. tai 7vietis minivenas, 21 cm prosvaista. 4x4. priekis varo automatiskai isijungia galas, kai praslysta priekis.
geriausia komplektacija, dyzelis 2.0. at 6. 7 vietos. siaip`daug priedu visokiu.kaina 97000 lt.
O kaip vidaus kokybe?:) Nes mano kolega sako sh....
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-09, 11:47 pm
Arūnas
Gorbas rašė:O tai gal tada geriau pasiimti Dacia Duster 1.5 dci su pilna komplektacija? Ir sąnaudos nerealiai mažos, ir pravažumas superinis, ir dydis nerealus.

kur tau pravažumas geras? Smėlyje minutę pasikapstęs užsidega reduktoriaus perkaitinimo lemputė

Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-10, 8:52 am
sukceno
vidmukas rašė:netycia akis uzkluvo uz fiat freemont. buvau salone pasiziurejaui masina. tai 7vietis minivenas, 21 cm prosvaista. 4x4. priekis varo automatiskai isijungia galas, kai praslysta priekis.
geriausia komplektacija, dyzelis 2.0. at 6. 7 vietos. siaip`daug priedu visokiu.kaina 97000 lt.
realiai tai yra Chrysler, tik fiatas perpirko akcijas ir EU pavadino kitaip
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-10, 9:52 am
vidmukas
kokybė, kaip kokybė. kadangi ten salone stovi geriausios versijos fiatas, tai ir kokybė gera.
man tai visai patiko mašinos vidus. daiktadėžių krūva. sėdynės stumdosi. aišku 3 eilėj sėdėt man sunkoka. bet mažesniam žmogui visai patogu turėtų būt. yra vaikams pakeliamos sedynės. gale šildymo funkcija.
priekyje vietos sočiai. matomumas geras. gal kiek ekranas žemokai įtaisytas norėtūsi kad būtų aukčiau dėl patogumo. bet šiaip patogu. dėl pravažumo nežinau, bet kaip ten man sakė į sunkią bekelę nepataria važiuot. o šiaip visur jis ten parvažiuoja kur reikia. tarkim iš apsnigto kiemo ar dar iš kur. 21 cm prošvaista. tik priekinis bamperis kiek žemokai atrodo, tai jaučiu gali kabintis kur stačiau.
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-11, 1:55 pm
Rolkis
Aladdin rašė:Rolkis rašė:Man tai asmeniskai labai patiko, ir manau uz kokiu 5m kesinsiuos as i ji

O kas konkrečiai labai patiko?
P.S. Gal kas kur esate užmatę realias turbiko sąnaudas mieste?
Labiausiai man tiko pats vaziavimas, solidus toks, gal busiu keistas, bet patiko ir linear deze- komfortiska, jokiu pertrukiu, galios man pakankamai. Salono medziagu prastumo neizvelgiu, ten viskas labai panasiai kaip ir visose japaskese, nieko labai ispudingo, bet viskas vietoj ir veikia, man daugiau nieko nereikia, vietos daug, o palyginus su mano impreza tai tas forikas tikras kluonas

Vienu zodziu- jeigu dar dyzelis tai jamam sita

Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-11, 5:37 pm
Aladdin
Nu ką, prasibandžiau turbiką. Pagal komfortą tai kažkiek minkštesnis negu maniškis, bet karti jaučiasi kažkoks truputi makalavimasis, kai važiuoji per nelygų kelią. Garso izoliacija nėra bloga, bet ganėtinai aiškiai girdėjosi ratai. Pagal važiavimo dinamiką tai arba aš kažko nemoku arba kažkas su juo man netaip. Ne taip jaučiasi rovimas iš vietos, kažkaip viskas lėčiau negu maniškiame. Na gal dėl to kad mašina minkštesnė ir sunkesnė. Tik pradėjus važiuoti kažkoks girdėjosi zirzimas ant mažai apsukų, galvojai gal tai žymusis cvt garsas, bet paskui kažkaip jis dingo. Audio garsas man patiko. Paskui dar išsibandžiau touareg:) Pats važiavimo komfortas tikrai nebuvo kažkas tokio, po ko nesinorėtų atgal į foriką, bet visa kita daug labiau traukia link touareg'o.
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 8:44 am
Remis7
Aladdin? Tu bandei 2.0T forika, o apie koki motora tuarego kalbi?
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 9:23 am
Artūrazz
Dėl traukos, tai nesuk galvos, nes CVT labiau į ekonomija taiko, tai spaudžiant nedaug arba vidutiniškai tokia tupa atrodo, bet perėjus ant "Manual mode" ir laikant apsukas nuo 3000 rpm (bent pas 2,5 matarioką) mašina staiga pasidaro labai gyva ir trauka žymiai pagerėja. Bet ir yra blogoji pusė "Manual mode", būna pripranti prie tos geresnės traukos ir paskui tik taip ir tesinori važinėti

na čia bent taip pas mane. Jeigu CVT neturėtų lopetėlių, tai 2,5 jau senokai butų nusibodęs

Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 3:00 pm
Aladdin
Remis7 rašė:Aladdin? Tu bandei 2.0T forika, o apie koki motora tuarego kalbi?
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Nu touarega as bandziau 3 litru dyzeli, atrodo 204ag, tai nors masina ir sunki, bet trauka labai maloniai jautesi, pas forika kazkaip tarsi viskas i vata kazkiek butu suvyniota. Touaregas irgi nesokcioja, bet visam diapazone jauti kad maloniai traukia. Na ir sedi tarsi kokiam soste, i visus is auksto ziuri. Su mano ugiu ilipime i masina touaregas man lygiu neturi:)
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 3:02 pm
Aladdin
Artūrazz rašė:Dėl traukos, tai nesuk galvos, nes CVT labiau į ekonomija taiko, tai spaudžiant nedaug arba vidutiniškai tokia tupa atrodo, bet perėjus ant "Manual mode" ir laikant apsukas nuo 3000 rpm (bent pas 2,5 matarioką) mašina staiga pasidaro labai gyva ir trauka žymiai pagerėja. Bet ir yra blogoji pusė "Manual mode", būna pripranti prie tos geresnės traukos ir paskui tik taip ir tesinori važinėti

na čia bent taip pas mane. Jeigu CVT neturėtų lopetėlių, tai 2,5 jau senokai butų nusibodęs

Beda tik ta, kad jma atstovas neleido jo man normaliai isbandyti, sako nekelk apsuku ir t.t.

tai zodziu toks pusetinas test drive gavosi:(
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 4:04 pm
Remis7
Aladdin rašė:Nu touarega as bandziau 3 litru dyzeli, atrodo 204ag, tai nors masina ir sunki, bet trauka labai maloniai jautesi, pas forika kazkaip tarsi viskas i vata kazkiek butu suvyniota. Touaregas irgi nesokcioja, bet visam diapazone jauti kad maloniai traukia. Na ir sedi tarsi kokiam soste, i visus is auksto ziuri. Su mano ugiu ilipime i masina touaregas man lygiu neturi:)
Na komfortas vw puikus... bet aptarnavimo kastai dideli... kalbu apie 2005-6 vw toureg 2,5tdi pazystamo
Kuro filtras brangus, kuro irgi nemazai "valgo", tepalai butinai 0W30 su 506.01 specifikacija 4Ltr bakelis geroalyvos 140-180lt , kurio reikia ~ 9,2Ltr
Vien parktronikus jau 3 pakeite.... ta prasme genda kaip ir visi auto... o aliuminine vaziuokle ne 1 tukstanti kainuoja remontuojant servise.... padejuoja kad brangu.... bet aisku save paguodzia kad viena karta gyvena
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Re: 2013-2014 metų forikas
Parašytas: 2014-04-13, 4:43 pm
Aladdin
Na aš irgi girdėjęs kad pirmos kartos Touareg'ai ganėtinai genda, aš kalbu apie tuos, kurie nuo 2011 ar tai 2010 ėjo, tikiuosi ten situacija jau pagerėjo. Ryt eisiu X3 test drive daryti
