Puslapis 2 iš 2
Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-07, 8:50 pm
Valdas
azart rašė:kai as klausinejau, sake kaina be suvedimo, reiektu pasitikslint aisku Dariau. Bet tas aukstinimo budas su saibu "buterbrodu" ir ilgais varztais man nelabai patinka.
mečiau lauk savo šaibas neapsikentęs daužymo, pakėliau lėkštes - visai kita auto. kėliau 8cm - dar tik grįžo į tą lygį, kad priekis vienodai su galu, na gal nežymiai daugiau. žodžiu spranzinkom - vamzdiec. pasidalinau šita mintim subaru klube, vos durnu neapšaukė.
svarbiausia, kad nedaužo galo, nes su šaibom - pilnas ekipažas, menkiausia duobė - gale keleiviai galvoja kada čia ratas salonan įlys...
na įsiterpiau čia taip, ale palei temą

Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-07, 9:46 pm
suboksidas
Tik labai neplatink mintiea, a tai žmogua su gerom spyruoklėm dar užsimanys

Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-07, 10:48 pm
Arturas
Valdas rašė:azart rašė:kai as klausinejau, sake kaina be suvedimo, reiektu pasitikslint aisku Dariau. Bet tas aukstinimo budas su saibu "buterbrodu" ir ilgais varztais man nelabai patinka.
mečiau lauk savo šaibas neapsikentęs daužymo, pakėliau lėkštes - visai kita auto. kėliau 8cm - dar tik grįžo į tą lygį, kad priekis vienodai su galu, na gal nežymiai daugiau. žodžiu spranzinkom - vamzdiec. pasidalinau šita mintim subaru klube, vos durnu neapšaukė.
svarbiausia, kad nedaužo galo, nes su šaibom - pilnas ekipažas, menkiausia duobė - gale keleiviai galvoja kada čia ratas salonan įlys...
na įsiterpiau čia taip, ale palei temą

O kas tau pervirino leksteles

O gal ir visa amortizatoriu perrinkinejai, stoka ilginai? Ko gero butu idealu pritaikyt ilgesni amortizatoriu, bet itariu daug visokiu perdirbinejimu butu, nes skirtusi tvirtinimai ir t.t. Nu bet turint virinimo, tekinimo ir kitokia iranga, bei tiesias rankas viskas imanoma.
Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-08, 9:09 pm
Valdas
Arturas rašė:Valdas rašė:azart rašė:kai as klausinejau, sake kaina be suvedimo, reiektu pasitikslint aisku Dariau. Bet tas aukstinimo budas su saibu "buterbrodu" ir ilgais varztais man nelabai patinka.
mečiau lauk savo šaibas neapsikentęs daužymo, pakėliau lėkštes - visai kita auto. kėliau 8cm - dar tik grįžo į tą lygį, kad priekis vienodai su galu, na gal nežymiai daugiau. žodžiu spranzinkom - vamzdiec. pasidalinau šita mintim subaru klube, vos durnu neapšaukė.
svarbiausia, kad nedaužo galo, nes su šaibom - pilnas ekipažas, menkiausia duobė - gale keleiviai galvoja kada čia ratas salonan įlys...
na įsiterpiau čia taip, ale palei temą

O kas tau pervirino leksteles

O gal ir visa amortizatoriu perrinkinejai, stoka ilginai? Ko gero butu idealu pritaikyt ilgesni amortizatoriu, bet itariu daug visokiu perdirbinejimu butu, nes skirtusi tvirtinimai ir t.t. Nu bet turint virinimo, tekinimo ir kitokia iranga, bei tiesias rankas viskas imanoma.
na iš pradžių kaltinau susėdusias spyruokles ir jau prastus amortizatorius dėl daužymo, bet..išardžiau..amortizatoriai dirba puikiai, sustumi, paleidi o ans pats štoką išstumia. lėkščių nevirinau, kadangi tai buvo labiau kaip eksperimentas(a vdrug nepasiteisina, išardau, išmetu savo chaltūrą ir važiuoju toliau). paėmiau blogus foriko amortus, perdaug nesaugant nurėžėm lėkštes, ėmėm 8cm santechninio vamzdžio (vidaus diametras 52mm, teko pjaut keletą kartų išilgai kad sumažint iki 49mm(jei gerai pamenu)), prie jo privirinom lėkštę ir užmoviau ant esamo amortiko. ir surinkau. bėda didesnė tik ta, kad reikia daugiau suveržti spyruoklę, turimi suveržėjai vos vos pajėgė tiek, teko rankom dar spustelt kad pagaut štoko sriegį. savaitgalį jei spėsiu ir prieisiu padarysiu foto, bus aiškiau.
Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-08, 9:15 pm
dainius212
As panasei pasidares simtu procentu pasiteisino ir ziaurioj bekelej.......

Re: subaru kelimas kalvarijoje
Parašytas: 2014-05-11, 2:51 pm
Tomas
8cm daugoka,net aš savo tankui lėkštutės tekėliau kat tik tik didesni ratai tilptu,gale 3,5cm priekyje užteko 3cm.su 8cm per duobes amortikas nemuša pralėkus per duobes ir viršų?iš subaru nėra ko iš š... vaško spaust... nori i pelke giliai pirk džipa rėmini,nes pakelus subaru,kad ir sumontavus 4,11 dėžė su 1,5 palėtintoju ir su 225/70r16 ratais trasoje jis bukas kai koks džipas dyzelinis,iš vietos su palėtintoju pelkėje važiuoja,per arimus ir 2 pavara su palėtintoju važiuoja,bet išlėkus i kelia ir baigiasi subaru smagumas,nei palėkt nei paskersuot.nors ir važiuoklė platinta kokius 3cm plius ratai su beveik nuliniu ET tai yra stovi kokius 3cm plačiau nei standartas,visumoj kokie 6cm plačiau nei standarte.po tokiu modifikaciju trasoje dar galima max 130km/h,duju sanaudos kaip sherokio 4,0 tik 20-25duju

su tokiu apetitu aš mieliau laužyčiau sheroki nei subaru,bet subaru tai liga nepagydoma
turėjau ir keliau ne viena subaru,pravažiuota-pralaužyta nemažai.komfortiškiausia tai 2cm amortiku lėkštučiu perkėlimas dėl stabilumo-pakietinimo važiuoklės ir 4-5cm šaibos po amortikais.šaibos ar metalas ar plastikas ar netgi medis laiko po 4m be problemu(medis-jurinė drėgmei atspari plokštė).priekiui ratu išvirtimas pasidaro palei gamyklinius parametrus,gale padidinus amortiku skyles ir galima pasidaryt i gamyklinius parametrus telpanti ratu išvirtima bei suvedima.su ratu dydžiu nėra ir ko "perspaust",kliūna,braukia,plėšo paskui posparnius,sparnus ir padangos draskosi.
sėkmės keliant "tankus"
