Re: Nedirba saltas forikas
Parašytas: 2014-11-13, 3:47 pm
O as net nezinau kiek km nes nusipirkau pries metus laiko as jy, ir as ju nereguliaves 

Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Jei pirkai jau su dujom tai verta sunerimti, plius minus per metus kiek nuvažiavai pasiskaičiuok, reguliuot intervalas būna įvairus nuo 50 t km patartina jau patikrinti tarpus daug priklauso nuo dujų sureguliavimo ir ar stipriai kankinama buvo mašina važiuojant dujomisevaldasss rašė:O as net nezinau kiek km nes nusipirkau pries metus laiko as jy, ir as ju nereguliaves
pirma tarpelius patikrint lengviauevaldasss rašė:Nu ka reiks vaziuot reguliuoto poto pranesiu ar padejo ar nea
Dujos patikrintos, pakeisti du purkštukai....tsuminas rašė: O tai kiek su dujom km pravažiuota?, nes kai vožtuvų tarpus reguliuot reikia dažniausiai pasireiškia varikliui esant darbinės temperatūros kuomet tarpas vožtuvo visai sumažėja ir variklio darbas tampa nelygus, jei benzu važinėjant tas nepasireiškia ieškok bėdos dujose arba davikliuose, iš asmeninės patirties po 30 t km su teisingu dujų mišiniu išmetimo vožtuvų tarpeliai buvo lygiai tokie patys kokie buvo padaryti prieš dujų įdėjimą, tavo atveju tai nėra brangu juo reguliuot, bet paprašyk kad padarytų šiek tiek didesnius tarpelius kai reguliuos
Tiek pravažiavus km jei čia dujomis niekur nedingsi teks tarpelius vožtuvų tikrinti(ir bus aišku reikia reguliuoti ar ne), kartu ir žvakes pakeisiVirgis75 rašė:99 MY Forester, 2.0 turbo, AT.
Ir pas mane panaši nesąmonė... Šeštadienį kuro nuvažiavau užsipilti. Užvedu mašiną, vaizdas, kad nedirba vienas cilindras. Pergazuoju, tas pats. Perjungiu iš bezdalų į benzą - tas pats. Variklis purtėsi gerai. Pakeitėm laidus. Situacija ženkliai pagerėjo. Ant benzino dirba daug maž normaliai, dujomis - trūksta jėgos... Pakeičiau babiną, situaciją ta pati. Žvakės platininės, keistos maždaug prieš 50.000 km. Vožtuvų tarpeliai nereguliuoti.
Kažin, ar tarpelių problema atsirastų mašinai pastovėjus 5 minutes?
Žvakes bandysiu keisti kitą savaitę.
Gal dar kokių minčių būtų?
Šiek tiek naujienų. Buvau pas dujininką, jis pasakė, kad stipriai užsikimšęs dujų filtras (keistas vasaros pradžioje, kokie 5000 km). Pakeičiau filtrą. Keliems kilometrams situacija buvo pagerėjusi, bet po to vėl tas pats. Jau galvojau, kad šakiai... Bet po kokio 100 km situacija pradėjo gerėti. Dabar vėl trauką normali. Ant laisvų užeina, kad dar padreba mataras.Virgis75 rašė:Tai dabar "stojasi" klausimas, ar gali tarpelio problema atsirasti staiga? Kiek leidžia teigti patirtis, problema ryškėja palaipsniui, bet ne staigiai...
pakeistas TIK filtras, daugiau niekas nereguliuota ir nemontuota, nekalibruota. Trys metai be problemų buvo, o prieš gerą pusmetį pradėjau pastoviai ten piltis dujas. O ir filtras buvo toks, lyg būtų tepalus filtravęs, o ne dujas...azart rašė:Jau 4 auto su dujom, ir i visas pilu tik Statoilo dujas. Dabartinei imprezai po pravaziuotu 12000 km pakeiciau ka tik abu filtriukus (abu siek tiek rudos spalvosu, bet vis labai geros bukles). Pakeiciau tik del aptarnavimo laiko, jokiu pozymiu nebuvo. Cia matyt duju irangos montavimo kokybes bei normalaus kalibravimo stoka o ne filtru.