Puslapis 2 iš 5
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-23, 11:30 am
Edislovas
Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-23, 11:36 am
wzikas
Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-23, 12:43 pm
tsuminas
Edislovas rašė:Visi jie projektuoti, kaip atmosferiniai varikliai, todėl turbinimo kelias tas pats. Paprasčiausiai būtų imti pirmąjį EZ serijos. Kur turėjo 155kw. EG variklis geras. Bet jau per senas. O ir pigiau bus su juo.
O man kaip tik atrodė, kad EG paprastesnis ir pigesnis variantas viskuo (ar čia tuo atveju jei iškart turbo daryti ir kaltinius vidurius dėti ir programuojamą kompą?) Ir tada kodėl RSE savo projektui jį pasirinko?
EZ visos dalys jau specifinės ir puzlės jau nesudėsi kaip iš EG, be to info daugiau apie tokius perdarymus yra. Iš kitos pusės lengviau surasti donorą su EZ serija. Teks dar man info paieškoti

tam, kad galutinai apsispręsti
wzikas rašė:Gal ir klystu, bet berods vicinas turi turbavyka su paletintoju. Jei kam reikia traukos nuo zemu
Dėl palėtintojo reikia pagalvoti paskaičiuoti palyginti perdavimus ir ar jis bus reikalingas ar atlaikys dėžė ir aplamai reikia susirasti daugiau info atlikti analizę ir nuspręsti verta ar ne.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-23, 1:51 pm
Edislovas
RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-27, 12:09 pm
evilkas
Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-02-27, 7:24 pm
zzzubarruu
Edislovas rašė:RSe projektą padarys iš to, kas po ranka. Nemanau, kad specialiai ieškojo. O susirasti Outback anglą donorą yra paprasčiau. Tau juk reikės ir laidyno ir atskirų komponentų. Šiaip projektai daromi iš to, ką tau lengviau perprasti ir pamatyti. Manau, kad EZ30. PVZ
https://www.youtube.com/watch?v=-ErIi_BGtNU
Tautvydas berods is 3.3 motoro daro
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 9:59 am
SubaruLT
Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:11 am
SubaruLT
Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:12 am
tsuminas
SubaruLT rašė:Siaip svx 3,3 automatas traukia geriau nei 3,0 180Kw automatas, bent jau ant mazu apsuku. SVX davus gazo iskart rauna i prieki, o va tas 180Kw truputi galvoja dar. Pas ji jau mandri vostuvai, panasiai kaip vtech, tai jis vaziuoja kai uzpjauni apsuku, panasiai kaip turbavykas.
Planuojama MT ne AT, todėl taip būti neturėtų

Be to naujesnį variklį dedant mažiau perdarymų reikia

Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:20 am
tsuminas
SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos

Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:25 am
SubaruLT
Na taip, naujas variklis trumpesnis. Nors pagalves ir sujungimas su deze taspats kiek zinau. PS i koki forika bus dedamas variklis?
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:29 am
SubaruLT
tsuminas rašė:SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos

evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 10:42 am
tsuminas
SubaruLT rašė:tsuminas rašė:SubaruLT rašė:Dar pastebejimas, naujas su antipraslidimais ir tt, prikistas elektros, tai ir visa jo elektra tvarkingai isoperuot bus sunkiau.
Planuojamas donoras pirmasis EZ30 serijos iš anglo Outbacko , ten su elektra nėra didelės problemos

evilkas rašė:Napamirškit, kad beveik visi H6 yra su AT dėžėm ir kompai tarpusavyje susijungia. nepajungus tų laidų jis visiškai bukas, o kartais net ir neužsiveda. Reiktų dar kompą programuoti, žinoma jei jis programuojasi.
O ka daryt kai kompai suristi? PS kompai neprogramuojami.
Paprasčiausias būdas palikti AT kompą ant N padėties ir viskas turėtų veikti bent jau keliuose panašiuose projektuose taip buvo daroma

Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 11:17 am
SubaruLT
Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?
Re: Foresterio variklio keitimas į H6
Parašytas: 2015-03-10, 11:46 am
tsuminas
SubaruLT rašė:Bent jau 3,0 naujas, 180Kw ant N padeties nepakelia apsuku daugiau 4500Rpm. Reikia pajungt kad ijungus laisva isijungtu N o ijungus begi isijungtu D. paprastai N palieka ne del variklio darbo, o del starterio, nes jis jungiasi tik ant N ir P. bet tam galima uztrumpint laidus. Beto, kaip kompas reguos kai atjungsi antipraslidima?
Iki šito dar nepriėjau, bet koks turėtų būti skirtumas kompui veikia jis ar ne, ar jo neveikimas įtakos variklio darbą (antipraslydimas man visai nereikalingas

)??? Jei žinai atsakymą galėtumei iškart ir parašyti (patirties ir žinių tikrai pas tave daugiau) aš tik diletantas savamokslis kol kas tik renkantis projekto įgyvendinimui teorines žinias
