Puslapis 2 iš 2
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-22, 9:57 pm
MekongDelta
Na nžn, Overland'o borto kompas rodo 23/16 litrų šimtui, tylumo lyginant su OBK nejaučiu, o kaimo keliuku norint pavyti OBK reikia segtis 5 taškų saugos diržais, nes kitaip gali galva liuką sudaužyti. Vietos viduje mažoka.
Iš teigiamų, tai bekelėj važiuos tiek, kiek leis padangos ir prošvaisa, o ant asfalto lenkimai nesukels problemų.
Beje visi Overland'ai (190kW/258PS) turi Quadra Drive, Laredo tik Quadra Track, o Limited berods turėjo pasirinkimą ( Vari Lock turi visi, nes tai yra automatinis priekinio tilto pajungimas, bet Quadra Drive dar turi ir automatiškai blokuojamus diferencialus, kurie praktiškai duoda judėjimą, jei bent vienas ratas turi sukibimą su gruntu), tad nereikia mums čia pasakoti istorijų apie tai ką mes turėjom ir ko ne, ir kas ką ant asfalto suka. Poliuretanas pakietins, bet iki Imprezos (ką ten Imprezos - Opel Astros DI) posūkyje jam kaip pėsčiam iki New York'o.
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 12:27 am
Edislovas
Deimazas rašė:Edislovas rašė:MekongDelta rašė:Kaimynas turi Overland'ą, tai laiks nuo laiko pasinaudoju. Nieko gero pasakyti negaliu, savi privalumai ir minusai, bet sau nepirkčiau - ne mano formatas. Be to nuo mano senai turėto JGC su 5.2 varikliu nelabai toli pažengė - asfaltu skirtas važiuoti tiesiai, o ne asfaltu lėtai. Privalumai, kad neblogai traukia ir su palėtintoju visi ratai gražiai vienodai sukasi purvyne.

Aš pusę metų gyvenau su JGC ZJ kėbule. Taip pat su 5,2 varikliu. Kuro sąnaudos tokios pat, kaip 2,5 forester XT AT. Bet offroaderis iš jo daug kartų geresnis, o taip pat kasdienai salone tylesnis, sėdynės minkštos... Nu, aišku, bet apie lingavimą patylėsiu. Galima buvo net rezonansą pagauti.

Tai papasakok mums kokios tos forio 2,5 xt at kuro sąnaudos???
19-20 litrų dujų.
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 7:19 am
Gorbas
Kai mačiau kaip Edislovas su juo važiuoja, tai nenuostabu, nors pas mane irgi panašios su 2.0 turbo buvo.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 10:09 am
Edislovas
Gorbas rašė:Kai mačiau kaip Edislovas su juo važiuoja, tai nenuostabu, nors pas mane irgi panašios su 2.0 turbo buvo.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Andriau, pas mane buvo MT ir kuro sąnaudos gerokai mažesnės. Ir be to, mano foresteris buvo šeriamas A98, ne dujomis. Bičiulis turi tokį patį ir mes ne vieną kartą lyginom. Nors, su tokiu pat varikliu ir AT felixas sugeba irgi gana padorias sąnaudas gauti.

Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 4:22 pm
suboksidas
Tai tu apsispresk apie ka sneki...
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 4:34 pm
Edislovas
suboksidas rašė:Tai tu apsispresk apie ka sneki...
Tai aš žinau apie ką aš šneku. Nesuprantu, kol čia mano xt įkišo. Apie jį kalbos nebuvo.
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 5:30 pm
sulas
MekongDelta rašė:Na nžn, Overland'o borto kompas rodo 23/16 litrų šimtui, tylumo lyginant su OBK nejaučiu, o kaimo keliuku norint pavyti OBK reikia segtis 5 taškų saugos diržais, nes kitaip gali galva liuką sudaužyti. Vietos viduje mažoka.
Iš teigiamų, tai bekelėj važiuos tiek, kiek leis padangos ir prošvaisa, o ant asfalto lenkimai nesukels problemų.
Beje visi Overland'ai (190kW/258PS) turi Quadra Drive, Laredo tik Quadra Track, o Limited berods turėjo pasirinkimą ( Vari Lock turi visi, nes tai yra automatinis priekinio tilto pajungimas, bet Quadra Drive dar turi ir automatiškai blokuojamus diferencialus, kurie praktiškai duoda judėjimą, jei bent vienas ratas turi sukibimą su gruntu), tad nereikia mums čia pasakoti istorijų apie tai ką mes turėjom ir ko ne, ir kas ką ant asfalto suka. Poliuretanas pakietins, bet iki Imprezos (ką ten Imprezos - Opel Astros DI) posūkyje jam kaip pėsčiam iki New York'o.
Nepainiok zmoniu, Varilock'ai yra tilto automatines blokiruotes, kazkiek panasios i LSD. Varilock'us turi TIK Quadra Drive.
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-23, 10:22 pm
Justas81
MekongDelta rašė:Na nžn, Overland'o borto kompas rodo 23/16 litrų šimtui, tylumo lyginant su OBK nejaučiu, o kaimo keliuku norint pavyti OBK reikia segtis 5 taškų saugos diržais, nes kitaip gali galva liuką sudaužyti. Vietos viduje mažoka.
Iš teigiamų, tai bekelėj važiuos tiek, kiek leis padangos ir prošvaisa, o ant asfalto lenkimai nesukels problemų.
Beje visi Overland'ai (190kW/258PS) turi Quadra Drive, Laredo tik Quadra Track, o Limited berods turėjo pasirinkimą ( Vari Lock turi visi, nes tai yra automatinis priekinio tilto pajungimas, bet Quadra Drive dar turi ir automatiškai blokuojamus diferencialus, kurie praktiškai duoda judėjimą, jei bent vienas ratas turi sukibimą su gruntu), tad nereikia mums čia pasakoti istorijų apie tai ką mes turėjom ir ko ne, ir kas ką ant asfalto suka. Poliuretanas pakietins, bet iki Imprezos (ką ten Imprezos - Opel Astros DI) posūkyje jam kaip pėsčiam iki New York'o.
Nu dabar pasiimk literaturos ir pasiskaityk kokio SUDO PRIMALIAI O DAR VAIRUOJI AWD AUTO,as I savo auto jau esu sukises nemazai pinigu ir zinau kas yra kai standartinis UZMUSTAS OVERLANDAS siubuoja nors jis yra zemiaussias ir ji padaryt su pakabos dalim lengviausia,apie Vari lock ner tikslo net kalbet ir apie veikimo principa ir paskyrstimo dezes(razdatkes) pas juos skirtintigos ir ju tikrai ne dvi,jei noresi padiskutuot kas kaip veikia ir kur stove ir ka blokuoja tai tiesiog paklausk o nerasyk is googol ar is draugu pasakojimo

Beja Varilock yra slegine siurblio sistema veikianti machaniskai ir blokuojanti iki o jei viskas ok tai ir 100%,nuo skirtingu razdatkiu ir motoru buna varilokai tik gale buna ir abejuose tiltuose
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 12:55 am
MekongDelta
sulas rašė:
Nepainiok zmoniu, Varilock'ai yra tilto automatines blokiruotes, kazkiek panasios i LSD. Varilock'us turi TIK Quadra Drive.
Pasitaisysiu, jei galima: Vari-Lok ant QuadraDrive II bazėje abu tiltai, ant QuadraTrac II galėjo būti galinis tiltas. Man nuo tų "turbo kvadro pidro saliuto selek comand rock freedom trak lok " tuoj galva susisuks.
(A front Vari-Lok system came on the Dana 30 model axle and was used only on Grand Cherokees equipped with QuadraDrive four-wheel drive systems. A rear Vari-Lock system was available only on Jeeps equipped with QuadraDrive and was optional equipment on the Grand Cherokee Laredo E and F series as well as the Limited G and K versions.)
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 7:32 am
MekongDelta
Justas81 rašė:
Nu dabar pasiimk literaturos ir pasiskaityk kokio SUDO PRIMALIAI O DAR VAIRUOJI AWD AUTO,as I savo auto jau esu sukises nemazai pinigu ir zinau kas yra kai standartinis UZMUSTAS OVERLANDAS siubuoja nors jis yra zemiaussias ir ji padaryt su pakabos dalim lengviausia,apie Vari lock ner tikslo net kalbet ir apie veikimo principa ir paskyrstimo dezes(razdatkes) pas juos skirtintigos ir ju tikrai ne dvi,jei noresi padiskutuot kas kaip veikia ir kur stove ir ka blokuoja tai tiesiog paklausk o nerasyk is googol ar is draugu pasakojimo

Beja Varilock yra slegine siurblio sistema veikianti machaniskai ir blokuojanti iki o jei viskas ok tai ir 100%,nuo skirtingu razdatkiu ir motoru buna varilokai tik gale buna ir abejuose tiltuose
Manau, kad Overland'ą matei tik nuotraukoje, bet jau žinai koks jis užmuštas?
Jei kalba eina apie WJ, tad buvo standartinės QuadraDrive II (NV247), QuadraTrac II (berods NV242) ir nenustebsiu jei Amerikoje buvo ir kitokių , nes "razdatkių" pas Jeep dxja (NV netoli 30 skirtingų gamina), bei RWD be jokių paskirstymo dėžių. Toliau "razdatkės" numeris ir pasako, kokia ji yra - 247 vienintelė iš visų veikia ant gerodiskų, lygiai taip pat kaip ir Vari-lok'ai (todėl prieš tai leptelėjau apie vari-lok'ą ir priekinio tilto pajungimą). O gerotorinis diferencialas iš esmės yra nesudėtingas hidromechaninis padidintos trinties diferencialas, kurio veikimo principas toks, kad gerotorinio siurblio korpusą suka vienas, o rotorių suka kitas pusašis, ko pasekoje tepalo (reikia SAE 75W-140, nes praktiškai neabejoju, kad jau supylei 80W-90) slėgis didėja priklausomai nuo greičio skirtumų ir per stūmoklį užspaudžia frikcinę movą. Beje ir tiltai gali buti vienodi, bet nebūtinai visi su vari-lok'ais, pvz. Dana M44 (tikiuosi žinai apie kurį tiltą šneku).

Ai, tiesa, ką aš čia, tu juk gali geriau apie tai papasakoti, nes aš turbūt vėl šūdo primaliau.
Ir šiaip įsivėliau čia į pokalbį apie man neįdomų automobilį su žmogumi, kuris pagal rašliavą vargiai ar ką nors iki galo yra užbaigęs.
Sėkmės kišant pinigus į savo auto.

Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 4:52 pm
Deimazas
Aš pusę metų gyvenau su JGC ZJ kėbule. Taip pat su 5,2 varikliu. Kuro sąnaudos tokios pat, kaip 2,5 forester XT AT.
Tai papasakok mums kokios tos forio 2,5 xt at kuro sąnaudos???[/quote]
19-20 litrų dujų.[/quote]
Nežinau jei bombintas iki kokiu 300 ag. gal tiek ir ima, su standartiniu didesnio kaip 17 l. vidurkio nepamenu
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 5:52 pm
Edislovas
http://forumai.foresterclub.lt/topic5896.html
Ane? Va ir atmosferikas gali tiek suvalgyti.
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 8:13 pm
Mindaugas
Bet kažin ar ten viskas tvarkoje. Laikas parodys.
Sent from my GT-S7562 using Tapatalk
Re: JEEP
Parašytas: 2015-04-24, 11:47 pm
Deimazas
Matomai ne viskas gerai su juo ten jei sugeba tiek sudeginti.