Puslapis 2 iš 4
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 8:23 pm
DariusE
na gerai nakti pameginsiu

pranesiu poto kaip jutosi ar ne

man idomu klubo puslapije skaiciau apie toki kaip mano forika ten raso kad i tokius eina euro 5 variklis o pas mane raso kad euro 4 tai kas cia meluojia ?

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 8:33 pm
suboksidas
DariusE rašė:na gerai nakti pameginsiu

pranesiu poto kaip jutosi ar ne

man idomu klubo puslapije skaiciau apie toki kaip mano forika ten raso kad i tokius eina euro 5 variklis o pas mane raso kad euro 4 tai kas cia meluojia ?

A koks ten skirtumas....

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 8:39 pm
DariusE
suboksidas rašė:DariusE rašė:na gerai nakti pameginsiu

pranesiu poto kaip jutosi ar ne

man idomu klubo puslapije skaiciau apie toki kaip mano forika ten raso kad i tokius eina euro 5 variklis o pas mane raso kad euro 4 tai kas cia meluojia ?

A koks ten skirtumas....

ka as zinau gal draudimas butu mazesnis arbe uz tarsa reiktu maziau moketi

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 12:11 am
Edislovas
DariusE rašė:Reiks pabandyti jai po nakties dar bus pusnu . Dar toks klausimas kiek turetu buti apsuku uzkurtai masinai nes pas mane 1000 ar neperdaug kaip dyzelui
Moderniam dyzeliui - normalu.
Dar buvo apie turbo kažkas rašyta. Visos turbinos SUKASI jau nuo laisvų apsukų, bet jos nesukuria slėgio JOKIO, tiesiog vos vos sukasi. Net ir tie patys seni forikai. Nusiimam downpipe, užkuriam ir žiūrim, kaip sparnuotė sukasi.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 12:48 am
Arturas
Edislovas rašė:DariusE rašė:Reiks pabandyti jai po nakties dar bus pusnu . Dar toks klausimas kiek turetu buti apsuku uzkurtai masinai nes pas mane 1000 ar neperdaug kaip dyzelui
Moderniam dyzeliui - normalu.
Dar buvo apie turbo kažkas rašyta. Visos turbinos SUKASI jau nuo laisvų apsukų, bet jos nesukuria slėgio JOKIO, tiesiog vos vos sukasi. Net ir tie patys seni forikai. Nusiimam downpipe, užkuriam ir žiūrim, kaip sparnuotė sukasi.
Geriau idek grafika: rpm/bar
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 1:15 am
Edislovas
O kam? Akys neapgauna. O skeptikai visada gali pasitelkti logiką. Wastegate būna uždarytas kol nėra sukurtas slėgis. O jei wastegate uždarytas, tai pro kur kitur turi išeiti išmetamosios dujos? tik pro turbo. Tik įsisukus turbinai ir sukėlus slėgį atsidaro wastegate ir full spoo, eina pro turbo + wastegate atidarytą.
Ar mes čia ko nesusikalbam? Sukasi visada, bet tai nereiškia, kad ji pasiekia darbinį arba bent artimą slėgį sukdamasi ant laisvų.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 11:12 am
Arturas
Nu tai kalba eina apie tai, jog kai kurie mano, jog turbina subarike dirba nuo starterio sukimo uzvedant varikli. Zinoma ji sukasi, nes ir isiurbiamas oras teka per kompresoriaus sparnuote ir ismetamos dujos per turbinos sparnuote prateka. Nu tai aisku , kad sukasi tos dvi sparnuotes. Tik kada jos ima dirbti savo darba? Tada kai pasiekia savo projektinius parametrus. Ne pas visus ko gero yra turbinos apsuku matuoklis ar bent jau slegio matuokle.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 12:56 pm
DariusE
Tai man ir idomu prie koku apsuku pradeda turbina savo darba dirbti pas forika dizeli nes turejau pasata nuo 2000 rpm pas mama focuse tik nuo 2500rpm
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 2:51 pm
Dziugesiukas
Tiesa, kad be turbinos turbininis dyzelis neužsikurs arba sunkiai apsipęs juodais dūmais užsikurs ir nedirbs normaliai?
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-27, 9:18 pm
Giedriux
Dziugesiukas rašė:Tiesa, kad be turbinos turbininis dyzelis neužsikurs arba sunkiai apsipęs juodais dūmais užsikurs ir nedirbs normaliai?
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Sakyciau kad netiesa , nes kai mano vitarai uzsilenke turbina pastebejau tik isvaziaves i miesta kad nera visiskai traukos

o visa kita masina elgesi normaliai.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-28, 12:09 am
Dziugesiukas
Eilinis motoristų melas, kad be turbos bus krantai
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-28, 12:29 am
Edislovas
Dziugesiukas rašė:Eilinis motoristų melas, kad be turbos bus krantai
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Čia priklauso, ar fiziškai be, ar funkciškai be.
Turbo gali neveikti, arba būti visai nuvargusi, bet mašina užsives ir kažkiek dar važiuos. O būna tokių, kurie išima turbo ir nori "truputį pavažiuoti, kad būtų patogiau toliau dirbti" ir tokiu atveju mašina vos užsiveda.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-28, 5:14 pm
Dziugesiukas
Edislovas rašė:Dziugesiukas rašė:Eilinis motoristų melas, kad be turbos bus krantai
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Čia priklauso, ar fiziškai be, ar funkciškai be.
Turbo gali neveikti, arba būti visai nuvargusi, bet mašina užsives ir kažkiek dar važiuos. O būna tokių, kurie išima turbo ir nori "truputį pavažiuoti, kad būtų patogiau toliau dirbti" ir tokiu atveju mašina vos užsiveda.
Ačiū[emoji4] patvirtinai mano teigini, kad turbina pradeda dirbti nuo pat bandymo užkurti variklį[emoji4]
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-28, 5:19 pm
Virgis75
Įdomiai temos išsirutuliojo... Sankabos temoje apie turbiną, netraukimo temoje apie galinius amortikus...
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-28, 5:57 pm
DariusE
Virgis75 rašė:Įdomiai temos išsirutuliojo... Sankabos temoje apie turbiną, netraukimo temoje apie galinius amortikus...
Na as del turbinos parasau kad man nekurineti 10 temu
