Kai kurie mėgsta, kartais cielą fotosesiją tenka pro langą matyti...Jurijusb rašė:Cia toks prekiautoju triukas prie atstovybes fotkint?dzo183 rašė:cia kaip suprantu ta 2,5l X kompektacija skurdziausia? http://autoplius.lt/skelbimai/subaru-fo ... 25223.html
Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
- Jurijusb
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 927
- Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
- Auto: Forester ir Outback
- Miestas: Pabradė
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Nepanasu,pardavejas nurodytas UAB Autma“, UAB – teikia profesionalias automobilių ir kitų transporto priemonių pirkimo bei pargabenimo iš JAV paslaugas.dzo183 rašė:nu bbz skambinau ale atstovybe pardavineja.Jurijusb rašė:Cia toks prekiautoju triukas prie atstovybes fotkint?dzo183 rašė:cia kaip suprantu ta 2,5l X kompektacija skurdziausia? http://autoplius.lt/skelbimai/subaru-fo ... 25223.html
O fotografuota prie JMA Šiauliai.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 22
- Užsiregistravo: 2017-08-08, 5:30 pm
- Auto: Forester, 2009m. 2,0 benz. MT
- Mobilus: +37069879934
- Miestas: Šiauliai
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Sveiki,
Niekada nesu važinėjęs su dujom, visi ankstesni buvo dyzeliai, todėl nekažką išmanau šioj vietoj. Sakykit, kažkur šiam forume skaičiau, kad kažkokie vožtuvų reguliavimai po kažkiek kilometrų reikalingi? Ar trečiukui Forester 2,0 l. 110 kw tai aktualu?
O kaip ten IV kartos dujų įrangoj kažkokios tepalo lašelinės statomos, na kur su dujom įpurškiamas kažkoks spec. tepalas kuris tepa vožtuvus? Ar reikalingas daiktas, ar verta primokėt?
Niekada nesu važinėjęs su dujom, visi ankstesni buvo dyzeliai, todėl nekažką išmanau šioj vietoj. Sakykit, kažkur šiam forume skaičiau, kad kažkokie vožtuvų reguliavimai po kažkiek kilometrų reikalingi? Ar trečiukui Forester 2,0 l. 110 kw tai aktualu?
O kaip ten IV kartos dujų įrangoj kažkokios tepalo lašelinės statomos, na kur su dujom įpurškiamas kažkoks spec. tepalas kuris tepa vožtuvus? Ar reikalingas daiktas, ar verta primokėt?
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Subarui lašelinės yra visiškai neaktualios. Dėl reguliavimo nežinau. Antrukam iki kokių 200'000km išeina nereguliuoti ant dujų.
Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 22
- Užsiregistravo: 2017-08-08, 5:30 pm
- Auto: Forester, 2009m. 2,0 benz. MT
- Mobilus: +37069879934
- Miestas: Šiauliai
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Tai ir treciukui bus panasiai, ar daug ten tie motorai 2,0l. benz skiriasi treciuko nuo antruko? O pats kiek jau vien su dujom nuvaziavai? Kokios sanaudos? Kiek prabeges buvo tavo masiniukas kai idejai dujas? Kokia tiksliau taviske iranga, koks jos pavadinimas, kokiu gamintoju komplektuojancios dalys?
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Tiksliai nežinau ar daug skiriasi, bet antruko 6kw daugiau turi.archia rašė:Tai ir treciukui bus panasiai, ar daug ten tie motorai 2,0l. benz skiriasi treciuko nuo antruko? O pats kiek jau vien su dujom nuvaziavai? Kokios sanaudos? Kiek prabeges buvo tavo masiniukas kai idejai dujas? Kokia tiksliau taviske iranga, koks jos pavadinimas, kokiu gamintoju komplektuojancios dalys?
Vien aš pats pravažiavau virš 70'000km dujomis.
Už miesto 9-10l dujų, mieste iki 12l.
Dujų įranga buvo įdėta, kai mašina dar turėjo 0km ridą, tai yra salone


Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 54
- Užsiregistravo: 2016-07-11, 2:24 pm
- Auto: Subaru Forester SH
- Valstybinis numeris: JGS 355
- Skype: Orionas23
- Mobilus: +37068925374
- Miestas: Vilnius-Varėna
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip

- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip


Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 54
- Užsiregistravo: 2016-07-11, 2:24 pm
- Auto: Subaru Forester SH
- Valstybinis numeris: JGS 355
- Skype: Orionas23
- Mobilus: +37068925374
- Miestas: Vilnius-Varėna
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€Dziugesiukas rašė:Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaip


Na as kalbejau su RSE servisu, jie man ir pasake, kad siam naujesniam varikliui, kaina kaip turbininiui. Bet kai reikes reguliuoti, tada ir pasitikslinsiu...
- Dziugesiukas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 698
- Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
- Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
- Valstybinis numeris: GOD 725
- Skype: dziugesiukas
- Mobilus: +37063145726
- Miestas: Panevezys
Re: Forester 2011, 2l, 110kw, dujos (pirmas subaru)
Jeigu RSe taip sakė, tada tikiu. Bet kodėl taip išbrango?Miškinis rašė:Kažin ar tiesa, kad vožtuvėlių reguliavimas 450€Dziugesiukas rašė:Miškinis rašė:Sveikas,
As vazineju su treciuku 2009, 110kW 2.0 benzinas/dujos. Neseniai suejo metai kaip as ja turiu. Per ta laika teko tvarkyti vairo stiprintuva, europinis variantas yra su elektriniu stiprintuvu, tai sudege pats varikliukas pas mane. Po kurio laiko teko keisti kardano pakabinama guoli... Su siuo dalyko turejau daugiausiai problemu. Nes Lietuvoje rasi nupirkti tik nauja originalu, kuris kainuoja apie 900eur. deveto, per skelbimus su visu kardanu iki siol nepastebiu. nes dyzeliu kuriu pilna netinka, automato irgi galima rati, bet netinka. tad pakabinama guoli per pazistamus teko siusti is uzsienio, kuris kainavo kelis kart pigiau.
O del duju problemu neturiu, aisq taip pat teko pakeisti duju reduktoriu. Pas manes imontuota PRINS duju iranga, tad pats reduktorius taip pat nepigus palyginus su kitu gamintoju. Voztuvai siam varikliui reguliuojasi, kol kas man dar to neteko daryti, bet kaina kaip turbininiu, apie 450eur. O kelyje, man duju suvalgo nuo 11 iki 13litru. kartais ir daugiau, bet maziau kol kas niekaipprieš reguliavimą persiklausinėk, nes manąjam 250€
Na as kalbejau su RSE servisu, jie man ir pasake, kad siam naujesniam varikliui, kaina kaip turbininiui. Bet kai reikes reguliuoti, tada ir pasitikslinsiu...
Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html