Puslapis 2 iš 4
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 12:18 am
gm5
kikimoro rašė:gal tiesiog filtras oro jau nepraleidzia normaliai oro?
siaip jei kazkas bt rimtesnio, check'as degtu
jo del filtro irgi neaisku kokios jis bukles, nebuvau dar isemes, bandysiu ziuret filtra ir zvakes pradziai
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 12:26 am
gm5
Jonas6x6 rašė:jei laidai ar žvakės,motoras "sušaudytų" kartas nuo karto, ypač iš vietos stipriau startuojant.
Jonai, ka reiskia "susaudytu"? su juo vaziuojant perjunginejant begius kai spaudziu gaza, nera tokio tolygumo, t,y spaudziant akseleratoriu po begio perjugimo tarsi uzveluoja truputi, per zemai nukrenta apsukos, o paskui tolygiai spaudziant jau griebia, ir kartais sutrukcioja butent 2,5-3 k diapazone. bet tai tikrai nera taip kad jis baisiai trukciotu ar purtytusi, as net ne iskart visa tai pastebejau, o tik po kurio laiko
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 12:28 am
vilmis78
man tai panasiai buvo,bet pas mane turbinos soleneido daviklis buvo parejes,bet pas tave tokio turbut nera...
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 12:35 am
gm5
tikrai nezinau, net nelabai isivaizduoju kokia funkcija jis atlieka, turbinos pas mane tikrai nera:), tai gal ir to selenoido daviklio nera...
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 12:40 am
gm5
Stentor sake ta pati: bandyt ziuret zvakes, laidus..ziuret degima, bet degimas dabar aisku kad nesireguliuoja, tai pradesiu nuo oro filtro ir zvakiu, paskui matysiu.. zvakes jau ir isigijau.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 8:11 am
evilkas
Skaitau skaitau as cia... Situacija tokia: apsuku yra du rezimai su kondicionierium ir be. Kai isijungia kondicionierius, apsukos turi siek tiek pakilti, mazdaug 150-200 apsk. Visa tai reguliuojasi prijungus prie diagnostines jungties paprasta laptopa su K-Line laidu ir spec. softu. Isbandyta

Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 8:24 am
gm5
evilkas rašė:Skaitau skaitau as cia... Situacija tokia: apsuku yra du rezimai su kondicionierium ir be. Kai isijungia kondicionierius, apsukos turi siek tiek pakilti, mazdaug 150-200 apsk. Visa tai reguliuojasi prijungus prie diagnostines jungties paprasta laptopa su K-Line laidu ir spec. softu. Isbandyta

puiku, gal zinai kur ir kaip galima isisgyti laida ir softa ir kokios kainos? speju atsakymas ebay..
naudingi dalykai, reiktu isigyt
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 8:36 am
zzzubarruu
mano 2,5 atmo silto variklio apsukos kiek daugiau uz 500. visada tokios buvo. variklis dirba tolygiai, jokiu trukciojimu ir pan. manau kad taip ir turi buti.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 10:01 am
evilkas
gm5 rašė:evilkas rašė:Skaitau skaitau as cia... Situacija tokia: apsuku yra du rezimai su kondicionierium ir be. Kai isijungia kondicionierius, apsukos turi siek tiek pakilti, mazdaug 150-200 apsk. Visa tai reguliuojasi prijungus prie diagnostines jungties paprasta laptopa su K-Line laidu ir spec. softu. Isbandyta

puiku, gal zinai kur ir kaip galima isisgyti laida ir softa ir kokios kainos? speju atsakymas ebay..
naudingi dalykai, reiktu isigyt
Zinau.
laidus galima isigyti Lemonoje:
sitas
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=88759" onclick="window.open(this.href);return false;
arba sitas
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=75585" onclick="window.open(this.href);return false;
Softas ecuexplorer, nemokamas. Paziurek
http://www.openecu.org
Ten dar yra RomRaider jis grazesnis ir gal daugiau info realiame laike duoda, bet atrodo
jame nera funkcijos kaip laisvu apsuku nustatymas
arba tiesioginis linkas
http://www.softpedia.com/progDownload/e ... 38246.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EcuExplorer apsuku nustatymo zingsnis kas 50 rmp, nustatuineja ir be kondicionieriaus ir su.
Informacija mokama, is taves priklauso

Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 10:03 am
evilkas
Dar tiesa, sis softas nelabai nori dirbti su auto iki 2000 m. Kazkas ten elektronineje dalyje kitais.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 10:14 am
evilkas
Jonas6x6 rašė:
O kam tau jį įsigyti - nulėk pas Evilką į svečius ir pareguliuosit.
Galima zinoma, tik ar kelione nekainuos brangiau:)
Beja numeciau linka, jei turi noro, kali pabandyti pas save. Daugiau galimybiu turi eksperimentuoti. As bandziau ir prisijungiau tik ant OBK H6'02, OBK 2.5 AT'01 ir Foresterio 2.5AT,01 visi USA. Su Impreza 2.2'98 ir Forester 2.5'98 nepavyko susijungti. Laidas zinoma veikia, bet softas nepazista. Su jais veikia tik kitas mano isbandytas softas, bet ten galima tik nuskaitytio gedimu kodus ir nuresetinti. Kazkas ten senesniuose kitaip, realtime duomenu nepavyko is ju gauti.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-09-23, 10:45 pm
gm5
dekoju Evilkai, softa parsisiunciau, liko kabeliuka isigyt ir imtis darbo. tikiu kad tokia info tikrai negali buti nemokama, pazadu skolingas nelikti, tikiuosi busi pabradej '`:

Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-10-04, 5:12 pm
evilkas
Tai ar pavyko susijungti?
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-10-04, 8:39 pm
gm5
evilkas rašė:Tai ar pavyko susijungti?
pavyko, issiaiskinau ka ne taip dariau, viskas ok, softas veikia, pasizaidziau truputi, pakeliau laisvas apsukas, dabar lyg geriaum bet karts nuo karto vistiek sutrukcioja, kazkas ten vistiek neveikia taip kaip turetu, ryt manau issiaiskinsiu, vaziuoju pas profesionalus.. o ta OBDtoOL irgi parsisiunciau, paleidau, lyg ir veikia, nuskaitineja duomenis nuo kompo, bet paskui parase failed, ir toliau nuskaitineja, taip laukiau kokias 10 min ir vis nesibaige, paskui jau reikejo vaziuot, tai nezinau, gal ne toks softas, imesk nuoroda del viska ko, patikrinsiu ar jie vienodi, ir dar kart bandysiu.
ir didelis ačiū tau
beja gal kazkam bus naudinga info:
is Legacy_Outback_2002_Service_Manual
Idle speed (No load and gears in neutral (MT),
or N or P (AT) position):
MT vehicle: 650±100 rpm
AT vehicle: 700±100 rpm
Idle speed [A/C “ON”, no load and gears in
neutral (MT) or N or P (AT) position]:
850±100 rpm
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2009-10-04, 8:51 pm
evilkas