Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2010-04-12, 2:02 pm
tylu kaip kapuose nakti 

Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
butum kaune uz 20lt pakeisciau- juokas o ne darbas kai zinai kaip darosihenyte rašė:Labas Tomai,Tomas rašė:man buvo taip iškarto iš po granatos apsauginės gumos keitimo,išsisukant iš kolonėlės išsinėrė priekinė granata,iškarto net nesupratau kas darosi,pirma mintis-sankabai kaput,bet paršliaužus i servisa radau kame šaknys...išvados tokios jog užsodinus rimčiau subaru,likčiau tik su 1 varomu ratu
as truputi ne i tema, bet ar labai sunku pasikeisti granatos guma, pas mane plyse priekis abi.forester 2,0AT 98m,gal isivaiduoji kokia kaina?
bandysiu ryt, bet lyg ir nebuvoDeimazas rašė:Pilnai susuk vaira ir iš vietos duok gazo, jei netraškės tai viskas ok, paskui tą patį pakartok į kitą pusę, jei normaliai gali praplauti ir privaręs tepalo tą pačią palikti. neoriginali guma laiko 1-3 metus, oem ne mažiau 5 m.
stentor moki zodi zinai kelia! kad mes visi is to pacio puodo `2:Stentor rašė:butum kaune uz 20lt pakeisciau- juokas o ne darbas kai zinai kaip darosihenyte rašė:Labas Tomai,Tomas rašė:man buvo taip iškarto iš po granatos apsauginės gumos keitimo,išsisukant iš kolonėlės išsinėrė priekinė granata,iškarto net nesupratau kas darosi,pirma mintis-sankabai kaput,bet paršliaužus i servisa radau kame šaknys...išvados tokios jog užsodinus rimčiau subaru,likčiau tik su 1 varomu ratu
as truputi ne i tema, bet ar labai sunku pasikeisti granatos guma, pas mane plyse priekis abi.forester 2,0AT 98m,gal isivaiduoji kokia kaina?
tai jo varysiu matyt su visais susipazinsiu, jei jonai nebuvai vilniuj turbut nezinai pas zuziktai brangu kainos apie 30 procentu uzlauztosJonas6x6 rašė:tai važiuok į Kauną, dėl tokios kainos verta net 200Km daryti
Anoj temoj rašiau. Nereik eksperimentuot.acetat51 rašė:Pareina visko mova. Kas remontavo? Kokios kainos?
Pasitikrinau šiuo būdu. Pas mane SF turbo automatas 1999 MY. Bet suveikia visas šitas reikalas po kelių priekinių ratų apsisukimų. O tada jau nebenulaiko... Tai čia OK, kad įvyksta tie keli tušti apsisukimai?Stentor rašė:pasikeli masina su dankratais, kad 1 ratas gale butu ant zemes
ijungi koki begi kad ratai laisvai ore suktusi, tada pabandai su koja primynus sustabdyt galini rata
jeigu ji sustabdai ar net nesisuka tai beda su mova
o del granatu tai labai galimas variantas
jej galine granata issinertu tai kaip vaziavo asfaltu tai taip ir vaziuoja
bet jej priekine tai dezej sunkiau per mova visa galia perduot todel trukcioja ir sunkiai begejasi