Puslapis 227

Parašytas: 2009-03-30, 9:05 pm
Aladdin
Deimazas rašė:
Komplektacija gera, svarbu kad nebūtų po didelio eismo įvykio
Na pardavejas aiskina kad lyg ir sparnas buvo ilenktas, bagazines galas buvo ilenktas, kad sparnas lyg ir buvo keistas, zodziu susitvarke kaip sau bet del finansines situacijos parduoda. Gal reiks paziureti gyvai ir jei ka i servisiuka nutysti.

Is palso tai jau pagyvenes vyriskis, ne pacanas koks:)

Parašytas: 2009-03-30, 9:07 pm
Aladdin
zzzubarruu(Artūras) rašė:o kodel ne turbo?
Jei cia klausimas man - tai atsakau, kad masina imu zmonai, o ji tikrai nera lakstytoja ar uzkietejusi offroad'ere, kam jai tas turbo? Juo labiau turbo lyg ir 14 mieste jau srebia, siaip ir 12 jau nera mazai.

Parašytas: 2009-03-30, 11:13 pm
zzzubarruu
kazka cia apie stabdzius ir kuro sanaudas perlenkei, nesamone.

Parašytas: 2009-03-30, 11:24 pm
Roliss
Važinėju Amerikonu 2.5 AT - kuro sąnaudos mieste 12, užmiestyje nuo 9 iki tų pačių 12, jei važinėju normaliai, t.y. be rovimų , staigių stabdymų ir kitų "draskymų". ;) Dėl tupo amerikoniško automato, tai galiu pasakyti, kad jis yra žvitresnis už europinio 2.5 Outback 2007m. Bandžiau pats kelis kartus, įvairiuose režimuose :smile: Stabžiai gale diskiniai, nežinau kaip pas kitus... 2006 amerikonus. :smile:

Parašytas: 2009-03-30, 11:50 pm
zzzubarruu
pritariu Roliui del visko, ir sanaudos panasios, ir diskai gale.
o stentor-nonsensas, ne rodiklis.

Parašytas: 2009-03-31, 7:49 am
Stentor
viskas normaliai su tuo mano legaciu, offroade ~27L ima :valio2:
autostradoj 13L, mieste man ramiai neiseina vazinet todel 20L ima :-D

siaip tai nieko blogo neturiu ka pasakyt apie 2.5 amerikonus. mano forikas labai gerai vaziuojatrasoj 10l, mieste 13l(dujos)

Parašytas: 2009-03-31, 7:50 am
evilkas
Jonas6x6 rašė:
Roliss rašė:Važinėju Amerikonu 2.5 AT - kuro sąnaudos mieste 12, užmiestyje nuo 9 iki tų pačių 12, jei važinėju normaliai, t.y. be rovimų , staigių stabdymų ir kitų "draskymų". ;) Dėl tupo amerikoniško automato, tai galiu pasakyti, kad jis yra žvitresnis už europinio 2.5 Outback 2007m. Bandžiau pats kelis kartus, įvairiuose režimuose :smile: Stabžiai gale diskiniai, nežinau kaip pas kitus... 2006 amerikonus. :smile:
Nesuprantu kaip tu sutelpi į tokius mažus skaičius.....
Sveikinu žinoma, respect.
Man su 2.5 AT ir su mano ratų dydžiu, be 18 niekaip.
Kai buvo standartas, nekeltas, su vos didesniais už gamyklinius ratais, tilpdavo trasoj į 10, bet po to...


Užtat paklauskim geriau Stentor, kiek jis į legasį įpilą )>,/
Taigi as sios temos pradzioje rasiau apie panasias Foresterio 2.5AT sanaudas. Tai jau isbandyta ir tai realus skaiciai. O kas del to, kad padidinus ratus stipriai dideja sanaudos, tai normalu. Jei neperdarai reduktoriu, arba bent spidometro davikliu, pradeda meluoti spidometras. Ir gerokai, 10-15% i mazesne puse, plius dar pasikeiusi automobilio paderis, papildomi pribombasai, isauges oro ir kelio pasipriesinimas - visa tai susumavus gali ir dvigubas sanaudas pasiekti.
Lyginti sanaudas reikia automobiliams be jokiu perdarymu ir patobulinimu, kitaip tai bus neobjektyvu.

Parašytas: 2009-03-31, 7:50 am
Andron
Aladdin rašė:
Na pardavejas aiskina kad lyg ir sparnas buvo ilenktas, bagazines galas buvo ilenktas, kad sparnas lyg ir buvo keistas, zodziu susitvarke kaip sau bet del finansines situacijos parduoda. Gal reiks paziureti gyvai ir jei ka i servisiuka nutysti.

Is palso tai jau pagyvenes vyriskis, ne pacanas koks:)
Jei tas diedukas dar aiskina kad automobili jam sunus ias USA parvare o parduoda jis todel kad gavo valdyska masina, tai buvau apziurejes ta auto. Jis buvo gerokai aplamdytas is visu pusiu ir dar prastai suremontuotas. Del variklio pakabos regis viskas OK. Bet del kebulo tai po 2 metu islis daug kas... Apziurek gerai dureliu apacia, turetum pastebeti kad nelabai kokybiskai nudazytas, atitinkamai ir apie paruosima galima spresti... Aisku jei tai tikrai tas automobilis apie kuri galvoju.

Parašytas: 2009-03-31, 9:22 am
Aladdin
Andron rašė: Jei tas diedukas dar aiskina kad automobili jam sunus ias USA parvare o parduoda jis todel kad gavo valdyska masina, tai buvau apziurejes ta auto. Jis buvo gerokai aplamdytas is visu pusiu ir dar prastai suremontuotas. Del variklio pakabos regis viskas OK. Bet del kebulo tai po 2 metu islis daug kas... Apziurek gerai dureliu apacia, turetum pastebeti kad nelabai kokybiskai nudazytas, atitinkamai ir apie paruosima galima spresti... Aisku jei tai tikrai tas automobilis apie kuri galvoju.
Andron, dekui tau uz sian info. Mes tikrai apie ta pacia masina snekam, kur linka daviau? Apie sunu jis nieko nepasakojo, sake kad parduoda del sunkios finansines situacijos. Man siaip is karto rida uzkliuvo, mano akimis yra per maza tokio amziaus masinai. Jei masina buvo palamdyta ir taisyta, tas variantas atpuola, nes noriu nedauztos masinos, palauksiu tada toliau kokios nors su dar likusia garantija. Tu netycia tos masinos numerio neatsimeni? Galetumem sutikslinti.

Parašytas: 2009-03-31, 9:39 am
Aladdin
Jonai, kiek mazdaug tas programavimas kainuoja? Detaliu keisti nereikia? Kas del benzino, tai jau cia ne vienas snekejo, savininkas ir aiskina, kad naudoja 12l.

2.0 as mielai paimciau - tik kad va nera jokio varianto siuo metu, i nevilti jau puolu:)

Del automato i autoerdves savaitgali nuvarysiu, paziuresiu kaip jis ten atrodo.

O kas del stabdziu tai man idomu. Su Jaroslavu sekmadieni ziurejom dvi masinas. Abi EU, bazines komplektacijos. Aisku as gal diskiniu stabdziu neskiriu nuo bugniniu, bet gale stovejo butent bugniniai. Man atrodo net pas Jaroslava tas pats, tik va 100% neduodu.
Jonas6x6 rašė: Perprogramuojam iš mylių į KM, ir iš Farengh. į celsijų. Easy, bet nepigu.
Kuro sąnaudos - 2.5 tikrai didesnės, ženkliai. Arklių tiek pat, bet momentas didesnis gerokai, nors ne toks didelis, kaip pas senuosius forikus ar legasius, su 2.5 dohc. Bet ir bėdų mažiau nei pas tuos. Nereikia lyginti naujo foriko 2.0 ir legasio 2.0, nes tai iš esmės skirtingi motorai, tiek parametrais, tiek sandara. Kaip ir rašiau Aladinui per Skype, 2.0 naujos kartos foriko pilnai pakanka tiek miestui, tiek autostradoj, jei žinoma nenorėsi užkrauti itin didelių volų ir lyst į gilų purvą, nes tada iš 2.0 pritrūksi būtent to sukimo momento, kurį turi 2.5. Bet užtai benzo pilsi kokiais 3 litrais mažiau.
Nereikia bijoti ir automato - puikus dalykas, ypač tokiam didemiesty kaip Vln. Pasižiūrėkit statistiką - subaru automatai laiko geriau nei mechanikos, ir nėra jokių hemarojų su sankabom ir t.t., o ir offroad'e daug patogiau, nesudeginsi sankabos dėl neapdairumo. Tik kad su AT dar pridėk kokius 3-5 litrus.
Dėl usa ir EU - skirtumas bus, bet ne esminis. Skiriasi lempos ir pačios lemputės, skriasi stabdžiai. Pas USA - jei ne turbo, prastesni, gale stovi būgnai, kas EU senai išgyvendinta. Daugiau - greičiau check engine užsidega, nes pas USA pilna prikišta visokio ekologijai palaikyti šlamšto.
Jei AT - pas USA ji tūpesnė, mažiau turi funkcijų valdyme.

Taip, kad jei apibendrinti - žiūrėk sau dvilitrį kokį, tai ir išmaitinsi lengvai, ir su motoru nebus problemų, o dėžę duok pasirinkti būsimai vairuotojai.

O Iškelti ir patiuninguoti galime bet kurį :valio: :valio:

Parašytas: 2009-03-31, 3:00 pm
jaroslavas
Pas mane, ir kitus EU atmosferikus 2.0 tik bugniniai gale (tai dėl off roado), o turbo visi diskiniai. Ir kas čia blogo? Man tik pliusas, joks purvas dar nebuvo papuolės i bugninius, o diskinius buvo

Parašytas: 2009-03-31, 4:57 pm
jaroslavas
Jonai , aš tau sakau ka aš turėjau praktikoje, man teorija šiame reikale neįdomi. Po smelinu man tarp disko ir kaladeliu dažnai akmenukai papuola. Gale dar nebuvo tokiu problemu

Parašytas: 2009-03-31, 5:38 pm
evilkas
jaroslavas rašė:Pas mane, ir kitus EU atmosferikus 2.0 tik bugniniai gale (tai dėl off roado), o turbo visi diskiniai. Ir kas čia blogo? Man tik pliusas, joks purvas dar nebuvo papuolės i bugninius, o diskinius buvo
2.5 AT USA visi keturi diskiniai. O kaip ten bugniniuose ABS daviklius itaiso?

Parašytas: 2009-03-31, 6:07 pm
jaroslavas
o iš kur aš žinau :???:

Parašytas: 2009-03-31, 8:18 pm
sade
evilkas rašė:
jaroslavas rašė:Pas mane, ir kitus EU atmosferikus 2.0 tik bugniniai gale (tai dėl off roado), o turbo visi diskiniai. Ir kas čia blogo? Man tik pliusas, joks purvas dar nebuvo papuolės i bugninius, o diskinius buvo
2.5 AT USA visi keturi diskiniai. O kaip ten bugniniuose ABS daviklius itaiso?
Tai speju, kad panasiai kaip diskiniam
Paveikslėlis