Puslapis 1124

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-12, 4:44 pm
jonas72
jaroslavas rašė:na mano naujas Hiundai Getz common rail aukčiau aprašytu problemu neturėjo. Taigi nauju savininkai Foriku dyzeliniu - nepražiopsokite garantinio remonto ;)
Garantinio remonto ? :???:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 12:05 am
tvimm
na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 12:10 am
vicinas
tvimm rašė:na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?
gali ir nepasildes vaziuot,tik apsuku neduok daug,nes isale tepalai didesni nei reikia slegi sukelia.senuose varikliuose indeklus prasukdavo.zodziu visada turek mintyje kad saltyje vietoj tepalo nigrola tau varineja :) tai zinai kokia kose visur darosi jei dar apsuku uzmeti :)

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 10:26 am
hipy
vicinas rašė:
tvimm rašė:na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?
gali ir nepasildes vaziuot,tik apsuku neduok daug,nes isale tepalai didesni nei reikia slegi sukelia.senuose varikliuose indeklus prasukdavo.zodziu visada turek mintyje kad saltyje vietoj tepalo nigrola tau varineja :) tai zinai kokia kose visur darosi jei dar apsuku uzmeti :)
abejoju ar sintetiniai tepalai saltyje labai jau nigrola primena...
bet siaip daznai pats vaziuoju nepasildes :?: , nor paciam tokie stabdziai gatvej labai uzknisa :o
garsas kol neisyla tikrai kazkiek skardesnis, bet jam dar toli iki normalaus vokieciu dyzelio garso...

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 12:02 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:o kurį vokišką dyzelį laikai čia už garso etaloną?

sustatyk pvz šalia panašių metų ir kubatūrų:
golfo dyzelį ir sunny (1,6-1,7)
merso ir patrulio (3,0-3,3)
bmw ir toyotos (2,4 ir 2,4 arba 3,0)

po to dar gali su jais pravažiuot palyginimui
siaip norejau pasakyt, kad maniskis saltas tyliau dirba nei vokietukas susiles
ir sita dar senai stebejau su brolio mazda 626 dyzeliu (imho japonai tylesni)
ka tu norejai pasakyt nesupratau, nes kazkaip galimybiu surast tas 6 masinas "cia ir dabar" neturiu

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 1:07 pm
Eimazz555
hipy rašė:
siaip norejau pasakyt, kad maniskis saltas tyliau dirba nei vokietukas susiles
ir sita dar senai stebejau su brolio mazda 626 dyzeliu (imho japonai tylesni)
ka tu norejai pasakyt nesupratau, nes kazkaip galimybiu surast tas 6 masinas "cia ir dabar" neturiu
Cia kuris dyzelinis vokietis tokiu pat metu ir kubaturos garsiau dirba?

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 2:31 pm
hipy
lyginau savo su metais senesne vectra pas broli
626 isvis tyli, palyginus su 88-90 metu audinem

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 3:20 pm
Eimazz555
Koks pas forika variklis, comonrailinis ar paprastas? o vektroj kartais ne japono variklis? O lyginant audi/vw motorus tai taip, jie garsiai dirba, ypac 2.5TDI 5 cilindriai, bet pagal dinamika, ekonomija ir patvaruma motorui sukurtam pries 20 metu tai subaru boxeriui iki jo spardytis daug reikejo. Siuolaikiniai dyzeliai (neskaitant tu spurduku po 2-3 cilindrus) tai garsu nebelenkia benzininiu.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 4:34 pm
jaroslavas
aišku kad Common Rail. Aš ir sakau kad prieš 6 matus važinėjau su Getz comon rail, ir jokiu lišnu garsu ant šalto nebuvo

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 5:39 pm
Eimazz555
Tiksliai, comonrailinis, pasitikslinau ir as.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 6:57 pm
Deimazas
Šiais laikais kitokių tikriausiai net negamina

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 7:11 pm
tvimm
ten kai buvo girdimas kalimas,auto važiavo laisva eiga ,praktiškai nuo kalno(ta prasme ne spaudžiau),kol šalta niekada nespaužiu.apsukos buvo kažkur1800-2000. nu įdomu,ydomu kaip čia pirmas blynas subarui,ar nepradės lenktis motorai pasibaigus garantiniam,panašiai kaip 1,5d nisano ir prancūzo.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 7:40 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:
Ir jame stovi maitinimo sistema, analogiška BMW, stovėjusi jau 2000m
Tai manau kad visos maitinimo sistemos pas skirtingus gamintojus tokios pat, tik skiriasi purkstuku kiekis ir siurblio isduodamas saliaros spaudimas. Audi prades kultivuot comonrail sistema su 2000bar slegiu :shock: bus matyt pliusai ir minusai.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 7:52 pm
tvimm
ten tikriausiai visai nebus kuro siurblio kai toks slėgis.patys purkštukai pasiima saliarką,kaip 85 kilovatų 1,9 tdi

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 7:55 pm
tvimm
pompadiuzel jai neklystu nėra kuro siurblio