Puslapis 1152

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 8:53 am
azart
O laiko patikrinti meistrai, tiesiogiai isnarste subaru po kaulelius - tvirtina kak kita.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 9:03 am
jaroslavas
gali buti, aš tik parašau ka sakė

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 9:08 am
azart
jaroslavas rašė:gali buti, aš tik parašau ka sakė
Na gi kiek meistru -tiek nuomoniu. As asmeniskai ieskojes informacijos, tiek is Lietuvos meistru, tiek is rusijos forumu radau vienintele nuomone - KYB, vienintelis geras analogas originalams.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 9:11 am
evilkas
azart rašė:
jaroslavas rašė:gali buti, aš tik parašau ka sakė
Na gi kiek meistru -tiek nuomoniu. As asmeniskai ieskojes informacijos, tiek is Lietuvos meistru, tiek is rusijos forumu radau vienintele nuomone - KYB, vienintelis geras analogas originalams.
Nu nezinau del tu KYB... bandziau naudoti savo ankstesnese masinose, tai tokio fuflo daugiau buvau nemates. Gal tinkancius Forikams ir kokybiskiau gamina, bet tie kur as buvau uzsiroves, tai stabdant ratas pradedavo sokineti, rimciau posuki imant irgi. Pavojinga.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 10:37 am
Dziugintas
Pasaka rašė:O dar tada klausimas o KYB amortikai gerai ar yra kitos firmos geri KYB kaina-320lt. kalba eina apie galinius.

Už KYB galinius amortikus savo 99 forikui prieš maždaug 2 metus, mokėjau po 250 lt. Negi taip pabrango :???:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-03-23, 11:48 am
zzzubarruu
Pasaka rašė:O dar tada klausimas o KYB amortikai gerai ar yra kitos firmos geri KYB kaina-320lt. kalba eina apie galinius.
jau beveik metai kaip KYB galiniai sudeti. viskas gerai su jais.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-09, 9:37 am
jaroslavas
va taip atrodo Forikas su USA spiruoklėm (atrodo 16 mm storio) ir Sachs amortikais (stock amortikai su spiruoklėmis pašalintos)
Paveikslėlis
Galas nusėdo apie 1-1,5 cm palyginus su stock

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-10, 8:11 pm
Diver
na as cia ne visai i tema, bet...
pas mane amerikonas, tik toks jausmas, kad pakaba kietoka. o ir aukstesne galetu buti. gal amerikancas susidejo kazkokias upgarade. spyruokles su kazkokiais zymejimais. :? foto cia.
Paveikslėlis

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-10, 10:14 pm
azart
Mano galva su USA spyruoklem auksciau turetu stoveti, zymiai. Man net su trumpais imprezos amortikais ir tai uzpakaliukas buvo uzsirietes del KYB spyruokliu. Manau beda butent spyruoklese... Bandyk K-Flex isimest (2x130lt+ 80/90lt darbas) - garantuoju rezultatas bus super.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-12, 3:15 pm
Pasaka
Nu jau sudėjo siandien KYB spyruokles tai nuo žemės yra 0,76cm. O su senom buvo tik 0,71cm. Nu žiūrėsim kaip bus toliau.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-12, 3:31 pm
azart
Pas mane jau 2 menesiai praejo, bagazineje 45 ltr duju balionas - aukstis toks pat isliko.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-19, 5:11 pm
Diver
azart rašė:Mano galva su USA spyruoklem auksciau turetu stoveti, zymiai. Man net su trumpais imprezos amortikais ir tai uzpakaliukas buvo uzsirietes del KYB spyruokliu. Manau beda butent spyruoklese... Bandyk K-Flex isimest (2x130lt+ 80/90lt darbas) - garantuoju rezultatas bus super.
o kur tas KYB ir K-Flex spyruokles geriausiai pirkti? kokios kainos?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-04-19, 5:45 pm
Diver
o kaip mano kur spyruokles gauti ir kokias? nes toks vaizdas, kad kietoka ir zemoka masina.
beje jonai sakei, kad amerikieciai nebuna su self leveling amortikais. pas mane butent tokie stovi... :???:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-05-24, 4:32 pm
Arūnas
Na wa, išaušo ir mano atpildo diena. parėjo vairuotojo pusės galinis amortizatorius. Kai sakau parėjo turiu omenyje pasėdo kokiais 2-3 cm nei kita pusės. Kai ėjau TA, apžiūrą daręs asmuo perspėjo kad tas pats amortizatoius jau mažumėlę apsimižiojęs. Skirtumo važiuojant kolkas nejaučiu, bet manau reiktu sisirūpinti iš anksto.

Pasiskambinau į subaritą, tai atsakymas toks. Keisti viską į paprastus amortiztorius, 1600 lietuviškų sud arbais (kitos spyruoklės, kiti amortikai, kitos pagalvės) nebebus selflevelingo :( arba bandyti keisti vieną sugedusį amortiką kurio kaina 1500 lietuviškų ir po "mėnesio" atvažiuoti keisti kito.

Klausimas pasistojo ar man reikia to self levelingo ar nereikia? Ar labai jau didelis skirtumas? kiek reikia pakrauti kad labai jau matytusi kad galas nusėdės?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2012-05-24, 5:06 pm
Arturas
Tie amortizatoriai turi mada pareiti bet kada. Ir as kaip tik keiciu galinius siuo metu. Spyruokles gal visai dar geros, tai tik vidurinioji dalis. Bet skaitine israiska siek tiek kitokia, nei Aruno, i geraja puse 8-)