Puslapis 1127

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-18, 8:15 pm
jaroslavas
http://www.leftlanenews.com/strong-sale ... plant.html
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... t1504.html
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... html#specs - šis geras, visi tech parametrai.
Pagal ji gaunasi kad atmo versijos su CVT sistema turės low mode, tipo palėtintojas?

Optional CVT with Low mode (no paddle shifters are available. There is no transmission control)
Premium versija su MT turės 50/50 tikra AWD su viskozė
Continuous AWD with 50/50 front back power split. viscous center differential.
Su CVT gaunasi kad tai daugiau prėkiu varomas.
O XMode ir Hill descent turės tik kiečiausi modeliai, Premium, Touring ir turbo
Antipraslidimo sistema pasirodo vadinasi TSC

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-18, 10:37 pm
Arūnas
jaroslavas rašė:ar įmanoma nors kažkaip išversti? kažkaip sunkiai čia, techninė tokia kalba
Tai tas pats liečia ir rusų kalbą talpinamiems tekstams!

Kaip ir artūrazzz rašė X-MODE suaktyvins transmisijos kontrolę ir menkiausias praslydimas bus kontroliuojamas elektronikos pagalba. Viso to tikslas maksimalus sukibimas su danga važiuojant iki 40km/h, viršijus 40km/h greitį X-MODE išsijungia. važiuojant X-MODE režimus bus laikoma žemesnis perdavimo skaičius (CVT), spėju leis varikliui laikyti aukštesnes apsukas. bus įjungtas nuokalnės stabdys. Įdomiai kad neminimas variklio gesinimas :?

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-18, 10:48 pm
Artūrazz
Beje šitas įdomiai skamba "with Low mode"
Man tokio reikia :D
Nes jeigu ten bus tokia pati dėžė, tik su dadėtu palėtintoju, tai gal ir man išeitų ką nors prihimičint :D

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-19, 10:13 pm
jaroslavas

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 10:33 am
jaroslavas

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 10:41 am
Artūrazz
Tas eyesight ar kaip ten jis nedadarytas dar žiūriu :D
Kaip tik visas problemas išspręs ir europoi atsiras :)

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 10:50 am
Aivaras
Artūrazz rašė:Tas eyesight ar kaip ten jis nedadarytas dar žiūriu :D
Kodėl tau atrodo, kad jis nedadarytas ?

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 11:03 am
Artūrazz
Breakdown of the orders:
2.0i-L EyeSight 32.5% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0i-L 8.7%
2.0i-S EyeSight 18.0%
2.0XT EyeSight 36.1% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0XT 2.5%
EyeSight-equipped 86.6%

:D čia ir taip aišku :D

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 11:11 am
Aivaras
Laentelėje pateiktas užsakytų mašinų pasiskirstymas
su Eyesight daug daugiau užsakytų. Nesuprask pažodžiui 'breakdown' ;)

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 6:59 pm
jaroslavas
pritariu Aivarui

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2012-12-21, 7:29 pm
Artūrazz
Na tikėkimės :D :D

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2013-01-12, 2:59 am
vilmis78
Sveiki visi, seniai besilankiau forume, bet apturejes gera diena Helsinkyje su Subaru Forester MY13 negaliu nepasidalinti ispudziais. :valio2:
Si ketvirtadieni, t.y. vakar buvo surengtas Baltijos Valstybems naujojo foresterio pristatymas, bandeme auto labai slidziame kelyje ir off-road'e. Taigi ispudziai nuo pat pradziu:
As sedau prie dyzelio MT, isedus pirmas ispudis prie vairo- zenkliai padaugejo vietos peciams ir rankoms prie vairo, sedyne paaugo- patogiau sedeti, ir esminis dalykas kuris mane nustebino, tai, kad MAN reikejo prisitraukti sedyne i prieki, mano ugis 195cm, o uz nugaros iki galines sedimos vietos liko dar per 25cm. Gale vietos dar daugiau. Bagazine lygi, duru slenksciai visada svarus, nes uzsidengia su durelemis. Tiesa sedynes pilnai automatinis valdymas kaip MB ir su atmintim, o vairas reguliuojasi dar daugiau poziciju ir gilyn/artyn. Atsirado nauju sistemu displejuje, borto kompiuteris dabar rodo padangu slegi, eko vaziavima- kiek kartu paspaustas gazo pedalas, atsirado ir lietaus daviklis, bei dvieju zonu klima. Nauju medziagu ir spalvu kokybe bei gama, ir pasikeite forma.

Vaziavimas: anti praslydimo/ stabilumo sistemos neisikisa i vairavima labai greit, bet kai reikia labai greit istiesina auto, dyzeliukas elastingas ir jautrus gazui- na toks smagus. Stabdziai ne per jautrus.
Apie X-MODE kaip jau daugelis pasiskaite zinote kas per daigtas, ( tiesa jis yra tik benzininiuose modeliuose su CVT deze), bet as pasakysiu kaip vaziuoja, nes nieko, is tikruju, neskaiciau ir nezinojau. Tai vat galiu konstatuoti, kad PAGALIAU Forikui nebebaisus diagonalinis ( video ikelsiu i youtube ir atsiusiu nuoroda) :valio2: ko seniai reikejo.
Pati sistema- ji valdo visa ta ratu paskirstymo jega per ABS'a, o ne kaip rase kazkas per hidromovas ar kazka, ji pristabdo rata ir perduoda kitam darba. Vaziavimas i ikalne nepakartojamas, sustojome viduryje slidaus kalno ir atleidome stabdi, masina kelias sekundes pastovejus pradejo riedeti atgal- tada iskart isijunge sistemos ir neleido automobiliui nuvaziuoti i griovi ar apsisukti, labai letai leidosi zemyn pilnam stabilume. Panasiai ir su uzvaziavimu- jei praslysta kuris ratas tada perskirsto jega i ta rata kuris turi geriausia sukibima. Po to leidomes nuo 40 laipsniu statumo apsnigto kalno ( kas zino Ukmerges smelio kalniuka kur nuplesiau purvasargius tai va tokio statumo), be jokiu problemu sistema susitvarke ir islaike kiek imanoma buvo sukibima su keliu- tikrai gera sistema. Ir dar- gamintojas deklaruoja, kad imanomas soninis pasvirimo kampas yra 51 laipsnis, mes isbandeme apie 45 tai labai kazko pasakyti negaliu, nes su savo J6 foriku buvau ir daugiau pasvires.
Va tokie geri ispudziai liko. Jei kas dar idomu nesidrovekit, klauskit. ;)

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2013-01-12, 3:13 am
Artūrazz
Su ABS pristabdo, tai VDC ji yra ir pas mane ir pas 3 kartos Foriką. Tai ir aš kai bandžiau VDC, tai kai vienas ratas nesiekia žemės važiuoja, o kai 2 ratai nesiekia važiuoja bet sunkiau :D

Beje tau pasisekė, kad jau teko pabandyti naujos kartos aparatą :), o dėl CVT varianto įdomu visai pasidarė kas ir kaip ten su juo...

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2013-01-12, 3:25 am
vilmis78
Artūrazz rašė:Su ABS pristabdo, tai VDC ji yra ir pas mane ir pas 3 kartos Foriką. Tai ir aš kai bandžiau VDC, tai kai vienas ratas nesiekia žemės važiuoja, o kai 2 ratai nesiekia važiuoja bet sunkiau :D

Beje tau pasisekė, kad jau teko pabandyti naujos kartos aparatą :), o dėl CVT varianto įdomu visai pasidarė kas ir kaip ten su juo...
Jokiu visiskai problemu isvaziuoti kai 100% diagonalinis pasikabinimas.
Tai turetu greitu laiku atsirasti ir Kaune forikas naujasis, nezinau kada jie uzsisakines, bet ju jau yra pas importuotoja pristabeliuota tik pirk ;)

Re: Subaru Forester 2014MY

Parašytas: 2013-01-12, 3:34 am
Artūrazz
O kaip CVT tokio mechaninio ūžiančio garso nebeliko ar neatkreipei dėmesio į tai ?