Puslapis 1132

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-04-01, 8:32 pm
haskis
Nu salta deze buvo, per nakti turejo avesti. mazai butu tai degtu ispejimas, o jeigu per daug tai irgi negerai :? neaisku kas juos keite ar dapylinejo ar dar gamyklinai? tepalas tai svarus.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-04-01, 9:30 pm
Sraigius
O matuoti dėžėje tepalą reikia darbinėje temperatūoje :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-04-02, 4:22 pm
haskis
na pirmas automatas pas mane, tai visu niuansu nezinau. pamatavus po sildymo tepalas norma. dabar zinosiu kas ir kaip. tik dabar kita "beda"- persedus i MT nepatogu kazkaip vazinet, astuonis metus buvo gerai, o tik triju dienu pakako su AT, kad pajustum privaluma :valio:

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-04-09, 11:17 pm
SubaruLT
O ar galima su 97m 2.5 AT legasiu riedant imest N padeti? nes su D jaucias nedidelis stabdymas. Beto, kai ijungi begi, ir laikai stbdi, jaucias kad variklis smarkiai pridusta, ir apsukos laikos zemiau 500Rpm.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-04-10, 8:23 am
wzikas
vat ir man panasiai 4 metus atvazinejau su 2.5 turbo AT visa ta laika svajodamas apie machanika, pora men dabar su mechanika vazineju, viskas super, trauka, masinos pojutis, bet jau atsidziaugiau tuo pagaliu ir norisi chilloutint :D

Dar nuo tureto amerikono megstu griebt uz valytuvu jungiklio ir ji palauzyt :DD

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 2:37 pm
jaroslavas
perskaičiau visus postus, ir SK, ir per rusiškus forumus, ir manuala, video - nemažai sužinojau, ir klausymu turiu. Pasirodo daug kas neskaito manualo, arba neidėmiai dėl to ir klausia o blogiausia tokie patys ir atsako (aš bendrai kalbu). sakyčiau vairotoajmas su AT reikėtu atskiru kursu. Turėdamas laiko vėl peržiurėsiu postus ir atsakisiu ka jau žinau.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 3:10 pm
Gorbas
Ir ko gi tu kaip paprastas vartotojas nežinai apie automatą? Sėdi ir važiuoji. ;) Kaip ir bet kurioje dėžėje privaloma pasikeisti tepalus priklausomai nuo gamintojo rekomendacijų arba jei nežinai kada keista pasikeisti iš karto. Nestatyt niekada ant neitralės jei to nepaprašė kur nors servise, visur kitur tik P. Prie šviesoforų aplamai pamiršk apie tą lazdą :D . Netampyk mašinos, nebent jei jau nėra kitos išeities max 50km/h greičiu. O daugiau, tai vairuok ir džiaukis. :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 10:48 pm
Diver
Gorbas rašė:Ir ko gi tu kaip paprastas vartotojas nežinai apie automatą? Sėdi ir važiuoji. ;) Kaip ir bet kurioje dėžėje privaloma pasikeisti tepalus priklausomai nuo gamintojo rekomendacijų arba jei nežinai kada keista pasikeisti iš karto. Nestatyt niekada ant neitralės jei to nepaprašė kur nors servise, visur kitur tik P. Prie šviesoforų aplamai pamiršk apie tą lazdą :D . Netampyk mašinos, nebent jei jau nėra kitos išeities max 50km/h greičiu. O daugiau, tai vairuok ir džiaukis. :)
kodel negalima statyti ant neitralkes?
prie sviesoforu megstu imesti laisva, variklis lengviau dirba. ypac jei ilgiau reikia stoveti.
kuom kenkia tempti laisva pavara?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 11:01 pm
Eimazz555
Diver rašė: prie sviesoforu megstu imesti laisva, variklis lengviau dirba. ypac jei ilgiau reikia stoveti.
kuom kenkia tempti laisva pavara?
Automato tempti negalima, nes susvilinsi deze, nes uzgesintam varikliui nevyksta ausinimas joje ir tepalai nevarinejami.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 11:08 pm
jaroslavas
Diver rašė:
Gorbas rašė:Ir ko gi tu kaip paprastas vartotojas nežinai apie automatą? Sėdi ir važiuoji. ;) Kaip ir bet kurioje dėžėje privaloma pasikeisti tepalus priklausomai nuo gamintojo rekomendacijų arba jei nežinai kada keista pasikeisti iš karto. Nestatyt niekada ant neitralės jei to nepaprašė kur nors servise, visur kitur tik P. Prie šviesoforų aplamai pamiršk apie tą lazdą :D . Netampyk mašinos, nebent jei jau nėra kitos išeities max 50km/h greičiu. O daugiau, tai vairuok ir džiaukis. :)
kodel negalima statyti ant neitralkes?
prie sviesoforu megstu imesti laisva, variklis lengviau dirba. ypac jei ilgiau reikia stoveti.
kuom kenkia tempti laisva pavara?
neutralė jungti tik kai užgeso variklis ir kad pakartotinai užvesti
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dėl tempimo Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 11:13 pm
jaroslavas
Eimazz555 rašė:
Diver rašė: prie sviesoforu megstu imesti laisva, variklis lengviau dirba. ypac jei ilgiau reikia stoveti.
kuom kenkia tempti laisva pavara?
Automato tempti negalima, nes susvilinsi deze, nes uzgesintam varikliui nevyksta ausinimas joje ir tepalai nevarinejami.
eimazz - neklaidink, tu nevisai teisus.
Teisus tik šiame atvėjuje Paveikslėlis
Bet kai visi ratai ant žemės tai žiurėk posta auksčiau

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-04, 11:55 pm
Arūnas
nemoku rusiškai skaityt, tai reziume koks?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-05, 8:10 am
Arturas
Kad didziausia beda su automatu, tai buksyravimas-tik visais 4 ratais, (bet tai ir MT su AWD) ir kad ne didesniu nei 30km/h greiciu ir ne daugiau 50km atstumu. O visa kita ir taip aisku. Negalima vaziuot N pavara. O su MT taip pat negalima vaziuot neutrale arba riedet nuo kalno, o juk daznas taip daro, as taip pat ne issimtis-riedu nuo kalno N pavara kai buna noro. Zodziu viska reikia daryt sveiku protu. Taip su automatu dar yra ribojimas, kad neuzvesi variklio nepastates i N arba P padeti, visai teisingas sprendimas. Ir raktelio neleidzia istraukt is spyneles kol nepastatysi i P. Irgi labai nedurna. O sustojus prie sviesoforo as dazniausiai neperjungiu i N nes nelabai jauciasi kad variklis stipriau apkrautas buna. Zodziu man visai priimtina foresterio AT.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-06, 10:11 pm
SubaruLT
O nieko nebus jei vazinesi isidejas FWD saugikli ??? Aisku kartais ir isimsi ji :D Nes pastebejau jog masina reda zymiai lengviau.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-06-06, 10:20 pm
jaroslavas
manuale apie važiavima su FWD saugiliu nieko nesako, tik rašo kad reikalui esant (pvz patikinimui) galima idėti , išbandyti ir po to vėl atgal ištraukti