Puslapis 1224

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 7:56 pm
Eimazz555
Pompaduzinis motoras vadinas. Na katik pavarciau comonrail'o istorija, tai bus nepompaduzinis.Tas zveris bus Audi V12 TDI , bus 2 siurbliai, 12 purkstuku ir 2000 bar slegis kuro trasoj.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 8:09 pm
tvimm
nu jo bus žvėris.ir ytariu nelabai kirs per kišenę savininkui kuro atžvilgiu.nes viena iš priežaščių , kodėl užkeliamas toks slėgis, yra kuro taupymas,nes kuo didesniu slėgiu paduodamas kuras tuo mažiau jo reikia,o tuo pačiu ir variklio galia dar padidėja .

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 8:15 pm
Eimazz555
Tai jo, nes is tikro tai litras dyzelino turi daugiau energijos nei litras benzino ar duju. Tai kai paleis tokia sistema kad isnaudot maximaliai ta energija tai benzininiai motorai gales eit i poilsi.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-13, 8:17 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:bet tai su V10 jau agregatai nelaikė ir buvo sukimo momentas sumažintas nuo 1000 iki 700nM
Matomai kuriami nauji agregatai, ir cia bus kaip ir pabandymas jauciu. Pasiteisins si sistema - tai paleis ir i mazalitrazkes.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:18 am
vicinas
kiek supratau cia kalba eina apie sistema kai kiekvienas purkstukas yra pats sau ir auksto slegio siurblys :? tai si sistema jau gan senai naudojama sunkvezimiu varikliuose ir visiskai neblogai dirba `+: ,tai manau tikrai prigis ir lengvuskese :?
na jei suklydau tai sorry,nes su lengvuskiu dyzeliais neteko bendrauti :sorry:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:29 am
Eimazz555
vicinas rašė:kiek supratau cia kalba eina apie sistema kai kiekvienas purkstukas yra pats sau ir auksto slegio siurblys :? tai si sistema jau gan senai naudojama sunkvezimiu varikliuose ir visiskai neblogai dirba `+: ,tai manau tikrai prigis ir lengvuskese :?
na jei suklydau tai sorry,nes su lengvuskiu dyzeliais neteko bendrauti :sorry:
Taip, cia butent tapati sistema. Tik kiekvienais metais ji tobuleja. Cia va istraukiau truputi info apie tai kas pirmas pradejo diegti sia naujove.

1997:
First Common Rail system in the world for passenger cars.
Injection pressure: 1,350 bar.
First production use: Alfa Romeo and Mercedes-Benz.

1999:
Common Rail system for trucks.
Injection pressure: 1,400 bar.
First production use: Renault (RVI).

2001:
2nd generation Common Rail for passenger cars makes diesel engines even more economical, cleaner, quieter and more powerful. Injection pressure: 1,600 bar.
First production use: Volvo and BMW.

2002:
2nd generation Common Rail for trucks gives lower emissions, improved fuel consumption and more power.
Injection pressure: 1,600 bar.
First production use: MAN.

2003:
3rd generation Common Rail with rapid-switch piezo inline injectors for cars.
Advantages: up to 20 % lower emissions or up to 5 % more power or up to 3 % lower fuel consumption or up to 3 dB(A) less engine noise.
Injection pressure: 1,600 bar.
First production use: Audi.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:36 am
vicinas
keista,o kur volvo :o jie sunkvezimiuose tikrai seniau nei MANas pradejo det tokius purskalus :o

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:40 am
vicinas
tai kad tiek pat kaip bet kuriam kitam dyzelyje :? tiesiog i purkstuka prifarsiruota daugiau detaliu ir ju kaina iskyla jau tikrai i zvaigzdes `9:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:41 am
Eimazz555
Nu kad purkstukai tai jo, o man idomu kas per siurblys kad toki spaudima sukelt? :???: 2000 bar tai betkoki vamzdi ispustu i 2 gelytes :)

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:43 am
vicinas
tai kad ta slegi jie viduje saves kelia(kiek zinau) o iki ju ateina nuo paprastos kuro pumpikes kuras,be jokio praktiskai slegio :?

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:54 am
Eimazz555
vicinas rašė:tai kad ta slegi jie viduje saves kelia(kiek zinau) o iki ju ateina nuo paprastos kuro pumpikes kuras,be jokio praktiskai slegio :?
Bet vistiek nuo auksto slegio siurblio iki purkstuko yra atstumas. Nuo bako tai zinau kad vos ne samatioku varo.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 2:58 am
vicinas
tai kad purkstukas ir yra auksto slegio siurblys,iki jo kura dapumpuoja paprasta pumpike,kuri senesniuose volvo modeliuose buvo netgi rankine,ir tik zvairakese atsirado elektrine,kad nereiketu kabinos kelt.

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 12:07 pm
Eimazz555
Nevisuose modeliuose taip, ta kur minejai sistema tai vadinama pompaduzine, o yra ir kur siurbli kaip ir paprastame dyzelyje s.uka dirzas, nuo jo vienu vamzduku duodamas kuras i purkstuku magistrale, o pastarieji atidarinejami elektroniskai pagal degimo takta (kaip benzino)

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 12:53 pm
vicinas
tai cia paprasta,senoviska sistema :? ten vamzdeliai iki purkstuku plieniniai storasieniai,tai spaudima be problemu laiko `1:

Re: Dyzelinis Forester

Parašytas: 2010-01-14, 1:01 pm
Eimazz555
Ne, senoj sistemoj tai is siurblio eina po vamzdeli i kiekviena forsunke atskirai, ir siurblys mechaniskai skirsto kura i kiekviena atskirai ir slegis yra mazdaug 150-180 bar. O comonrailo tai eina tik vienas vamzdelis i kuro magistrale.
Paveikslėlis