Puslapis 1227

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-02-21, 9:50 pm
Arturas
Sita Forika ir as ziurejau. Sake, kad dujos detos Lietuvoje, penktos kartos, o kad su dujom, tai ir nepasirasiau. Man kazkaip nelinksta rankos link duju. Gal ir nebusiu teisus, bet manau, kad dujos tinka tik i turbo.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-02-23, 11:05 am
Icagel
Virgis75 rašė:
O galima konkrečiau, kas ten kainuos daugiau ateityje???
Manau turima mintyje vožtuvų reguliavimą, kuris 2,5 sohc varikliui kainuoja nuo 150 lt, o turbininiam dohc n kartų daugiau.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-02-27, 11:42 am
diudiukas
Jep, tai jau buvo diskutuota :D

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-26, 11:22 pm
Mindaugas
Sveiki,
Aš jau kurį laiką sergu Subaru liga ir planuoju įsigyti. Jau beveik mintinai žinau autopliuso skelbimus ir keletą laikau favoritais. Dabar pribrendo reikalas imtis realių paieškų ir norėjau Jūsų nuomonės, galbūt esate susidūrę su konkrečiomis mašinomis, arba galėtumėte pakomentuoti tam tikrą pasirinkimo variantą.
Taip pat niekaip neapsisprendžiu ar imti Forester (iki 2002 m.) ar Outback irgi panašių metų.
Keletas variantų:
1 http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 52474.html
Pagal aprašymą būtų idealus automobilis...
2 http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 72748.html
Šitas man labiausiai patinka, tik gal kas iš kauniečių esate susidūrę, žinote kas parduoda?
3 http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 97700.html
Dar šitą žiūrinėju, nieko ypatingo, bet kolkas ir nieko blogo negaliu pasakyti.
4 http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-o ... 26991.html
vat ir lecacy outback arodo padoriai.

Mašina didžiąją dalį laiko naudočiau mieste ir ilgesnėm kelionėm (iki 300 km). Taip pat kokį kartą į mėnesį traukčiau į gamtą turistauti, žvejoti ir t.t. Šiaip Subaru renkuosi dėl išgirtos AWD, pačių automobilių patikimumo bei tam tikrais momentais keblių oru žiemą.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-27, 8:07 am
azart
Reiketu ziureti juos visus realiai. Man amerikonas patinka. Melyno foriko jau kazkaip itartinai zemai galas sedi, gal but laukia amortiku pakeitimas. OBK - na jei ratus pakeist, gal ir nieko butu. Taciau mums su 90% miesto rezimu forikas patogesnis uz legacy ar OBK, parkavimosi prasme bei del auktesnes vairuotojo vietos.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-27, 7:38 pm
Mindaugas
Dėkui visiems už aktyvumą ir geranoriškumą.

Šiandien prasiskambinau pagal skelbimus, tai iš Kauno žalias automatas atrodo realiausias variantas (jei nieko blogo nerasim). Dar su vyru (savininku) nekalbėjau, bet moteriškė geranoriškai bendravo ir serviso patikros visai neišsigando.
Ar šios mašinos savininkai nedalyvauja Forester klubo veikloje?

Antras lieka eilėje Rokiškio Forikas. Senesnis kėbulas, bet vėlgi giria ten jį taip pat kaip ir skelbimo aprašyme. Dar vat galinį guolį šiuo metu keičia, nes, pasak jo, pradėjo užti. Šiaip bendravo normaliai, neišsidavė, jeigu kažką meluoja ir slepia. Tik Rokišky reiktų savo jėgomis reiktų pasikliauti, o tai kokio meistro nepriklausomo kol kas nežinau.

Vilnietiškas mėlynas (kur apšalęs) tai man pardavėjas įtartinas pasirodė. Čia su dujomis viskas tvarkoj, jis jau išvažinėjo baką, o vėliau jau sako, kad negali iki serviso atvaryti, nes auto įmonei priklauso ir neišimti tranzitiniai numeriai. Dar siūlė savo servisiuka ir meistra (netgi subaru specialistas), kad man patikrint tą jo mašiną. :DDD Viso gero pasakiau ir tiek...

Outback žalias iš Kauno jau parduotas.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-27, 8:42 pm
azart
Kas per mesitriukas Vilniuje, kokie vardai? Arba kur siulo tikrinti subarika?

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-28, 6:10 am
Mindaugas
Na nesidomėjau, kur jis ten siūlo tikrinti, tik sakau, kad kalba painiai ir geriau jau palauksiu vairanto, kur bus viskas aiškiau, nei iš tokio pirkti.
Beje, kiek kainuoja variklio diržo keitimas su visais priedais? Ne 1700 Lt? :)

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-28, 6:59 pm
Dovis
Daug niunsu, servizo kainos kokios, daliu kainos kokios(papigiai ar orginalai), galu gale koks variklis :)

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-28, 9:22 pm
Tomas
kas blogai su Dayco?i vw, škoda gamykloje juos montuoja kaip originala...ir kiek ju sumontuota -važiuoja,netruksta...

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-28, 10:59 pm
Deimazas
Tomas rašė:kas blogai su Dayco?i vw, škoda gamykloje juos montuoja kaip originala...ir kiek ju sumontuota -važiuoja,netruksta...
Tai wv ar fiatui tinka bet kas :DD

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-03-29, 9:04 am
azart
Jei Kaune, Jonas tau parasytu keitimo kaina, jei Vilniujne pas RSe vaziuociau. Sau dejau dvigubus rolikus, dirzas Conti.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-05-18, 10:29 am
Arturas
A tai kaip daret? Keitet pati cilindru bloka?

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-05-20, 10:57 am
Deimazas
Jonas6x6 rašė:grįžtant prie temos kas geriau - 2,0 ar 2,5 - baigėm Augio forester projektą:
Mašina 2007, EU ->
(buvo) 2.0 DOhC 116kW. Dabar čia 2.5, bet taip pat DOhC. Motore išlaikyta kintamų fazių ant įsiurbimo velenukų funkcija. Rezultate kilovatai dar neapskaičiuoti, nes visgi reikia pravažiuoti "abkatkę" indėklams ir žiedams, bet kas akivaizdu: bėgėjimasis tolygus visame sūkių spektre. Traukia nuo 1100-1300rpm. Ten, kur standartas į kalną važiuoja trečiu bėgiu, šis važiuoja penktu. Smėlyje palėtintojo net nereikia, net startui. Netgi su šiais sunkiais ratais. Bet lygiai taip pat daro smagiai ir aukštus sūkius. Svarbiausia - tolygiai. Akivaizdžiai daug niutonų.
Bet kaip sunku visgi jį buvo priversti bendrauti su padidėjusia kubatūra, tai eina š....

Daugiau info čia:
http://forumai.foresterclub.lt/topic416 ... ml#p106655
Jo, galia apatiniame sūkių diapazone aiškiai jaučiasi, nors ir uždėti dideli ratai, trauka gera. Nėra dulitriniam motorui būdingo nevažiavimo 1000-2000 sūkių ribose, nereikia motoro gręžti kad trauktų. Čia įspūdžiai palyginus su 2.0 116 kw motoru, žodžiu kasdiena važinėti mieste smagiau, mažiau reikia motorą sukti, mažiau darbuotis pavarų dėže.

Re: Renkuosi Foresterį su N/A varikliu. Ką rinktis - 2.0 ar

Parašytas: 2012-10-26, 1:43 pm
Jurijusb
As vis apsispresti negaliu iki galo del variklio pasirinkimo.
Kiek istikruju kainuoja voztuvu reguliavimas 2,0 ne turbo variklije ?
Antros kartos Foresteriui.
Vieni raso kad tarp 2000-3000 tukstanciu.
Cia kaip suprantu atstovybeje?
Radau keliu metu senumo Jono postus rase, kad 700 uz darba plius medziagos.
Art cia apie kitoki varikli rasoma buvo ?
Jeigu reguliavimo kaina sumoje butu apie 1000 lt, galima butu tada ir europieti pirkti ir uzdujinti.
Per metus prasuku apie 20 000 km.
Priprates prie turetu ir turimu masinu duju sanaudu 11-12 litru vidurkio, stipriai didesniu nesinori.
Tada AT atpuola, lieka tik MT ekonomiskesnis.
MT dauguma Europa, tai lieka tik 2,0 variklis.
Dar prisiskaiciau kad ir Europa skirtingi voztuvai buna, ar is vokieciu gali buti su pigesniu reguliavimu?