Puslapis 1332

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-07-24, 4:30 pm
Arturas
As tai itarciau, kad jau batai bus dezei, nes metalo dzezgejimas nieko gero gero nezada 8-) O dezes alyvos lygi tikrinai? Ji mat labai pleciasi kylant temperaturai. O alyvos ausinimas normaliai veikia? Gal pas tave uzsidega geltona lempute skydelyje AT Temp?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-07-24, 8:31 pm
DrUnKy
Taip alyvos lygi tikrinau gana daug pravažinėjęs ir su užvestu varikliu, viskas tvarkoje ir jokia lemputė skydelyje neužsidega :!: nes neseniai buvo keistas radiatorius, kuomet nemažai ištekėjo transimisijos alyvos, tačiau servise buvo į dežę po radiatoriaus pakeitimo supilta 0,5 litro tepalo, galbūt per mažai? :?: tik vat dar gal kas galit pasakyti ar reikia lygi ziureti kur matosi tepalas ar kur yra jau riebus tepalo pėdsakas? nes kai tikrinau riebus tepalo kiekis buvo daug žemiau už minimalią riba...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-07-25, 10:08 am
DrUnKy
Dėkui už atsakymus!!! tikriausiai reiks varyti į servizą ir aiškintis kame ten bėdos :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-09-03, 9:55 am
henyte
DrUnKy rašė:Turiu bėdą su savo foriko 2.0XT AT (2003 m.) pavarų dėžės darbu. Kai pavarų dėžė šalta viskas veikia kuo puikiausiai, tačiau kai ji pakaista prasideda pavarų perjungimo užtempimai, o pašilus dar labiau netgi girdisi ne malonūs garsai, tokie kad atrodo, kad bandant perjungt pavarą praslyta metaliniai dantukai. Čia reiškia kad reikia tepalus pasikeisti ar čia jau yra bėda su AT? :???:
butinai pakeisk tepala, ir kiek suprantu pas tev keiciamas filtras tepalo (at dezes) matysi paistaisys situacija

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-17, 10:15 pm
Mindaugas
Nekuriant naujos temos norėjau paklausti dėl automato veikimo, kuris lyg ir kažkiek pasikeitė paskutiniu metu. Ar normalu, jog po ilgo stovėjimo ir pradedant važiuoti su šaltu varikliu stipriai juntamas pavarų perjungimas (gan stiprus stuktelėjimas)? Labiausiai jaučiasi iš 1 į 2 pavarą. Jokių pašalinių garsų nesijaučia ir būna važiuojama ramiai. Jeigu palauki, kol truputi pašyla motoras (3-5 min), tai nebūna to stuktelėjimo arba būna švelnesnis.
Dar kitas keistas dalykas, kad dabar važiuojant šaltu varikliu ilgai laiko žemesnę pavarą (net iki 3000 rpm), pvz 2 pavara apie 40 km/h ir laikant ramiai be pagreičio nemeta į 3 pavarą. Taip pat panašiai būna ir kai startuodamas šaltu varikliu pasiekiu apie 70 km/h, tada irgi ant gan aukštų apsukų laiko 3 pavarą.
Pašilus varikliui viskas susitvarko, jungiamos pavaros laiku ir be smūgių. Ar čia viską reikia nurašyti ant šaltos AT dėžės, ar tai yra nenormalus veikimas?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-17, 10:42 pm
Icagel
As tai nurasau atvesusiam orui. Jei tik neturiu laiko sildyti nors truputi variklio, arba skubu. Tai tikrai gana daznai sulaukiu smugio. Bet jis buna tik vienas. O pavaru irgi buna nejungia. Todel tai zinodamas, pirmus 2-3 km vaziuju ramiai ir neskubedamas :)

Bet ar taip turi buti nzn.

Ai tiesa, kai vesiau, kazkur skaiciau kad reikia pajunginet pavaras pries vaziuojant. Bet taip darau ziema.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-18, 8:00 am
henyte
Sveikas,

o tepalai seniai dezeje? nes as pakeiciau tai zymiai graziau deze dirbti.pabandyk pakeisti tiek dezeje t
iek redukturiuose.

kai saltas tepalas ir variklis tada nespausk iki dugno tai ir nepermetines kietai pavaras


Mindaugasss rašė:Nekuriant naujos temos norėjau paklausti dėl automato veikimo, kuris lyg ir kažkiek pasikeitė paskutiniu metu. Ar normalu, jog po ilgo stovėjimo ir pradedant važiuoti su šaltu varikliu stipriai juntamas pavarų perjungimas (gan stiprus stuktelėjimas)? Labiausiai jaučiasi iš 1 į 2 pavarą. Jokių pašalinių garsų nesijaučia ir būna važiuojama ramiai. Jeigu palauki, kol truputi pašyla motoras (3-5 min), tai nebūna to stuktelėjimo arba būna švelnesnis.
Dar kitas keistas dalykas, kad dabar važiuojant šaltu varikliu ilgai laiko žemesnę pavarą (net iki 3000 rpm), pvz 2 pavara apie 40 km/h ir laikant ramiai be pagreičio nemeta į 3 pavarą. Taip pat panašiai būna ir kai startuodamas šaltu varikliu pasiekiu apie 70 km/h, tada irgi ant gan aukštų apsukų laiko 3 pavarą.
Pašilus varikliui viskas susitvarko, jungiamos pavaros laiku ir be smūgių. Ar čia viską reikia nurašyti ant šaltos AT dėžės, ar tai yra nenormalus veikimas?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-18, 6:38 pm
Mindaugas
To henyte:
Balandžio mėnesį buvo tvarkyta dėžės tarpinė, tai tuo pačiu ir tepalas naujas plius filtras. Galiniam reduktoriuje irgi keista prieš kelis mėnesius. Priekiniame neprisiruošiu pakeisti, bet norma.
Tai aš išvis retai kada spaudžiu aukščiau 2500 rpm, tai dragavimas su šaltu varikliu man visai neaktualu, bet dėkui už pasamprotavimus. :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-19, 7:57 am
henyte
Mindaugasss rašė:To henyte:
Balandžio mėnesį buvo tvarkyta dėžės tarpinė, tai tuo pačiu ir tepalas naujas plius filtras. Galiniam reduktoriuje irgi keista prieš kelis mėnesius. Priekiniame neprisiruošiu pakeisti, bet norma.
Tai aš išvis retai kada spaudžiu aukščiau 2500 rpm, tai dragavimas su šaltu varikliu man visai neaktualu, bet dėkui už pasamprotavimus. :)
dar manau kad dezeje tepalo spaudimas nesukyla, plius tepalas neisivaikstes po deze del to perjungineja kietai

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-19, 7:32 pm
Virgis75
Mindaugasss rašė:Nekuriant naujos temos norėjau paklausti dėl automato veikimo, kuris lyg ir kažkiek pasikeitė paskutiniu metu. Ar normalu, jog po ilgo stovėjimo ir pradedant važiuoti su šaltu varikliu stipriai juntamas pavarų perjungimas (gan stiprus stuktelėjimas)? Labiausiai jaučiasi iš 1 į 2 pavarą. Jokių pašalinių garsų nesijaučia ir būna važiuojama ramiai. Jeigu palauki, kol truputi pašyla motoras (3-5 min), tai nebūna to stuktelėjimo arba būna švelnesnis.
Dar kitas keistas dalykas, kad dabar važiuojant šaltu varikliu ilgai laiko žemesnę pavarą (net iki 3000 rpm), pvz 2 pavara apie 40 km/h ir laikant ramiai be pagreičio nemeta į 3 pavarą. Taip pat panašiai būna ir kai startuodamas šaltu varikliu pasiekiu apie 70 km/h, tada irgi ant gan aukštų apsukų laiko 3 pavarą.
Pašilus varikliui viskas susitvarko, jungiamos pavaros laiku ir be smūgių. Ar čia viską reikia nurašyti ant šaltos AT dėžės, ar tai yra nenormalus veikimas?
Gal amerikonui normalu tas pavėluotas perjungimas... Bet pas europietį bėgiai persijungia normaliai, nereikia sukt aukštų apsukų. Smūgiai irgi jaučiasi, bet nemanau, kad tai turi būti... Be to, kiek čia to šalčio...
Henyte, tepalo spaudimas sukyla gan greitai. O jei nebus tepalo ar spaudimo dėžė arba nevažiuos arba buksuos stipriai.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-21, 12:14 am
vicinas
Mindaugai,pasitikrink tepalo lygi pavaru dezeje,labai galimas daiktas,kad jo truksta.O,Henytes siulyta reduktoriu tepalo kontrole,tikrai nereikalinga,nes jie neturi nieko bendro su pavaru deze :D

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-21, 8:46 am
henyte
vicinas rašė:Mindaugai,pasitikrink tepalo lygi pavaru dezeje,labai galimas daiktas,kad jo truksta.O,Henytes siulyta reduktoriu tepalo kontrole,tikrai nereikalinga,nes jie neturi nieko bendro su pavaru deze :D
tai taip taip tik jei pasikeli masina ir keiti tepala dezeje siulyciau ir redukturiuose pasikeisti tuo paciu pakelimu :C

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-21, 8:51 am
henyte
Virgis75 rašė:
Mindaugasss rašė:Nekuriant naujos temos norėjau paklausti dėl automato veikimo, kuris lyg ir kažkiek pasikeitė paskutiniu metu. Ar normalu, jog po ilgo stovėjimo ir pradedant važiuoti su šaltu varikliu stipriai juntamas pavarų perjungimas (gan stiprus stuktelėjimas)? Labiausiai jaučiasi iš 1 į 2 pavarą. Jokių pašalinių garsų nesijaučia ir būna važiuojama ramiai. Jeigu palauki, kol truputi pašyla motoras (3-5 min), tai nebūna to stuktelėjimo arba būna švelnesnis.
Dar kitas keistas dalykas, kad dabar važiuojant šaltu varikliu ilgai laiko žemesnę pavarą (net iki 3000 rpm), pvz 2 pavara apie 40 km/h ir laikant ramiai be pagreičio nemeta į 3 pavarą. Taip pat panašiai būna ir kai startuodamas šaltu varikliu pasiekiu apie 70 km/h, tada irgi ant gan aukštų apsukų laiko 3 pavarą.
Pašilus varikliui viskas susitvarko, jungiamos pavaros laiku ir be smūgių. Ar čia viską reikia nurašyti ant šaltos AT dėžės, ar tai yra nenormalus veikimas?
Gal amerikonui normalu tas pavėluotas perjungimas... Bet pas europietį bėgiai persijungia normaliai, nereikia sukt aukštų apsukų. Smūgiai irgi jaučiasi, bet nemanau, kad tai turi būti... Be to, kiek čia to šalčio...
Henyte, tepalo spaudimas sukyla gan greitai. O jei nebus tepalo ar spaudimo dėžė arba nevažiuos arba buksuos stipriai.

pas mane buvo per daug ipiltai tai irgi durniavo deze kai paspausdavai koki 140 sustojus jausdavosi dezes tepalo smarve , ne visada perjunginedavo pavaras gerai ir tt. (isvada tokia turi buti tiek kiek reikia) ;)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-22, 9:48 am
Arturas
Man tai visai prikolas, kad ilgiau prasivaziavus nuo forio alyva nesa. :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-22, 12:09 pm
vicinas
kazkur praleidzia tepala,o jis paskui patenka ant ismetimo kolektoriaus,is cia ir kvapas.Ypac tai jauciasi,kai gerai pagainioji