Puslapis 14 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 5:59 pm
Agidijus
Mano irgi 14, tai kaip padės tos USA...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 6:22 pm
Diver
Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikono
o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja?

gal kitiems amortikams tai negalioja?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 6:25 pm
povilas
Diver rašė:Jonas6x6 rašė:tu negali dėti aukštesnių spyruoklių, nes amortiką "ištraukinės" ir jis daužysis į viršutines atramas.
Spyruoklė, kurią dedi, turi būti tokio pat ilgio, bet gali būti standesnė (suprask "storesnė vija")
Ant self leveling gali uždėti tokio pat ilgio šiek tiek storesnes spyruokles, pvz amerikono
o kaip tada su ironman? juk jos istraukia amortiko stoka kokius 3-4 cm daugiau nei standartines spyruokles. ar cia tik selfleveling itakoja?

gal kitiems amortikams tai negalioja?
stoka amortiko reikia tiesiog ilgint..bent as taip daryciau..
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 7:03 pm
Agidijus
Nesuprantu, nusiperku pagal Sachs katalogą savo modeliui amortizatorius ir jie - netinka. Tai čia panašiai jei paimčiau pagal katalogą NGK žvakes, o pasirodo jos trumpesnės ar panašiai ir neveikia, kaip čia yra, nesuprantu, nervai pradeda imti...
Tai čia kaip kliento apgavimas.
PS ...o kaip pailginti tą stocką, privirinti ar įdėti kažkokį tarpą?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 7:06 pm
povilas
tik ne virinimu....
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 9:09 pm
Diver
na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi....
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro...

o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis.

jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-28, 10:30 pm
povilas
Diver rašė:na pagal ta ideja jei neilginti stoku tai negalima deti ir ironman spyruokliu..
stoku as asmeniskai nesiryzciau ilginti. forikams spec amortiku su didesne eiga kaip ir nezinau.
tad kaip ir uzburtas ratas gaunasi....
nebent jonas cia tik gasdina ir tie 3 cm ne self leveling amortikams nieko blogo nepadaro...

o Agidijaus foriko beda grynai spyruoklese. amortikas aukscio juk nereguliuoja, nebent butu ne nuo tos auto ir butu trumpesnis.

jis tik neleidzia sokineti ratui ir uztikrina sukibima su keliu. pakeitus spyruokles bedos manau dings.
prie progos pamatuosiu savo self levelingo spyruokliu stori.
nemazai vazineja su prailgintais stokais..tik moket padaryti reikia..jokiu bedu.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-29, 9:21 am
Diver
jei ne valstybine paslaptis tai gal galima smulkiau apie stoko ilginimo technologija ir gal kokia foto butu...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-30, 4:09 pm
blogis13
Jei nori masina pasikelt tai kreipkis i specus, kad nemoket 2X, arba daug skaityk ir experimentink...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-30, 4:21 pm
azart
Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-11-30, 4:29 pm
blogis13
Pas mane ant 2002 Leikos 2004 14cm. USA galines spyruokles-pakele apie 1.5 cm, nuo 200kg. seda apie 1cm... Seni sachs parejo po men... dejau kyb is Remis7 db neturiu vargo...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-12-03, 9:50 am
Agidijus
azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-12-03, 4:48 pm
povilas
Agidijus rašė:azart rašė:Spyruokles jei gerai ismatuotos ir tikrai 14mm storio (nes EU turetu buti kazkas arti 12mm) gal vertetu patikrinti ju auksti? Nauji amortizatoriai SACHS...ar tikrai nebus atveze pardavejai imprezai...? Pardavejams jie visi vienodi. Butent foresteriui skirti amortikai + KYB arba USA spyruokles 14 mm storio tikrai pakelia gala apie 1.5-2 cm plius/minus virs stock. 7cm pakelimas tai jau tik "lift kitas" padetu.
Temai "Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema"greit bus 4 m. tai manau visiems taip atsitinka, kas pasikeičia iš originalių į kitus amortizatorius.
Tik vieno nesuprantu kodėl gamintojai KYB, SACHS kataloguose rašo, kad tinka toks ir toks amortizatorius, nors jis netinka.
tiesiog ,buna visko..
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-12-24, 4:04 pm
Karamazas
Sveiki. Reikia ir man keisti galines spyruokles, nes galas visiskai susedes. Kiek cia skaiciau foruma tai kaip supratau pirkti nauju neapsimoka, nes vel suses. Reikia imti amerikono arba ironman? teisingai? Siaip galvoju, kad butu smagu iskelt masina auksciau truputi. Kiek galima ja kelti protingai? Kad kelt tai reikia cia kazkoki štoka deti kaip skaiciau? Siaip vienas pazistamas sako, kad nekeisti spyruokliu (jeigu jos netrukusiuos) o maut kazkoki vamzdi ant amortiko (ar kazkaip panasiai sake) tada ir issikeltu ir galas butu kietesnis butu galima normaliai kraut... Siaip pats labai masinos nedraskau, bet karts nuo karto tenka paveziot krovini, tai butu gerai gala normalu pasidaryt, kad nesestu ir iskelta... Ka patartumet? Beje ir ar netinka kokios audines spyruokles ar pan..., kurios butu aukstesnes?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2012-12-24, 4:07 pm
jaroslavas
dar pedders.co.uk žiūrėk, kainos normalios, turime nuolaida kaip klubas. Aš sau užsakiau galui ir amortikus ir spiruoklės