Padėkom nesimėtysiu, nes nematau už ką. O vat įdomią istoriją galiu nupasakot. Prasidėjo nuo to, kad aplinkelyje greitėjant užgęso variklis. Aišku bandant vesti nieko nesigavo, bet pašalinių garsų nesigirdėjo. Kadangi pas RSE tempti praktiškai buvo pakeliui, tai taip ir nusprendžiau padaryti. Palikau jiems ir laukiau diagnozės. Diagnozė buvo tokia, kad neatlaikė plastikinis pagrindinio diržo ritinėlis, jie surinko su kitu ritinėliu ir pabandė užvesti. Mašina užsivedė, bet tipo negražiai dirbo. Gerai, buvo nuspręsta rauti lauk galvas ir žiūrėti kas ten darosi viduje. Rezultatas, kad neva sulankstyti visi vožtuvai. Sutikau su visais reikalingais atlikt darbais. Galvos neva turėjo būti darytos Asveloje, viskas kitkas jau jų pačių darbas. Suymokėjau pinigus, mašina važiuoja, variklis dirba, kaip ir viskas gerai. Po savaitės važinėjimo bevažiuojant į darbą nulūžo radiatoriaus viršutinis vamzdis, aišku išvarė visą antifryzą ir taip teko pasiekti RSE. Gerai ,kad buvo dar šaltas oras apie -10, bet temperatūra vis vien laikėsi raudonoj zonoj. Po ilgų diskusijų kas tai turi apmokėti, aš Tautvydui gražiai siūliau pasidalint per pusę, o jis aiškino, kad tai ne jų bėda, galiausiai priėjom iki to, kad jis pasakė, kad aš važiuočiau iš jo. Dabar net nesigailiu, kad taip taip baigėsi. Po to atvejo man užgulė tepaliniai žiedai ir variklis pradėjo daryti niam niam tepaliukui. Bet kadangi daugiau kaip ir nieko blogo nebuvo, tai po to nuvažiavau dar 17000km. O dabar kai vienas geras pažįstamas pagaliau atsilaisvino, išsiardėm maniškio varikliuką ir ką gi jūs manot mes pamatėm? Varikis panašu, kad net neardytas, nes kaip išsireiškė pats meistras, "visi varžtai ir chamūtai savo vietose ir viskas originalas", dfažniausiai po tokių remontų tai retenybė. O nuėmus galvas prasidėjo pats smagumas. Galvoms apskritai nieko nedaryta visi vožtuvai originalai tiesut tiesutėliai, galvos vožtuvų įvorių laisvumas atitinka relią šio variklio ridą 220000km (kliba kaip nežinau kas, kas po kapitalinio galvos remonto būtų po 17000km tiesiog neįmanoma), tarpinės galvos dar originalios, ant stūmoklių jokių žymių, kad būtų gavę su vožtuvais, viskas apaugę. Ant galvos ir bloko paviršių jokių žymių, kad būtų šlifuota arba bent jau valyta. Trumpiau tariant, išdūrė konkrečiai, o pinigėlius paėmė. Na bet dabar bent jau tikrai būsiu garantuotas, kad viskas yra padaryta kaip turi būti. Tepaliniai žiedai tiesa iš tiesų buvo užgulę, bet cilindrai dar be didesnio išsidėvėjimo. Galvose dabar sustatė įvores kokias stato gonšikai. Tikiuosi jau kitą savaitę

Tai vat tokia jau ta istorija apie RSE. Nieko blogo nenoriu pasakyti apie patį Tautvydą, bet kaip įmonės vadovas, manau galėtų labiau prisiimt atsakomybę už savo darbuotojų atliekamus darbus, na ir priežiūra be abejo tokiu atveju bent minimali turėtų būti.