Puslapis 1432

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-22, 7:50 pm
henyte
vicinas rašė:kazkur praleidzia tepala,o jis paskui patenka ant ismetimo kolektoriaus,is cia ir kvapas.Ypac tai jauciasi,kai gerai pagainioji
vat tame ir bajeris kai pripyle normalaus naujo tepalo ir pripyle kiek jo reikia viskas baiges o kur tau per deze ant kolektoriaus varys? be sansu :smile:

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-22, 8:54 pm
vicinas
mano legacis tai per dezes kozucha siek tiek purkstaudavo,kai gerai apsuku duodavau,o jau oro srautas isnesioja ta tepala kur reikia :D

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-24, 10:06 pm
jaroslavas
o vistik kodėl ant D stovint yra maža vibracija, kuri irgi keičiasi, o ant P ir n nėra?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-24, 10:08 pm
Arūnas
jaroslavas rašė:o vistik kodėl ant D stovint yra maža vibracija, kuri irgi keičiasi, o ant P ir n nėra?
pas mane atvirkščiai :) Bet tai ten vibracijos minimaliai. nenori vibracijos, imk 6 kaušų mašiną.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-24, 10:11 pm
Meda.Forester
jaroslavas rašė:o vistik kodėl ant D stovint yra maža vibracija, kuri irgi keičiasi, o ant P ir n nėra?
Jaroslavai,tavo Forikas tik metais už manąjį vyresnis.Kodėl tavąjame tiek problemų?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-24, 10:40 pm
Arturas
jaroslavas rašė:o vistik kodėl ant D stovint yra maža vibracija, kuri irgi keičiasi, o ant P ir n nėra?
Todel, kad ant D yra apkrova varikliui, jis darba dirba, o N ir P variklis laisvas kaip vejas.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-24, 11:22 pm
Icagel
Meda.Forester rašė:
jaroslavas rašė:o vistik kodėl ant D stovint yra maža vibracija, kuri irgi keičiasi, o ant P ir n nėra?
Jaroslavai,tavo Forikas tik metais už manąjį vyresnis.Kodėl tavąjame tiek problemų?
Kiek matau, Jaroslavas labai jautrus :)

Mano outback irgi minimaliai suvibruoja ant D. Nesuku galvos, kaip Arturas rase Dirba darba.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-25, 2:08 am
SubaruLT
Kaskur jonas ligu buvo rases ka jei bent truputi ilenktas karteris automatas dorai nedirba ar kaskas tokio. Vakar palined po legasiu ziuriu ka karteris idubes i vidu. Gali but ka del to dorai deze nedirba, nes kartais jaucias lyg begi pervelai imestu, lyg pervelai soka i prieki gaza pamynus.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-25, 6:31 am
Mindaugas
Na aš offroaduose nebuvau, o Jonas balandį tvarkė dėžės tarpinę. Tai manau būtų ką sakęs, jei būtų matyt kokie smūgiai į dėžę. Be to, kažkaip tik paskutiniu metu pasikeitė dėžės darbas. Gal čia nereikia ieškoti kirmėlių, o nurašyti ant kiek šaltesnio oro ir dėl to ilgiau šylančios dėžės.
Aišku dėžė tai nenauja ir neaišku kaip prieš tai buvę savininkai važinėjo, be to su kiaura tarpine buvus, tai tepalo tik trečdalis buvo likęs. Bet važiavo automatas puikiai ir be tepalo. :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-10-25, 9:04 pm
jaroslavas
logiškai, galimas dalykas kad nuo smūgio

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-11-09, 7:06 am
jaroslavas
kažkas rašė kad stovint prie šviesoforo jungia P arba N, tai va sakyčiau logiškas patarimas:
http://avtomaslo.info/na-zametku-sovety ... -akpp.html
На светофорах и в пробках категорически не следует переключать трансмиссию в режим «паркинга» или «нейтрали» – от того, что Вы несколько минут стоите в режиме «драйв» вреда и износа намного (в десятки раз) меньше, чем от многоразовых переключений «туда-сюда».

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-11-09, 9:06 pm
Diver
na jei pasakytu kaip kenkia perjunginejimas tai butu isvis saunuolis... dabar eiline beletristika. gal jonas yra ardes deze kuri buvo nuolat perjunginejama? pasakytu kokie buvo pazeidimai ar kazkas labiau issideveje. tai mastant tai ir nuo slidzios nuokalnes vaziuojant geriau nejungti 2 ar 1 pavaros. o tai dar dezes subyres...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-11-09, 9:32 pm
Virgis75
Diver rašė:na jei pasakytu kaip kenkia perjunginejimas tai butu isvis saunuolis... dabar eiline beletristika. gal jonas yra ardes deze kuri buvo nuolat perjunginejama? pasakytu kokie buvo pazeidimai ar kazkas labiau issideveje. tai mastant tai ir nuo slidzios nuokalnes vaziuojant geriau nejungti 2 ar 1 pavaros. o tai dar dezes subyres...
Nuo slidžios nuokalnės važiuojant kartais iš vis geriau laisvą mest. Išbandyta...
Dėl to perjunginėjimo, bent jau kitoms mašinoms rašoma, kad tai daryti tik esant ilgesniam sustojimui ir/ar jei jau kaista variklis. Manau, kad, labiau teoriškai, kad stovint įjungtu draivu labiau dils sankabos. Bet realiai, neteko sutikt tokio automato. Labiau sudyla dėl didelių apkrovų ar dėl laiko...
Tik tame tekste užstrigo dėl šildymo įjungus bėgius... Kažkaip gaila dėžės tiek stovėt, kad pašiltų...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-11-12, 12:08 pm
Virgis75
jaroslavas rašė:kažkas rašė kad stovint prie šviesoforo jungia P arba N, tai va sakyčiau logiškas patarimas:
http://avtomaslo.info/na-zametku-sovety ... -akpp.html
На светофорах и в пробках категорически не следует переключать трансмиссию в режим «паркинга» или «нейтрали» – от того, что Вы несколько минут стоите в режиме «драйв» вреда и износа намного (в десятки раз) меньше, чем от многоразовых переключений «туда-сюда».
Kas patiko, tai dėl rankinio naudojimo.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2013-04-21, 6:46 pm
Mindaugas
Atšilus orams praktiškai galima patvirtinti mano spėjimą, kad šaltos AT dežės grubus jungimas iš 1 į 2 pavarą (tik esant apkrovai, spaudžiant tuo metu gazą) kažkokiu būdu įtakojamas žemos temperatūros, nes prie +10 ir daugiau net šalta dėžė jungia beveik be stuktelėjimo. Ar galėtų tai būti dėl kiek per didelio tepalo kiekio dėžėje? Kiek vis matuodavau, tai virš max šiek tiek būdavo... (pašilus dėžė, praeita per pavaras, dirbantis mataras) ;-)
Kadangi dėžės veikimas paremtas tepalo slėgiu, tai kažkaip kaip tik esant šaltam ir tirštesniam tepalui gal sklandžiau turėtų dirbti dėžė?

Nusiųsta per Tapatalk 2