Puslapis 15 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-22, 3:20 pm
Turbinukas
Va man toks idomus ivykis nutiko. Buvo sukrites galas, viena puse tarpas tarp rato ir arkos buvo gal 2cm, ko pasekoje masina stovejo kreivai. Galvojau kad problema spyruoklese, bet uzteko tik pakeisti amortizatorius, ir problemos kaip nebuta! Kaip teko pasigincyti su broliu, kad amortizatorius svorio nelaiko, o galas susedes del spyruokliu kaltes, tai gi kaip paaiskinti si fakta? Kadangi amortizatorius vienas buvo visiskai gatavas, tai ta puse buvo pakrypus, kitos puses atzvilgiu.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-25, 1:32 pm
Stas
Sveiki,
Ar galit trumpai ir aiskiai pasakyt??
Mano Forikas EU 2006 metu 2.0 sedes galas....
Tai reikia keisti amortus su spiruoklem??
ar uztenka pakeisti spiruokles is kokio USA ???
Nuo kokio tinka??
ačiū

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-25, 1:59 pm
Arturas
Stas rašė:Sveiki,
Ar galit trumpai ir aiskiai pasakyt??
Mano Forikas EU 2006 metu 2.0 sedes galas....
Tai reikia keisti amortus su spiruoklem??
ar uztenka pakeisti spiruokles is kokio USA ???
Nuo kokio tinka??
ačiū

Europiniai modeliai su auksti reguliuojanciais amortizatoriais, tai tau reiktu keisti amortizatorius. Jei nenori auksti reguliuojancios irangos, tada visa komplekta su iprastiniais amortizatoriais.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-27, 9:16 am
Stas
Taigi buvau pakelus masina servise, ir paziurejus,
pasirodo amortikai jau buvo pakeisti, matosi neperseniausiai.
Stovi paprasti, tai gal pasakysit kokias spryruokles statyt ir kiek jos kastoja???

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-27, 12:31 pm
Diver
statyk kayabines spyruokles ir vargo nematysi...
kainuoja apie 100 lt uz vieneta.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-27, 4:25 pm
azart
Tikrai taip - KYB K-Flex gamina spyruokles iki 2004 metu gamybos auto.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-28, 2:17 pm
azart
Stasai,
Cia puse tokiu kaip tu. Viskas ok. Kaip tau dar padet? Dek saibas i gala ir pakelsi. Del KYB K-Flex spyruokliu gali pasiteirauti Lirostoje Vilniuje. Bet pagal puslapi matome kad iki 2004 metu modeliams gamino. Ieskokis USA spyruokliu, arba saibas dek 2-3.5 cm. Kaip tai atrodo gali pamatyt kad ir mano prisistatyme su foto.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-28, 3:54 pm
Dziugintas
Stas rašė:Sveiki,
Ar galit trumpai ir aiskiai pasakyt??
Mano Forikas EU 2006 metu 2.0 sedes galas....
Tai reikia keisti amortus su spiruoklem??
ar uztenka pakeisti spiruokles is kokio USA ???
Nuo kokio tinka??
ačiū

Saviškį kai pirkau irgi galas buvo stipriai susėdęs. Amortikai buvo keisti neseniai ir gerai funkcionavo. Maniškiam užteko amerikietiškas spyruokles sudėt , be jokių šaibų ir dabar viskas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-28, 3:57 pm
azart
Jonas6x6 rašė:per minkšta spyruoklė ir šaibos gale?
taigi čia turgaus variantas, ką čia siūlai.,,,
Siulau naujas siam auto priklausancias spyruokles arba USA (su salyga kad KYB negamina) + saibos. Apie minksta spyruokle nieks nerase.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-02-28, 4:15 pm
azart
Jonas6x6 rašė:tavo kitokie amortikai
Mano amortikai is viso nuo WRX "varliakio" + KYB spyruokles (14mm storio) + 3.5cm saibos
O jei siekiant tik atstatyti auksti: nauji KYB amortizatoriai + USA spyruokles ir tiek ziniu.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-04-10, 4:35 pm
Arunas69
Sveiki, norejau paklausti ar tinka priekines spyruokles nuo 2.5 turbo, arba 2.0 turbo , paprastam 2.0 atm. forikui

.Turiu galvoj 2003-2005 modelius. ačiū.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-04-10, 8:42 pm
Diver
tikrai tinka...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-04-11, 9:16 am
Arunas69
ačiū, o tai pasijauciau vaiduokliu, kurio nieks nemato. Tiesiog suabejojau ar nesukils priekis, dabar laukiu spyruokliu nuo 2.5turbo, maniske viena neatlaike.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-05-07, 6:49 pm
SaskelA 535
Sveiki,
Kaip ir sako kad jau amortikai prie pabaigos manu snaigei. Turiu klausima, ar galima statyti kyb amortikus kaip kažkas sakė ir kyb spiruokles galines nes pasedes ir ideti prieki ir gale po 2cm šaibas tarp amortiko ir kėbulo ir nereikės nieko perdarinėti? Prieki tikrai žinau kad nereikės, o gale? Iš kur gauti tas šaibas? Ar geriau dėti amerikoniškas spiruokles ir kyb amortikus ir šaibas priekyje ir gale po 2 cm. Jau vienu ir tuo pačiu ardymu? Snaigė 99 metų 2.0L S-Turbo. Dėkui už patarimus.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2013-05-08, 8:28 am
SaskelA 535
Bet su šaibom dar mažumėlė pakeis o finansine prasme pabrangsta tik šaibos, o papildomi 2 cm yra truputis geriau
