Re: Foriko automatas
Parašytas: 2015-11-13, 10:56 pm
Aha 6mėn 

Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Ir aš vakar šito marmalo įsilypiau ... aišku buvau labai skeptiškai nusistatęs prieš bet kokius tokius reanimavimus, bet jaučiasi pagerėjimasksm rašė:Lyg šitas, ten yra keli variantai. https://www.autoaibe.lt/autochemija/pri ... 3?typeno=0Egyda rašė:Kas per priedas? Idomu paskaityt butu. Sakai jam padetu atbulo bego netraukima?
Man išgydė 2 dalykus: iš R į D jungia greitai kaip priklauso ir dingo diskelių prabuksavimas staigiai (gazas dugnas) startuojant stovint.
SF1 manuale parašyta, kad tepalus AT reikia keisti kas 50.000 km...Nevietinis rašė:Pas mane ir taip nestebuklai buvo po tepalų keitimo ... pravažiavau ~40 000km ir dar prisidėjo tie prabuksavimai, tai kažkaip ankstoka dar tepalus keist, todėl nusprendžiau lavonui klizmąpadėjo, tik neaišku kiek ilgam.
Nežinau kokią klizmą darei, bet jas kas reik pakartot ir būna garsas bent jau nebeišlendaNevietinis rašė:Pas mane ir taip nestebuklai buvo po tepalų keitimo ... pravažiavau ~40 000km ir dar prisidėjo tie prabuksavimai, tai kažkaip ankstoka dar tepalus keist, todėl nusprendžiau lavonui klizmąpadėjo, tik neaišku kiek ilgam.
Supratau, mane domina outback 2.5 keitimas . kiek esu skaites (matyt ten kiek kitokia deze) issileidzia daug maz puse - 4 litrai gal su biskiu... Ir idomu, verta imta karteri ar ne (gal daugiau isbegtu)?Mindaugas rašė:Keiciasi isleidziant paprastuoju budu apie 2/3 tepalo. Vienas variantas - pakartoti procedura po keliu tukst kilometru. Dar zinau, kad pvz Audi automate ant spec irangos stato ir po slegiu pakeicia visa. Apie toki varianta su Subaru man niekas SK forume neatsake, kai klausiau.
Išsiųsta naudojant nykštį per Nokia 3310!
Ne alyvos spalva svarbu, itariu tai priklauso nuo gamintojo kaip nudazyt, o jo marke tipo Dextron III arba kokia nors ATFJurijusb rašė:Forester 2003 EU.Pas mane supiltas geltonas tepalas.
Kokia tepalo marke dapilineti?
Ar jo nesumazeja ?
Dabar lyg tai netoli minimumo.
Nes pagal serviso knyga neseniai keistas.
Jei tepalas geltonas, tai gal tu kartais priekinio reduktoriaus tepalus žiūri, nes aš tik raudoną tepalą AT dežej matęs ... nebent pas tave cvt dežė, tai ten žalias būna ...Karalaitiz rašė:Supratau, mane domina outback 2.5 keitimas . kiek esu skaites (matyt ten kiek kitokia deze) issileidzia daug maz puse - 4 litrai gal su biskiu... Ir idomu, verta imta karteri ar ne (gal daugiau isbegtu)?Mindaugas rašė:Keiciasi isleidziant paprastuoju budu apie 2/3 tepalo. Vienas variantas - pakartoti procedura po keliu tukst kilometru. Dar zinau, kad pvz Audi automate ant spec irangos stato ir po slegiu pakeicia visa. Apie toki varianta su Subaru man niekas SK forume neatsake, kai klausiau.
Išsiųsta naudojant nykštį per Nokia 3310!
Dabar tepalas geltonasIr kai pamastau koks ten misisnukas gautusi pakeistus tik syki... Reiktu jauciu keist minimum du kartus ir tarp keitimo ilgos pauzes nedaryt.
O ta spec iranga nieko blatno, kaip supratau daroma bet kokiems auto. Pajungia nuo slangiu einaciu i ausinimo radiatoriu. Tik paslaugos kaina gali nenudziugint