Puslapis 1932

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-11-13, 10:56 pm
DaLadna
Aha 6mėn :D

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-15, 11:11 am
Nevietinis
ksm rašė:
Egyda rašė:Kas per priedas? Idomu paskaityt butu. Sakai jam padetu atbulo bego netraukima?
Lyg šitas, ten yra keli variantai. https://www.autoaibe.lt/autochemija/pri ... 3?typeno=0
Man išgydė 2 dalykus: iš R į D jungia greitai kaip priklauso ir dingo diskelių prabuksavimas staigiai (gazas dugnas) startuojant stovint. :gum:
Ir aš vakar šito marmalo įsilypiau ... aišku buvau labai skeptiškai nusistatęs prieš bet kokius tokius reanimavimus, bet jaučiasi pagerėjimas :) Buvo kad kol šalta dėžė ir jungiantis iš 2-3 prabuksuodavo dėžė, R skausmingai trenkdavo irgi kol šalta .. vakar mažai važiavau, bet jau jautėsi, kad viskas švelniau, šiandien irgi kol kas džiaugiuosi dėžės darbu :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-15, 1:19 pm
suboksidas
Nuuum...į legacy taip ir neįpyliau. Gal reiks į foriką jau prisiruošt.. :?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-15, 1:48 pm
Gorbas
Geriau tiesiog alyvą pasikeist. ;)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-15, 2:40 pm
Nevietinis
Pas mane ir taip nestebuklai buvo po tepalų keitimo ... pravažiavau ~40 000km ir dar prisidėjo tie prabuksavimai, tai kažkaip ankstoka dar tepalus keist, todėl nusprendžiau lavonui klizmą :) padėjo, tik neaišku kiek ilgam.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-15, 4:10 pm
Virgis75
Nevietinis rašė:Pas mane ir taip nestebuklai buvo po tepalų keitimo ... pravažiavau ~40 000km ir dar prisidėjo tie prabuksavimai, tai kažkaip ankstoka dar tepalus keist, todėl nusprendžiau lavonui klizmą :) padėjo, tik neaišku kiek ilgam.
SF1 manuale parašyta, kad tepalus AT reikia keisti kas 50.000 km...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2015-12-16, 6:51 am
mankisss
Nevietinis rašė:Pas mane ir taip nestebuklai buvo po tepalų keitimo ... pravažiavau ~40 000km ir dar prisidėjo tie prabuksavimai, tai kažkaip ankstoka dar tepalus keist, todėl nusprendžiau lavonui klizmą :) padėjo, tik neaišku kiek ilgam.
Nežinau kokią klizmą darei, bet jas kas reik pakartot ir būna garsas bent jau nebeišlenda ;) bmw reduktorių taip prikėliau ir 4metus be garsų ir kaukimų. Piltas buvo wynns produktas.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-10, 4:59 pm
Karalaitiz
Papasakokite man paprasciausia procedura - -kaip jus keiciate automato tepalus? Paprastai isleidziate (karteri imate/valote)? Ar darote pilna keitima?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-10, 5:43 pm
Mindaugas
Keiciasi isleidziant paprastuoju budu apie 2/3 tepalo. Vienas variantas - pakartoti procedura po keliu tukst kilometru. Dar zinau, kad pvz Audi automate ant spec irangos stato ir po slegiu pakeicia visa. Apie toki varianta su Subaru man niekas SK forume neatsake, kai klausiau.

Išsiųsta naudojant nykštį per Nokia 3310!

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-10, 5:47 pm
Virgis75
Išleidi tepalą per varžtą, pakeiti filtrą, užpili naują ir viskas. Kito gamintojo mašinose išleisdavo tepalą ir iš pūslės, bet naujesnėse jau nebe...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-10, 7:37 pm
Karalaitiz
Mindaugas rašė:Keiciasi isleidziant paprastuoju budu apie 2/3 tepalo. Vienas variantas - pakartoti procedura po keliu tukst kilometru. Dar zinau, kad pvz Audi automate ant spec irangos stato ir po slegiu pakeicia visa. Apie toki varianta su Subaru man niekas SK forume neatsake, kai klausiau.

Išsiųsta naudojant nykštį per Nokia 3310!
Supratau, mane domina outback 2.5 keitimas . kiek esu skaites (matyt ten kiek kitokia deze) issileidzia daug maz puse - 4 litrai gal su biskiu... Ir idomu, verta imta karteri ar ne (gal daugiau isbegtu)?
Dabar tepalas geltonas :???: Ir kai pamastau koks ten misisnukas gautusi pakeistus tik syki... Reiktu jauciu keist minimum du kartus ir tarp keitimo ilgos pauzes nedaryt.
O ta spec iranga nieko blatno, kaip supratau daroma bet kokiems auto. Pajungia nuo slangiu einaciu i ausinimo radiatoriu. Tik paslaugos kaina gali nenudziugint :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-10, 11:45 pm
Jurijusb
Forester 2003 EU.Pas mane supiltas geltonas tepalas.
Kokia tepalo marke dapilineti?
Ar jo nesumazeja ?
Dabar lyg tai netoli minimumo.
Nes pagal serviso knyga neseniai keistas.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-11, 12:42 am
Arturas
Jurijusb rašė:Forester 2003 EU.Pas mane supiltas geltonas tepalas.
Kokia tepalo marke dapilineti?
Ar jo nesumazeja ?
Dabar lyg tai netoli minimumo.
Nes pagal serviso knyga neseniai keistas.
Ne alyvos spalva svarbu, itariu tai priklauso nuo gamintojo kaip nudazyt, o jo marke tipo Dextron III arba kokia nors ATF
Dezeje alyvos negali sumazeti, nes nera kur susinaudoja, nebent yra nesandarumu ir ji prateka.
Alyvos lygis matuojamas varikliui dirbant laisvais sukiais ir ant lygio matuokles yra zymos saltai alyvai (tik uzvedus varikli) arba uzkaitus iki darbines temperaturos.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-11, 1:10 am
Nevietinis
Karalaitiz rašė:
Mindaugas rašė:Keiciasi isleidziant paprastuoju budu apie 2/3 tepalo. Vienas variantas - pakartoti procedura po keliu tukst kilometru. Dar zinau, kad pvz Audi automate ant spec irangos stato ir po slegiu pakeicia visa. Apie toki varianta su Subaru man niekas SK forume neatsake, kai klausiau.

Išsiųsta naudojant nykštį per Nokia 3310!
Supratau, mane domina outback 2.5 keitimas . kiek esu skaites (matyt ten kiek kitokia deze) issileidzia daug maz puse - 4 litrai gal su biskiu... Ir idomu, verta imta karteri ar ne (gal daugiau isbegtu)?
Dabar tepalas geltonas :???: Ir kai pamastau koks ten misisnukas gautusi pakeistus tik syki... Reiktu jauciu keist minimum du kartus ir tarp keitimo ilgos pauzes nedaryt.
O ta spec iranga nieko blatno, kaip supratau daroma bet kokiems auto. Pajungia nuo slangiu einaciu i ausinimo radiatoriu. Tik paslaugos kaina gali nenudziugint :)
Jei tepalas geltonas, tai gal tu kartais priekinio reduktoriaus tepalus žiūri, nes aš tik raudoną tepalą AT dežej matęs ... nebent pas tave cvt dežė, tai ten žalias būna ...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2016-02-11, 1:17 am
Arturas
Supainiot dezes matuokle ir reduktoriaus, tai jau stipru butu `!``