Puslapis 3 iš 3
Re: Prišala kaladėlės?
Parašytas: 2009-12-19, 9:12 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:palygink dinamiką pvz aUbi, kurios apsisukimų spektras iki 4500 ir bet kokio rimtesnio japono, kurio apsisukimų spektras iki 7000.
Tas pats BMW - tikrieji M ar panašūs juk irgi neapsiriboja 5500rpm?...
Apsiriboja iki 6500 rpm, su modais is gamyklos iki 7200
Re: Prišala kaladėlės?
Parašytas: 2009-12-19, 9:16 pm
Eimazz555
I sita absurdiska ir begaline tema

Re: Prišala kaladėlės?
Parašytas: 2009-12-19, 10:17 pm
Eimazz555
Vokietis nuo 85m antra velena ikiso vw golf gti, apie mersus nzn, nesigilinau, bmw pradejo daug anksciau nei 80m jau naudot 16 valve sistema, vienas pavizdys yra F1 bolidas su 1.5 16v motoru ir 6 bar turba, i rinka paleido sia sistema nuo kazkur 87m, opelis panasiai 84. O kaip sakei kad nuo 94 metu pas audi pradejo eit 2 velenai tai klysti, nuo tu metu pradejo eit 4 cil motorai su 20 voztuvu + turbo, pries tai buvo tik 16 voztuvu. Datas gal ir sumaisiau kokius +/- metus i prieki ar atgal, bet cia ne esme. O del vairavimo elemento servotroniko, tai cia yra laimejimas hondose, japsai sugalvojo anksti si dalyka. Bet uztat nesugalvojo tokio dalyko kaip elementariausias soniniu veidrodeliu sildymas. Nuo kada tai pradejo eit i serijines auto?
Re: Prišala kaladėlės?
Parašytas: 2009-12-20, 9:27 pm
Stentor
Eimazz555 rašė:Is tavo pasakymo supratau kad palygink paprasta audi (su senu krabiniu motoru) ir rimtesni japona (su 3.0 tvin cam'u)
O mums paprastiems agurkams nafik reikia kad motoras suktusi iki 7-8 tukst rpm?? Jeigu is sankryzos isvaziuot pilnai uztenka motora iviniuot iki 4 tukst rpm, cia nekalbam apie sporta, kai motoras turi turet potenciala iki 11 tukst rpm visuose siukiu diapazonuose. O del to ir sakau kad nekencu hondu del to kad eiliniam vartotojui automobilyje yra svarbiau niutonai o ne arkliai, kanopinius naudoja sporte sukdami motora.
nezinau kaip jus bet as begius jungiu tik tarp 6 ir 7.5k apsuku
Re: Prišala kaladėlės?
Parašytas: 2009-12-25, 7:39 pm
vicinas