
kas liecia kura tai isvis rusyne dyzeliai todel ir nepopuliarus - cia jau ne dyzelio opozito kalte. Beje, ten pat vargsta ir benzina deginantys sraiginiu variantu seimininkai. Vel gi, dydmesciai dar puse bedos, bet kur toliau tai basta!
Moderatorius: tomazas555
tai kolega iš giminingo forumo t.p. parašė, kad kažkoks g. būt spec pašildymas yra ir problemų neturi. Vadinasi šioje vietoje - tvarkahipy rašė:Siaip nzn ar nuo komplektacijos priklauso, bet maniskiam lyg yra koks tai elektrinis sildytuvas, tipo sildo jis kol isyla variklis. Bet siaip kad labai greitai isiltu nepasakyciau, su kitais dyzeliais reikalu neturejes, bet ex 605'as bendzinas sildavo greiciau...
ka tik baigiau neršti po vokietukų forumą. Diskusija prasidėjusi praeitą žiemą. Jie ten (matyt kalnuose) diskutavo apie 18-20 laipsnių šaltį - kaip pas ka kuriasi ir panašiai. Praktiškai be didelių bėdų. Bet va apie tai ,kad būtų salone kas sušalę, tai nei vieno neaptikau. Dar vienas postas buvo to , kuris jau nuriedėjo 130 000km. Tai tech aptarnavimo metu nieko neigiamo nerado, o eksploatuojant t.p. nebuvo problemų.jaroslavas rašė:man d4l to dyzeliai turi dideli minusa.
Tai gi dabar laikinai važinėju su Golfu, gal kokiųEimazz555 rašė:Bet tai kad dyzeliai greiciau pasyla negu benzaiKiek dyzeliuku turejau tai man visi labai gerai pirti darydavo salone ir plius kad greiciau negu benzinines `2:
benzas vieni pliusaihipy rašė:gal tau Jarka benzo minusu pripasakot?
tik kai kurie "isardyti" i du minusus :-DDeimazas rašė:benzas vieni pliusaihipy rašė:gal tau Jarka benzo minusu pripasakot?
šiam atvėjui aš apie šiluma. Ir dyzelis turi minusahipy rašė:gal tau Jarka benzo minusu pripasakot?