Puslapis 34

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 1:34 pm
turis007
na as vazineju ramiai-3-4 tukst rpm.o del smaugimo tai zinai- po kiekvieno ralio motora perrenka,keicia naujas dalis.tai ir alyva sintetine pilama.o jei senuka pradesi smaugt be perstojo...

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 1:53 pm
Tomas
3-4 yra ramu,o kai pradedi pastoviai ties 6-7 pavaras perjungineti,ka tada daryti su pusiau sintetiniu...

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 2:41 pm
Eimazz555
turis007 rašė:eimaz,pagrysk savo teigini.juk turbina ir devisi kartu su motoru ar ne? jei taip,tai jai galioja tas pats kas ir motorui-sintetine alyva netepa pakankamai del didesniu isdilimu ;1
Tikrai turbina devisi daug greiciau nei pats motoras, paprastas nebombintas turbo motoras nuo atmosferiko viduriais beveik nieko nesiskiria, suzaista tik suspaudimo laipsniais ir uzdeta sraige. Pati turbina dirba itin aukstose temperaturose ir dideliuose sukiuose, del to gerai pagrezus ant apsuku gali pradet degint pusiau sintetinius tepalus ant aseles ir lieka nuosedos karteryje, tepimo kanaluose, o ju uzkisimas gali pasibaigt liudnai ir turbinai ir paciam varikliui. Sintetika daug atsparesne temperaturai.

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 2:53 pm
Eimazz555
turis007 rašė: motorui-sintetine alyva netepa pakankamai del didesniu isdilimu ;1
Va dar beje del didesniu isdilimu, sintetika tepa motora ir su dideliais isdilimai taipat kaip ir pusiau sintetika (gal netgi geriau :? ) bet problema ta, kad sintetine alyva prasiskverbia giliau per tuos isdilimus, salnikus ir tarpines, ko pasekoje pradeda motoras valgyti tepala ir leisti per visus galus. Tvarkingas, geru metu motoras tikrai nebus toks jau isdiles ir kiauras kad taip atsitiktu.

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 5:02 pm
turis007
taip taip,kalba eina apie itin ekstremalu vazinejima,tai cia ir arkliui aisku- alyva sintetine,dalis keiti naujom ir daznai ir t.t. as gi kalbu apie paprasta normalu vazinejima reikalui esant su uzbaidymais. :) pusiau sintetikos tam pakanka.siaip ar taip,jei sena varikli extrymu laikysi pastoviai,tai ne sintetikos nepades `!``

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 5:06 pm
turis007
Tomas rašė:3-4 yra ramu,o kai pradedi pastoviai ties 6-7 pavaras perjungineti,ka tada daryti su pusiau sintetiniu...
ne taip klausima tada statai- aktualesnis klausimas kiek tau atlaikys masina tokiu rezimu 98 gimimo :sad:

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-14, 9:46 pm
Justas81
turbo motorui pilt reik sintetika, vien del ausinimo-tepimo savybiu. Turboje kaip ir variklyje yra ausinimo kanalai tik zinoma labai mazi kurie pilant tirstesni tepala pvz semi sintetic uzsikisineja-pridega turbo ausinimas ir jai ateina galas ne be reikalo turbo motoro nereik iskarto gesint pasiekus galutini tiksla plius sintetika atlaiko didesnius karscius.Del turbos tai ji veikia tik ijungus varikli.Pilti sintetika i senesni varikli nelabai tikslinga tik del 'salnyku' issidevejimo,bet jei viskas ok tai nors ir 80m auto butu

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 10:59 am
turis007
jonai,tai apie ka mes cia isvis kalbam?tai jei lietuvoj nera tikru sintetiniu tepalu,tai as teisus 100 procentu td pusiau sintetika pildamas-mazesne tikimybe kad padielka :)

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 11:34 am
Eimazz555
Keliuose straipsniuose skaiciau jog turbavykui pilant pusiau sintetika tai juos reikia keist mazdaug kas 5-7 tukst km, su sintetika tai kaip ir norma kas 10 tukst, kiek cia tiesos? Nezinau.

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 12:20 pm
henyte
jo jo ir as girdejau, ir ne tik turbavykui, bet ir atmo pilant sintetika galima tipo iki 15 stuku vaziuoti

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 1:25 pm
Eimazz555
Tevas kol dirbo su fura, tai buvo gaves nauja Volvo FH fura, jai atliekant tech aptarnavima su meistrais susnekejo uz nedideli kysi, kad ipiltu i kanistriuka firmines Volvo variklio alyvos, nes kaip meistrai sake jos pirkt nera, tik techninio aptarnavimo centrai jos gauna naujoms furoms. Tai jau ten aisku kad ne fufelis, o gamykline alyva su kuria furos pravaziuoja 30 tuks km iki sekancio keitimo. :sad: Tai to kanistriuko uzteko ir mano BMW 2.4 td ir sesers Pezui 406 2.0 HDI, bent as jau buvau pravaziaves su ta alyva apie 20 tukstanciu ir dar pardaviau nekeites, nes nebuvo reikalo keist :)

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 1:46 pm
vicinas
tai cia jau senai aisku,kad visi tepalai esantys parduotuvese,pilstomi is vienos backos,o gamintojai turi tikrus tepalus ir tik juos naudojant suteikiama garantija

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 2:04 pm
Eimazz555
vicinas rašė:tai cia jau senai aisku,kad visi tepalai esantys parduotuvese,pilstomi is vienos backos,o gamintojai turi tikrus tepalus ir tik juos naudojant suteikiama garantija
Teisybe.

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 2:20 pm
turis007
vicinas rašė:tai cia jau senai aisku,kad visi tepalai esantys parduotuvese,pilstomi is vienos backos,o gamintojai turi tikrus tepalus ir tik juos naudojant suteikiama garantija
visiem aisku,bet dauguma tykiai renkasi banke uz 200,ne uz 70 lt :-D

Re: Techninis aptarnavimas

Parašytas: 2010-08-15, 4:45 pm
vicinas
tik tuo atveju kai biudzetas tai leidzia. as va paskutini karta kai keiciau tepalus pyliau kazkoki uz kazkur 100Lt. :?