Puslapis 3 iš 4
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 5:09 pm
Eimazz555
Dabar tu itilpk su juo i visus reikalaujamus euro, uzterstumo ir ekonomijos standartus `1: ne arkliu skaiciuje dabar esme, o kad nebutu pazeisti griezti aplinkosaugos standartai, visgi turbo benzas nera labai svarus

na jei jau matuojames ilgiais, tai matuojames: 1994metais BMW m5 turejo atmosferini 3.8l su 335 ag

ai va va va, dar vos nepamirsau (einu nusibausiu uz tokia geda

) 1986metais BMW F1 turejo M12/13 1.5l turbo varikli kuris gamino apie 1300ag, ir tai neaisku kiek tiksliai, nes tuometiniai dyno stendai matavo tik iki 1000ag, Fia uzdraude ji naudot jau po keliu lenktyniu, nuo tad atsirado griezti reikalavimai ir t.t. :sorry:
Bet kalbant i tema, tai tikrai nemanau kad bus atsisakyta dyzelio, jie tobulet dar turi kur. O del benzo tai dings visi didzialitraziai atmosferikai, ir bus pereita prie mazalitrazkiu su turbo ir kompresoriais ir prie visu situ dar bus priklijuotas el motoras.
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 6:04 pm
Justas81
Na siaip tai jau diesel benza senai aplenke ir benzas nepavys jo

Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-01-09, 7:24 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:tai tu pats sau prieštarauji - vienam poste sakai, kad turbo teršia orą, kitam sakai, kad tik tokie ir liks.
Na jo, is paziuros taip ir atrodo, gal reikejo rasyt kad "
senieji turbo varikliai daug terse'' bet cia priestaravimo pats sau neturejau, nesu rasytojas ir nemoku gerai bei nepadrikai destyt minciu. Nes is tikro cia buvo palygintas senas subaru turbo ir naujas bmw turbo variklis, skiriasi kardinaliai jie. Senieji varikliai daug siurbe, daug terse, daug galios, paprasti ir t.t., siais laikais toks variklis tiktu nebent 3 pasaulio salyse, kur visiems px ant ekologijos, nera jokiu euro 5 standartu del grieztu ismetimo normu. Kazkurio koncerno straipsnyje buvo rasyta, kad bus po keliu metu labai dirbama prie mazalitraziu 1.0 - 1.6 varikliu su turbo tam, kad pakeisti jau nykstancius 3.0-4.0, tai jie bus tiek apkrauti katalizatoriu, egr ir visom kitom ismetimo gerinimo sistemom, bus galima kvepuot is dusles einanciom dujom

Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-02-20, 7:20 pm
wzikas
jus dar formules variklius palyginkit

Tie 1.5 ar 1.6 ne tik BMW turejo be ir Lotus - nesenai skaiciau. Beda ta kad resursas jo - lenktynes ir tai dar meldesi kad atlaikytu.
Dinaminem charakteristikom benzo varikliai dar pirmauja, taciau lenktynese dyzeliai skina laurus nes jie ekonomiskesni na ir patikimumas neblogas (Le Manas, Dakaras).
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-02-21, 12:58 pm
Virgis75
wzikas rašė:jus dar formules variklius palyginkit

Tie 1.5 ar 1.6 ne tik BMW turejo be ir Lotus - nesenai skaiciau. Beda ta kad resursas jo - lenktynes ir tai dar meldesi kad atlaikytu.
Dinaminem charakteristikom benzo varikliai dar pirmauja, taciau lenktynese dyzeliai skina laurus nes jie ekonomiskesni na ir patikimumas neblogas (Le Manas, Dakaras).
Bet Lotusų ir masė kokia...Ne tik į litražą reikėtų žiūrėt, bet ir 1kg/x ag kokiu santykiu eina.
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-20, 10:47 am
jaroslavas
Šian pažiurėjau viena laida . Darė testa įdomu.
I benzinini 1.6 l Polo ipilė viena galona benzo ir važiavo 70 km/val ratu (važiavo labai ramiai, perjunginėjo pavaras prie 2500). pravažiavo 75,5 km. Tada pradėjo tobulinti, kad sumažėtu kuro sanaudos.
1. Išmetė nereikalingus daiktus, tame tarpe atsargini rata, domkrata.
2. Pakeitė padangos i naujos, ir dar turinčios maža pasipriešinima
3. Pakeitė elektronini variklio valdymo bloka, kuris kainavo 300 svaru.
Na aš spėliojau kad ant vieno galono pravažiuos 85 km, t.y. 10 km daugiau.
O ka jus galvojat? kokie rezultatai?
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-20, 10:50 am
Remis7
jaroslavas rašė:Šian pažiurėjau viena laida . Darė testa įdomu.
I benzinini 1.6 l Polo ipilė viena galona benzo ir važiavo 70 km/val ratu (važiavo labai ramiai, perjunginėjo pavaras prie 2500). pravažiavo 75,5 km. Tada pradėjo tobulinti, kad sumažėtu kuro sanaudos.
1. Išmetė nereikalingus daiktus, tame tarpe atsargini rata, domkrata.
2. Pakeitė padangos i naujos, ir dar turinčios maža pasipriešinima
3. Pakeitė elektronini variklio valdymo bloka, kuris kainavo 300 svaru.
Na aš spėliojau kad ant vieno galono pravažiuos 85 km, t.y. 10 km daugiau.
O ka jus galvojat? kokie rezultatai?
gal virš 100km....

Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-20, 3:06 pm
eugenijus
Galonas koks?amerikoniskas?ar angliskas?
P.S. neidomu

nuobodu,butu subaru tai kitas reikalas ,o dabar polo
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-20, 6:06 pm
jaroslavas
angliškas
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-20, 8:41 pm
Forrr
jaroslavas rašė:Šian pažiurėjau viena laida . Darė testa įdomu.
I benzinini 1.6 l Polo ipilė viena galona benzo ir važiavo 70 km/val ratu (važiavo labai ramiai, perjunginėjo pavaras prie 2500). pravažiavo 75,5 km. Tada pradėjo tobulinti, kad sumažėtu kuro sanaudos.
1. Išmetė nereikalingus daiktus, tame tarpe atsargini rata, domkrata.
2. Pakeitė padangos i naujos, ir dar turinčios maža pasipriešinima
3. Pakeitė elektronini variklio valdymo bloka, kuris kainavo 300 svaru.
Na aš spėliojau kad ant vieno galono pravažiuos 85 km, t.y. 10 km daugiau.
O ka jus galvojat? kokie rezultatai?
Tai ką, gal mažiau pravažiavo

:-D :-D
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-24, 12:04 pm
Eimazz555
http://auto.plius.lt/tyrimai/benzinas-d ... =15min_int" onclick="window.open(this.href);return false;
Tai vis dar nesiruosiat det duju??
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-24, 12:35 pm
azart
"Nereikalingi daiktai" - domkratas, atsarginis ratas... :-D keistai skamba :-D
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-03-24, 12:39 pm
Icagel
azart rašė:"Nereikalingi daiktai" - domkratas, atsarginis ratas... :-D keistai skamba :-D
kai isimeciau dujas, pagalvojau yra dabar tu priemoniu, tai nuspirkau flakoneli ir ismeciau atsargini rata, kol neprakaliau taip, kad tas balionelis nieko nepadejo. Nuo to laiko atsarginis ratas visada bagazinej

Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-05-11, 3:38 pm
vidmukas
kitą savaitę einu į „Ecodriving LT“ organizuojama ekovairavimo paskaitą - diskusiją.
gal kam teko būt tokioje paskaitoje?
beje prieš paskaitą yra galimybė išbandyti vieną iš šių automobilių:
Ford Fiesta 1,25 (benzinas, mechaninė)
Ford Focus 1,6 (benzinas, mechaninė)
Ford C-Max 1,6 (benzinas, mechaninė)
Ford S-Max 2,0 (dyzelinas, automatinė)
Ford Kuga 2,0 (dyzelinas, automatinė)
Ford Mondeo 2,0 (dyzelinas, automatinė)
Mazda 2 1,3 (benzinas, mechaninė)
Mazda 3 1,6 (benzinas, mechaninė)
Mazda 5 2,0 (benzinas, mechaninė)
Mazda 6 2,0 (benzinas, automatinė)
Hyundai i30 1,6 (dyzelinas, mechaninė)
Hyundai ix35 1,7 (dyzelinas, mechaninė)
Re: Ekonomija
Parašytas: 2011-05-16, 1:57 pm
henyte
o kur 3 litrai? eko vaziavime?
