Puslapis 3 iš 12
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-10-22, 6:15 am
jaroslavas
Deimazas rašė:jaroslavas rašė:jokiu pompu niekas nekeičia prie 105000. tik itempeja, jo guolius, ir dirža
Visi kas nenori ateinančius 100 k. km turėti reikalų su paskirstymo sistema viską iš karto keičia, kiti kas mėgsta riziką ne
na deimi tam yra reglamentas, ka keisti ka ne
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-10-31, 12:49 pm
jaroslavas
va ka radau
Друзья! У Вас, я вижу, периодически возникает желание залить в субарный движок «наикрутейшее» масло с вязкостью по SAE 0W-30?
Никогда этого не делайте! Машины «Субару» не допускают использования столь маловязких масел в своих двигателях!
Отдельной строкой в рекомендации по применению масел для машин «Субару» написано буквально следующее: при длительном движении с большими скоростями иили на высоких оборотах двигателя НЕ РЕКОМЕНДУЕТСЯ применять масло с вязкостью 5W-30»... (а о 0W-30 не может быть и речи!)
Масла с вязкостью по SAE 0W-30 - это новые масла для двигателей НОВОГО поколения (BMW с 98г, VW с 99г и т.д.), и свойства этих масел, прежде всего, направлены на энергосбережение (за счет малой вязкости и толщины пленки) и минимизацию гидродинамических потерь в системе смазки. При этом двигатель разрабатывается ПОД ЭТИ вязкости масел.
Применение маловязких масел на турбированных движках машин «Субару» ни к чему хорошему (кроме старта при сверхнизких температурах) не приведет. Возможные задиры или места прямого контакта пар трения типа вкладышвал - лишь вопрос времени
Тем более в наддувных двигателях при их повышенных нагрузках на детали ЦПГ и высоких температур (в турбине до 900-1000С). Это масло не обеспечит требуемую ПРОИЗВОДИТЕЛЕМ (машин «Субару») толщину масляной защитной пленки в парах трения и вязкость в высокотемпературных узлах.
Но это не означает, что априори масло с вязкостью 0W-30 - фигня :-). Просто оно хорошо работает именно там, где оно рекомендовано! В требованиях к маслам Субару такой вязкости нет.
Могу сослаться на свой опыт - залив масло Castrol SLX 0W-30 в наддувный двухлитровый двигатель, через 2000 км поимел высыпавшийся вкладыш 4-го шатуна после 20-минутной «гонки» на ~210 кмч (~6800 обмин). (Недостаток смазки 4-го цилиндра в силу слишком жидкого масла). Хотя до этого первые 2000 км не гонял (город), и вроде все было ОК...
Также не рекомендую заливать слишком загущенные масла (10W-60): они имеют малую стабильность вязкости в «обычном» интервале между сменами масла. Тоже относится и к маслам некоторых фирм с вязкостью 0W-40. Уже после 5-7 тыс. км пробега они превращаются в масла с вязкостью 0W-30.
Эффект потери стабильности усиливается на форсированных двигателях с обогащенной смесью - масло разбавляется топливом и еще быстрее «стареет»... Для таких движков рекомендую к заливке эстерные масла (Motul 300V),которые имеют натуральную вязкость (без загустителей) и стойки к разбавлению топливом.
Стоит помнить, что популярные масла постоянно подделывают. Я купил Mobil 1 5W-50 в Ленте, и это стоило мне капиталки мотора - провернуло вкладыши. Налицо было отсутствие масляного клина. Так что покупайте масло либо за границей, либо то, которое не подделывают, например Motul.
Всем удачи!
Линейка масел 300V: 5W-30,5W-40,10W-40,15W-50,15W-60,20W-60.
ir dabar abėjoju ar pilti 0W-40 ar 5W40? kad Motul tai tikrai
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 9:03 pm
jaroslavas
Na va pakeistas pagrindinis diržas su įtempėju, guoliais, žvakės NKG H6 PLFR6A-11 (laser platinum), generatoriaus ir kondiškės diržai (buklė nekokia buvo), tepalas Motul 8100 X-LITE 0W-30, stabdžiu diskai nutekinti.
Labai buvo įdomu dėl Motul alyvos. Ar yra skirtumas ar ne. Prieš tai buvo Neste Pro 5W-40. Na važiavus namo tai Forikas lyg turbininis pasidarė - LIUKS varo

kaip ant sparnu. Variklis dirba kitaip, na tyliau. Gal tai po diržo pakeitymo? o gal nuo žvakių tai priklauso?
Na žodžiu aš patenkintas, kitas Forikas

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 9:12 pm
jaroslavas
Kai kas sakė kad Neste gamina alyva kaip pagrinda kitiems , o tie kiti prideda priedu va tau ir Castrol, Xado ir pan. Na netikiu
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 9:52 pm
Vladimiraz
del 0W-30, kas aunksciau parasyta, tam irgi pritariu, kitur skaiciau, su ismanaciais zmonemis kalbejau, ta pati ir RSE patvirtino - skistas tepaliukas-vandenukas nera geras dalykas nenaujam varikliui
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:01 pm
Justas81
Tai kad pvz turbo motorams tai toks tepalas gerai ,nes turba zymiai maziau apsinesa tepimas kitoks
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:07 pm
Vilkas
Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:30 pm
jaroslavas
Vladimiraz rašė:del 0W-30, kas aunksciau parasyta, tam irgi pritariu, kitur skaiciau, su ismanaciais zmonemis kalbejau, ta pati ir RSE patvirtino - skistas tepaliukas-vandenukas nera geras dalykas nenaujam varikliui
skystas kai šiltas sezonas - taip. O žiema tinka. Tiesiog patikslink pas pažistamus
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:32 pm
jaroslavas
Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Tu man pasakik - tavo OBK koki alyva rekomenduoja gamykla? Manau -W40. Jei taip tai 50 yra negerai.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:37 pm
Vilkas
jaroslavas rašė:Tu man pasakik - tavo OBK koki alyva rekomenduoja gamykla? Manau -W40. Jei taip tai 50 yra negerai.
Kuom?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:40 pm
jaroslavas
bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:43 pm
evilkas
jaroslavas rašė:bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?
Esant didesnems apkrovoms ir aukstesnei temperaturai netaip skysteja. Zodziu, skirtas daugiau pramustgalviams

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 10:48 pm
Vilkas
jaroslavas rašė:bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?
Nu nesu ir aš specialistas, bet kiek žinau kuo mažesnis antrasis skaičius, tuo tepalas yra skystesnis prie aukštos temperatūros ir yra tekę girdėti keletą nuomonių, kad w30 per mažas klampumas ir nesusidaro apsauginė plėvelė...
Va radau straipsniuką:
http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-09, 11:15 pm
Justas81
Na jei trumpai tai pirmas skaicius yra klampumas,o antras atsparumas aukstai temperaturai,pvz sportui naudoja 10/60,bet nereikia ziuret i situos skaicius reik ziuret i ju specifikacijas

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-11, 11:25 pm
jaroslavas
radau viename tinklapyje - žiemai geriausiai 0W30, jeigu tai patenka i gamyklos rekomenduojamas rybas. tinklapis rimtas, viskas tik apie tepalus