Puslapis 3 iš 3
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-09, 10:25 pm
eugenijus
jaroslavas rašė:o tu pradėk mokytis vairuoti, kaip mes - po truputi. Tada pradėsi jausti kur lėkti o kur ne. Spjaudau trys kart, bet per 3,5 metu po tiek pokatuškiu man to nebuvo. O čia Justas dar nesusidraugavo su Foriku ir dar su turbo ir pavarė
Nesamone,is kur zinai kiek zmogus km. per gyvenima susuko ,kad mokyt iskart,gali buti 20- metis su 500000km stazu ,gali buti ,kad teises turi 20 metu o km 50000km ,ir kuris tada geriau vairuos?,paziurek kiek Stentorius visokiu nuvaziavimu grioviais ir t.t apturejes,is klaidu mokaisi,o kad zmogus neklystu tokiu nebuna,cia blin tik hollyvudo filmuose supermenai.
KAIP KUNIGAS KOKS TA DARYK TO NEDARYK :o .,bet siaip dar vienas, geras zmogu atskleidziantis postas.
P.S. ačiū. :-D
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-09, 11:29 pm
zzzubarruu
dar beliko pasakyt kas 10 kart poterius pakalbet ir devynis ratus keliais apie arkikatedra praeit kas trylika metru kryzium krentant...
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-10, 10:45 am
turis007
turiu minty kad pirkau forika prisiskaites apie patikimuma,bet kuo toliau,tuo labiau darosi aisku,kad silpnas gana auto :sorry:
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-10, 11:54 am
Myndaugas
Jeigu tau subaru pakaba silpna, tai reikejo imt tanka :-D Tik idomu kokiais keliais vazineji, kad taip suabejojai patikimumu.

Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-10, 12:00 pm
turis007
nu tai matai ka zmones raso- linksta viskas,luzta.na jonai 70 km\h per valanda tikrai ne tas greitis,kad persokus per borteli luzti vuskas ur linktu,net tai audi ar pasatui
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-10, 12:48 pm
jaroslavas
o tu pabandyk su VW ir su Subaru ir atrašik mums
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-11, 12:01 pm
Arūnas
VW Pasrat važiavo 50km/h dingo stabdžiai, kliūtis - bortelis. Pasekmės visa priekinė pakaba perrinkta, deformavosi kėbulas. Šiaip tai auto gaminami ne tam kad per bortelius lakstyt. Aš su savo senąja bnv su galiniu ratu į duobę įlėkiau, duobė nebuvpo jau tokia didelės, pasekmės sulinko amortikas, lužo traukė ar stabilizatorius, po kurio laiko parėjo guolis. Kas keisčiausia padanga nesprogo, tik įkirtimas pasirodė. Skardinis ratlankis tik įlinko kraštuose, bet padanga oro neleido.
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-11, 12:32 pm
Justas81
Na vyrai jau "issibusavojote", imant net remini dzipa vaziuojant 70-80km/h ir kabinant viena puse astru borteli nemanau,kad ir jis vaziuotu toliau be pasekmiu,kazka panasaus esu mates kai zmogus su volvo 940 kabino kampu(kaip as) borta pasekmes,suluzusi sake pasislinkes galinis tiltas,o apie audi ar wv tai nekalbu pestute eiciau namo po tokio smugio :-D
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-11, 1:22 pm
Eimazz555
ArunasV rašė:VW Pasrat važiavo 50km/h dingo stabdžiai, kliūtis - bortelis. Pasekmės visa priekinė pakaba perrinkta, deformavosi kėbulas. Šiaip tai auto gaminami ne tam kad per bortelius lakstyt. Aš su savo senąja bnv su galiniu ratu į duobę įlėkiau, duobė nebuvpo jau tokia didelės, pasekmės sulinko amortikas, lužo traukė ar stabilizatorius, po kurio laiko parėjo guolis. Kas keisčiausia padanga nesprogo, tik įkirtimas pasirodė. Skardinis ratlankis tik įlinko kraštuose, bet padanga oro neleido.
Cia kurio bemvo galas toks skystas? jauciu kregzdes?
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-11, 2:50 pm
turis007
na as truputi svelniau isivaizdavau ta visa situacija.gi rasei-nedidelis bortelis,truputi pasoko.. taip ir rasyk iskart-kap traukiau per pamatus,tai akys vos neiskrito

Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-11, 10:19 pm
Justas81
bortelio aukstis kokie 7-10cm ne daugiau

jau suzinojau,kad amortikas linko :sorry:
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-12, 1:16 am
Arūnas
Eimazz555 rašė:ArunasV rašė:VW Pasrat važiavo 50km/h dingo stabdžiai, kliūtis - bortelis. Pasekmės visa priekinė pakaba perrinkta, deformavosi kėbulas. Šiaip tai auto gaminami ne tam kad per bortelius lakstyt. Aš su savo senąja bnv su galiniu ratu į duobę įlėkiau, duobė nebuvpo jau tokia didelės, pasekmės sulinko amortikas, lužo traukė ar stabilizatorius, po kurio laiko parėjo guolis. Kas keisčiausia padanga nesprogo, tik įkirtimas pasirodė. Skardinis ratlankis tik įlinko kraštuose, bet padanga oro neleido.
Cia kurio bemvo galas toks skystas? jauciu kregzdes?
taip kregždės, bet iš praktikos tai patvari pakaba, jei daug per žvyrą nevažinėji.
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-12, 2:59 am
Eimazz555
ArunasV rašė:
taip kregždės, bet iš praktikos tai patvari pakaba, jei daug per žvyrą nevažinėji.
Priekis taip, tvirtas nes paveldetas is chuligano. Galas skystas o tiksliau viena sake skysta del kurios smugio metu ratas klisas patampa ir sulanksto amortika.
Re: Vieno apturėto šuolio pasekmės
Parašytas: 2010-11-12, 10:46 am
Arūnas
Jonas6x6 rašė:ArunasV rašė:taip kregždės, bet iš praktikos tai patvari pakaba, jei daug per žvyrą nevažinėji.
Tai tvirtumas ant lygaus asfalto nelabai ir reikalingas.....
Ar pas mus Lietuvoje visur lygus asfaltas?
2000 metais turėjau aubi bulka, pakabą tvarkydavau mažiausiai kartą per metus. Važinėjau tik po Vilnių. Tik nusipirkus susitvarkiau pakabą, išvažiavau i Kroatiją, grįžau ir po mėn. vėl tvarkiau pakabą, standartiškai sailentblokai ir traukės priekinės dalies.