na vakar pasidariau 135000 km aptarnavima pas vilnietį RSe (Tautvyda). Kodėl pas ji? pirma aš palyginau kainos, tepalų keitimas, disku tekinimas, pas Subarita, Autoerdvė, RSe, Jona 6x6. Man pigiau pasiūlė Jonas, dėkui jam. Bet Jonas Kaune, gal šios darbus ir ne problema padaryti, bet norėjau susipažinti su vilniečiu meistru tokiu kaip Jonas. Arčiau, jei kas negerai tai nereiks lėkti į kauna ir pan. aišku rimtesnis koks remontas tai vėlgi reiks liginti kainos.
Pakeisti tepalai (Valvoline synpower 5w*40), filtras, stabdžių diskai (TRW DF1437), kaladėlės TRW (nepaklausiau markės, o TRW todėl kad atsiliepimai geri, RSe irgi patarė ir man sportiniu daugiau nafik reikia), radiatoriaus kamštis, paveržtas kondiškės diržas, pravalyti stabdžiu suportai (vienas blogai dirbo). Daugiau problemu nebuvo.
Viso sumokėjau 600 Lt. Dėkui RSe už paaiškinimus, už nuolaida, kantrybė. Man patiko kad žmogus turi laiko ir nora paaiškinti kur kas ir kada, tai didelis pliusas (kaip mūsų Jonui). Dar pliusas kad dirba po darbo, vakarais, nes aš be auto diena negaliu buti
Na o dabar apie techninius dalykus.Apie tai ka sužinojau naujo ir noriu pasidalinti su jumis.
1. ant radiatoriaus po kapotu yra kamštis-dangtelis. Ji reikia tikrinti ar jis teisingai dirba! Pasirodo subarikams neteisingai žiurėti aušinimo skysčio lygio bakelyje. Pirma patikrinti ar veikia kaip priklauso tas dangtelis (15 lt kaina). RSe nuėmė plona žarnelė ir paspaudinėjo , per ta maža antgali pas mane karts nuo karto ištekėdavo skystis. Taip neturi buti. Nei lašo neturi buti. Pakeitus į nauja pratekėjimu nebuvo. esmė tame kad blogai veikiant dangteliui skysčio bakelyje yra norma o radiatoriuije truksta. O tai varyklio perkaitimas. Tai man pasisekė, nes jis buvo pusiau veikiantis. Ir šiaip pasakė skaityti instrukcija Arūnai šita pabraukta (ir gerai jei pataisytum) reikia iškelti kur nors į forumo viršu
2. polipropileninės stabu įvorės - sumontavus juos vietoj guminiu, gausite kietesnė pakaba, tai yra mažiau komforto.
3. Padangos ir balansavimas - jei uždėjus padanga ant balansavimo aparato ir pasukant ranka pamatysite vertikalu "mušima" arba "guza", ar iškilimą i viršu, balansavimas nepadės. Šoninis "guzas" neįtakoja balansavimui. tai viena vertikalu RSe pamatė, ir gal but kituose servisuose visi balansavimai buvo pinigų išmetimas. dar pavažinėsiu pažiurėsiu
4.aš stabdžiu suportus neprašiau valyti kokius 30000 km - rezultatas viena pusė sugražė, stabdė kreivai. Išvada - darant TA reikia pažiūrėti
5. Karterio dugno apsauga. meistras norėjo paregulioti kondiškės dirža, bandė ikišti lankstoma rakta - sako nelenda

Na paimk kita. Tai sako, kitiems Forikams lengavi lenda

ogi pasirodo radiatorius kartu su bamperiu pastumtas link variklio. O pastumtas dėl smugiu į apatinė apsauga ( o ju aš turėjau kokius 4 ), pasirodo apsauga pritvirtina prie laikiklio kuris laiko radiatoriu ir bamperi, kita dalys nežinau prie ko. Kaip RSe sakė - geriau tvirtinti prie kažkokiu lanžeronu. va tau ir gamyklinis dalykas. Idomu kaip Jonas tvirtina
PAPILDAU:
6. Seni stabdžiu diskai buvo Zimmerman, pusiau sportiniai, tai mano išvada - likau nepatenkintas. Pirma kad stabdo ant šaltu prastai, ir du kartus reikėjo tekinti ( na greičiau tai mano kaltė, vanduo, perkaitimas). o svarbiausia jie lužta dėl tu skylučių - pats RSe dviem Imprezom keitė, ir ne sportinikams. tas skylutės susilpnina konstrukcija
7. kaip žinia visiems Subarikams su mechanika kartais stringa atbulinė eiga. Tai aš tiesiog jungiau pirma o tada atbulinė, su išminta sankaba. O RSe pasiūlė taip daryti - lengvai stumiant svirtį palengva atleidinėti sankabos pedalą. Ir veikia, lengvai įsistumia ir pedalo reikia tik truputi atleisti