Puslapis 3 iš 8
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 10:54 pm
hipy
ziurineju:
Mobil Super 3000 XE 5W-30
Mobil 1 ESP (Emission System Protection) Formula 5W30
SHELL 5W30 ULTRA EXTRA
CASTROL EDGE 5W30
NESTE CITY PRO 5W30 C2
LIQUI MOLY 5W-30 Top Tec 4200
....
visu kaina apie 200 kazkur, ka specai pasakys, o gal ir pasiulys?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 10:59 pm
Remis7
hipy rašė:ziurineju:
Mobil Super 3000 XE 5W-30
Mobil 1 ESP (Emission System Protection) Formula 5W30
SHELL 5W30 ULTRA EXTRA
CASTROL EDGE 5W30
NESTE CITY PRO 5W30 C2
LIQUI MOLY 5W-30 Top Tec 4200
....
visu kaina apie 200 kazkur, ka specai pasakys, o gal ir pasiulys?
už 5 Litrus?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:01 pm
hipy
6, kaina +-
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:03 pm
evilkas
Remis7 rašė:
vokiška firmos DURAN
pilnai sintetinė alyva FOSSER Premium VS 5W-40
Specifikacijos:
ACEA A3/B3/B4
API SL/CF
Kaina kaip ir nebloga, parametrai irgi tinka, bet kaip jo kokybe lyginant su Valvoline arba LiquiMoly?
Mobil tikriausiai reiketu pirkti pas patikima tiekeja. Gal Bauhofe ir nelabai kokybiska parduoda. Buvo akcijiniai po 62 Lt uz 4l, tai ir prisipirkau. Dyzelyje Peugeot jis migam pajuodavo ir kazkoks panasus i smala pasidare, Outbacke irgi labai greitai paseno vizualiai apziurint. Kazkaip Valvoline tokiu problemu netuti.
Beja,pries metus pirkau keleta kanistru Mobil Delvac Super 1400 15w40 sunkiai technikai, piliau i visa zemes ukio technika, ta netgi po metu MTZ variklyje jis nera labai pajuodaves. Kombaine juodesnis po sezono, bet jis ten visa laika max sukiais dirba. Tai vel pirksiu toki pati. Bet sintetinis lengvoms masinoms man nepatiko. Grizau prie Valvoline.
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:12 pm
kestutis
Po prastesnio tepalo ipylus geresni,jis visada pajuoduoja nes isplauna ir toki bruda kurio prastesnis tepalas neeme. Atitinkamai po gero prastesnis tepalas kelis tukstancius km atrodo kaip naujas. Bet ar tai gerai?

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:15 pm
Tomas
visom turėtom auto naudojau mobil alyva,jei labiau smaugdavau tai mobil raly formula 5w50,normaliam važiavimui mobil super 3000 5w40...klientu dauguma su mobil tepalais važiuoja ir kažkokiu bėdu nėra

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:19 pm
evilkas
Jonas6x6 rašė:
bet čia su sąlyga, kad tepalai bakuose yra tie, kas ten ir turi būti.
Evilkui - šiaip normalu, kad tepalas pajuoduoja. Juk jis ir valo.
Kaip čia vienoj temoj Linanenas skundėsi - kad po 10.000Km oro filtras juodas. Normalu, mašinas mylinys keičia kas 5.000
Kas be ko, butent svarbiausiai ir yra tai kas supilta o ne tai kas parasyta.Visas pirktas Mobilas buvo greiciausiai is tos pacios partijos. Gali buti, kad didelis prekybos centras suchalturino. Nors pakuotes atrode normaliai. Bet pakuote yra toks slidus reikalas.
O kad pajuoduoja tai normalu, beabejo. Bet jei jis tarp pirstu visai nesitempia, kaip vanduo pasidaro, tai cia jau nelabai gerai. Dar ir variklio garsas toks labiau metalinis. Su Valvoline toks duslesnis. Arba lengvoje masinoje dyzelineje, kuri gana mazai vaziuoja, kaip smala pasidaro, toks stipriai sutirstejes, tai irgi nemanau, kad normalu. Gal jis turbinoje kazkiek sukepa? Marke - Mobil Super 3000 5w40
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:23 pm
evilkas
Jonas6x6 rašė:shell
castrol
liqui molly
valvoline
Tai cia sakai, kad pagal kokybe pirmas Shell,trecias Valvoline ir t.t.?
Bet vat klausimas, kas gali garantuoti, kad perkant bet kuria alyva, ten bus tas kas parasyta?
Realiai, tai visu zinomu gamintoju alyvos turetu buti pakankamos kokybes, bet kurios maziausia tikimybe nusipirkti padirbta ?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:25 pm
Stentor
hipy rašė:nelabai supratau klausimo... man reikia 6 litru (pilas berods 5.5), tai ir gaunas mazdaug nuo kokiu 150 lt ir i virsu...
nenori filtra originalu ir remio? vistiek manau padarytu pigiau negu parduotuvej
siaip su vokieciais kiek bendravau, tai jie megsta castrol ir liqui moly
liqui moly tai yra spec parduotuves, ten visokiu visokiu priedu ir tepaliuku....
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:30 pm
evilkas
Jonas6x6 rašė:kalbant apie tepalo "suvendenėjimą" - buvau papuolęs su Comma 75w-90 tepalu. Užteko pravažiuoti 1km ir jis virto vandeniu. Dar po 5km užsikirto reduktorius. Nors ant pakuotės indeksas GL5, bet faktas, kad ten tikrai ne jis. Net ne GL4 o išvis fig znajet kas.
Tas man kainavo dvi ar tris pavarų dėžes ir reduktorius. Plius darbai.
Mobilas GL5 tikrai nevandenija, pirkau du kanistrus is tada buvusio oficialaus atstovo. Po metu Beloruse jis visai normaliai atrodo. Nors gal ir del kiekio jis nesensta, ten dezeje jo 40 litru

Sunkiajai technikai irgi liuks 15w40. Po dideliu aprovu ir metu laiko irgi gerai atrodo. Pavandenijo sintetika tik Outbacke, o pasidare kaip smala irgi ta pati sintetika Peugeote dyzelyje. Outbacke dabar vel Valvoline ir po mazdaug 7000 km. labai normaliai atrodo. Pavasariui ir i Peugeota supilsiu jau ne ta mobila, kurio dar kanistriuka turiu zapasuose, o kita, kurio kanistra visims nupirksiu. Foresteryje irgi pavasari keisiu. Ten jau 2 metai Valvoline, bet jis mazai vaziuoja, tai ir alyva graziai atrodo.
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-20, 11:33 pm
hipy
tai va laukiu kol Remis ka parasys...
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 12:07 am
Tomas
Jonas6x6 rašė:ir legasiams pylei 5w50?
man užlinko vieno subaru motoras pripylus "per gero" tepalo.
Ir šiaip, 1991-1997m mašinoms jau geriau 10w-40, vistik išdilimai didoki, skystą supylus pradeda sunktis.
legacy gavo tik 5w40...ir jo nevalgė,apart vieno motoro kuriam buvo keisti žiedai ir po 20k pradėjo valgyt 1l/100km

teko pakeisti kitu

labai patikdavo i kauna pralėkt su tokiu tepalo valgymu...pirmyn atgal 4l tepalo

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 12:17 am
Remis7
evilkas rašė:Remis7 rašė:
vokiška firmos DURAN
pilnai sintetinė alyva FOSSER Premium VS 5W-40
Specifikacijos:
ACEA A3/B3/B4
API SL/CF
Kaina kaip ir nebloga, parametrai irgi tinka, bet kaip jo kokybe lyginant su Valvoline arba LiquiMoly?
aš pats važinėju su tokia alyva. Pirmą kartą pyliausi Fosser 5W-40, dabar supylęs 5W-30. nieko blogo nepastebėta.
tiesiogiai imu ją iš distributoriaus ir esu garantuotas jo kokybe.
Made in Germany
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 12:25 am
hipy
o pagal acea C2 ar C3 klasifikacija turi tavo naudojamas 5w30? kokia litro kaina?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 12:48 am
Remis7
hipy rašė:o pagal acea C2 ar C3 klasifikacija turi tavo naudojamas 5w30? kokia litro kaina?
FOSSER Premium LA 5W-30
Spec: API SL/CF,
ACEA A3/B3/B4/
C3
MB 229.31/229.51
BMW Longlife - 04
Fasuojamas tik 4L (83Lt) ir 1L (23Lt) bankėse
arba
FOSSER Premium Longlife III 5W-30
ACEA A3/B3/
C4
Spec.: VW 504.00/507.00
MB 229.51
BMW Longlife -04
Fasuojamas tik 4L(95Lt) ir 1L (25Lt) bankėse