Re: miesto auto (toyota vs. mersas)
Parašytas: 2013-03-19, 10:28 am
Moteris vazinejo ,nelaiko jis nei velnio pasirodo ,po dvieju metu birt pradejo pakaba.
Ko noret ,juk Renault
Ko noret ,juk Renault
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
šiaip geras lėktuvas yra civikas VIII pats turėjau. 2007, 6 mt 1,8 benzas. skrenda kaip žvėris, ekonomiškas ir kosminis.vezdechod rašė:Pirma nesupratau,kas per kiskis:DDD realiai ziurejau ir SUV naujus motinai, tai apsisprendziau pirkti skoda yeti ir kolkas nesigailiu a ne kiek.o ir per sniega gylesni gerai vaziuoja, ir i kalnus kopia. ir diogonalinius jama.
![]()
tai tiek salono, tiek manevringumo, tiek sustrumo ir pan. 2,0 dyzelis 103 kw DSG automatas. tai tsakant lektuvas:D
dbr ziuriu sesei skarbonke, nes toji baisiai nori kuo mazesnes masinos, mazesnes net uz audi a3 98 m. o naujai nera finansu. ziurejau corolla, bet kaip baisiai lagina jose automatas, kad imk ir nusisauk. kol begis persijungia, tai ka zinau... pardavejas pasake, visose taip, tai daugiau net ir neziuriu i jas. kol perisjungia,tai ir pats sulinguoji i prieki, kad greiciau persijungtu...tai vat ir ziuriu ta auris, bet ji brangesne uz yaris. ir automatu trukumas palyginus.
nee, IQ jau per daug mažas. o dyzelis reklamoje tik vienas:D ir tai abejotinos būklės:D kokios ji ten mašinos nori, tai tegu nori, svarbu praktiškumas. o auris, golfas, a3 ir pan. dydžio auto pats tas.Dziugintas rašė:Jei labai mažos reikia toyota iQ turi tikt. Skaičiau testus, tai labai teigiamai įvertinta.
corolla, auris, yaris jei dyzelis visur MMT dezesvezdechod rašė:Pirma nesupratau,kas per kiskis:DDD realiai ziurejau ir SUV naujus motinai, tai apsisprendziau pirkti skoda yeti ir kolkas nesigailiu a ne kiek.o ir per sniega gylesni gerai vaziuoja, ir i kalnus kopia. ir diogonalinius jama.
![]()
tai tiek salono, tiek manevringumo, tiek sustrumo ir pan. 2,0 dyzelis 103 kw DSG automatas. tai tsakant lektuvas:D
dbr ziuriu sesei skarbonke, nes toji baisiai nori kuo mazesnes masinos, mazesnes net uz audi a3 98 m. o naujai nera finansu. ziurejau corolla, bet kaip baisiai lagina jose automatas, kad imk ir nusisauk. kol begis persijungia, tai ka zinau... pardavejas pasake, visose taip, tai daugiau net ir neziuriu i jas. kol perisjungia,tai ir pats sulinguoji i prieki, kad greiciau persijungtu...tai vat ir ziuriu ta auris, bet ji brangesne uz yaris. ir automatu trukumas palyginus.
yra automatų.121212 rašė:corolla, auris, yaris jei dyzelis visur MMT dezesvezdechod rašė:Pirma nesupratau,kas per kiskis:DDD realiai ziurejau ir SUV naujus motinai, tai apsisprendziau pirkti skoda yeti ir kolkas nesigailiu a ne kiek.o ir per sniega gylesni gerai vaziuoja, ir i kalnus kopia. ir diogonalinius jama.
![]()
tai tiek salono, tiek manevringumo, tiek sustrumo ir pan. 2,0 dyzelis 103 kw DSG automatas. tai tsakant lektuvas:D
dbr ziuriu sesei skarbonke, nes toji baisiai nori kuo mazesnes masinos, mazesnes net uz audi a3 98 m. o naujai nera finansu. ziurejau corolla, bet kaip baisiai lagina jose automatas, kad imk ir nusisauk. kol begis persijungia, tai ka zinau... pardavejas pasake, visose taip, tai daugiau net ir neziuriu i jas. kol perisjungia,tai ir pats sulinguoji i prieki, kad greiciau persijungtu...tai vat ir ziuriu ta auris, bet ji brangesne uz yaris. ir automatu trukumas palyginus.
tai cia automatas, tik jis ne tikras o MMTvezdechod rašė:yra automatų.121212 rašė:corolla, auris, yaris jei dyzelis visur MMT dezesvezdechod rašė:Pirma nesupratau,kas per kiskis:DDD realiai ziurejau ir SUV naujus motinai, tai apsisprendziau pirkti skoda yeti ir kolkas nesigailiu a ne kiek.o ir per sniega gylesni gerai vaziuoja, ir i kalnus kopia. ir diogonalinius jama.
![]()
tai tiek salono, tiek manevringumo, tiek sustrumo ir pan. 2,0 dyzelis 103 kw DSG automatas. tai tsakant lektuvas:D
dbr ziuriu sesei skarbonke, nes toji baisiai nori kuo mazesnes masinos, mazesnes net uz audi a3 98 m. o naujai nera finansu. ziurejau corolla, bet kaip baisiai lagina jose automatas, kad imk ir nusisauk. kol begis persijungia, tai ka zinau... pardavejas pasake, visose taip, tai daugiau net ir neziuriu i jas. kol perisjungia,tai ir pats sulinguoji i prieki, kad greiciau persijungtu...tai vat ir ziuriu ta auris, bet ji brangesne uz yaris. ir automatu trukumas palyginus.
Multimode Manual Transmission (MMT or M/M, also Multimode Transmission)[1] is a type of sequential manual transmission offered by Toyota. It uses a traditional manual gearbox with an electronically controlled clutch. Multimode Manual Transmission is available in the Aygo, Yaris, Corolla, Corolla Verso and Auris in Europe, and should not be confused with Multimode Automatic Transmission, which is offered in the North American market by Toyota.vezdechod rašė:aaa. tada nesupratau termino:D nebent nori supazindit ir pasidalint ziniom:) ir pasakyti,tai gerai ar blogai:D