Puslapis 3 iš 6
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 11:11 am
azart
Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijos

Nors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau

Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 11:30 am
jaroslavas
Jonas6x6 rašė:nekrypkim į ekstremumus.
palyginimui: galima valyti dantis vieną kartą per dieną. Bet visgi geriau tris. Bet galima ir vieną.
blogas paliginimas- jei valisi su cheminėmis pastomis , susidursi su emalės dingimu, dėl trintis ir šveitimo ir chemijos. jeigu su paprastomis - tada jo. Ir jeigu valisi iškart po valgio - bus tik blogiau, kažkiek po valgio - tada gerai. Bet vėl gi - gydytojai rekomenduoja 2 kartus, o tu 3 - ar to reikia? Sako nebutina
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 11:33 am
jaroslavas
azart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijos

Nors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau

prisipažinsiu, nežinau kas tai yra tepalo juodumas - ar tai gerai ar blogai? ir kodėl juodumas blogai? Kur ta riba kada koks juodumo laispnis yra blogai? Gal jau po 1000 km jis toks juodas kad laikas keisti? ar manai VW dudndukai ir rizikuoja savo pinigais?
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 12:33 pm
Arturas
azart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijos

Nors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau

Gal kalbi apie dyzelini VW motora

, tai ten taip jau yra, kad suodziai patenka i tepala ir nuspalvina alyva labai greitai, gal net po 500km jis jau bus toks juodas, kad benzinis motoras niekada tokios spalvos nepasieks.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 1:12 pm
Gorbas
Dyzeliniame variklyje tepalas pajuoduoja labai greitai, nesvarbu kokio gamintojo. Kitas dalykas kokiais režimais ir kokiose sąlygose yra eksploatuojamas automobilis. Jei didesnę dalį važiavimų sudaro miesto sąlygos su kamščiais, tai tepalo keitimo intervalą gali drąsiai pjauti per pusę. Yra toks geras mašiniukas Peugeot 607, pas jį gamykliškai yra integruotas tepalo keitimo intervalo apskaičiavimas. Tai vat, pakeitus tepalus jis yra nunulinamas ir rodo 20000 km iki sekančio keitimo, jei važiuosi visą tą intervalą tik trasa, jis toks ir išliks, bet tik pradėk važinėti po miestą ir jis jį karpo nenumaldomai, būna sumažėja net iki 8000 km. Štai jum ir skirtumas tarp miesto režimo ir trasos. Miesto režimas yra pats negailestingiausias tiek varikliui tiek turbinai, ypač ant dyzelio, nes susidaro suodžiai. Stūmoklis eidamas žemyn žiedais braukia ir sluoksnį tų suodžių, kuo prastesnis kuras tuo daugiau suodžių. Nauji tepalai turi tam dalykui skirtus priedus kurie neleidžia tiems suodžiams nusėsti, juos palaiko plaukimo būsenoje. VW iš tiesų deklaruoja LongLife kas 30000 km, bet yra dvi atstovybės VW ir Skoda, Skoda Lietuvoje keitimo intervalą sumažino iki 15000 km, galutiniam rezultate VW nespėja keisti variklius, o Skodos važiuoja. Tas pats ant naujų dyzelių su turbinom, jei važinėsi tik mažom apsūkom po miestą jai bus galas. Taip pat turbininio jokiu būdu negalima iš karto po didesnių apsūkų gesinti, reikia bent puse minutės duot jam padirbėt, kad nukristų turbinos apsūkos, nes ji tepasi tik tepalu, užgesinus tepimas iš karto dingsta. Taip, kad jei važinėjate didesne dalim tik po miestą ir stovite kamščiuose, tai tiesiog rekomenduočiau kas 9000 - 10000 km pasikeist, ypač tai liečia dyzelius. Tuo pačiu keiskite ir oro bei kuro filtrus.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 1:44 pm
hipy
kad jus kalbat kardinaliai priesingai: tu jonai aiskini kad reik keist kas 10kkm ir taskas, pavyzdin pasiemes longlaifu pasekmes, gi gorbas remiasi automobilio eksploatacinem savybem, i ka, gal tik truputi maziau, atsizvelgia ir gamintojas...
p.s. varysiu darban tai masiniuke paziuresiu kas tiksliai "rukovodstvo po ekslpoatacyy" rasoma, nu jei nepamirsiu...
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 1:47 pm
azart
Arturas rašė:azart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijos

Nors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau

Gal kalbi apie dyzelini VW motora

, tai ten taip jau yra, kad suodziai patenka i tepala ir nuspalvina alyva labai greitai, gal net po 500km jis jau bus toks juodas, kad benzinis motoras niekada tokios spalvos nepasieks.
1.2 benzinas 3 cilindru
p.s. rimtai po 15-17000km tepalas kaip smala. Po tokiu tepalo keitimo intervalu VW passat 2.0T jau pakeite motora prie 150000km - cia rimtai! Uzkale motoras naujam auto, priezasties taip ir neivardino niekas konkreciai,bet...
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 1:58 pm
Stas
Nu jus ir prigrybavot
gal truputi griztam i tema:
Pavizdziui varyklio - kas
15tk tai atsakymas aiskus geriau kas 10
o toliau ???
Greiciu dezes (mechanas)- ????
Reduktoriaus??
ar dar kazkokiu???
Pasidalinkit info
Forester 2006, 2,0
Nes manuale nieko neraso, jie ras ka reikia ir kada keisti garantiniai masinai iki 130 tk km.
Pas mane ~160...
tai ir klausiu konkreciai, ka??? ir kada?

ir kas kiek dirzus keist??
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 2:03 pm
Gorbas
VW dyzeliai net garantinio neprabėga su tokiais keitimais. Manualas rašomas esant idealiom sąlygom: itin geras tepalas, kuris tiekiamas gamyklai aukščiausio lygio, kuras ypač švarus be jokių ten biodyzelio priedų, oras laboratorinis be jokių dulkių ir šiukšlių ir t.t. Skaitykime toliau manualus. Gamintojams svarbu, kad jis bent jau atlaikytų garantinį laikotarpį, o toliau reikia gi vėl atnaujinti parką. Juos smaugia ekologija, o jie smaugia už tai mus.
Greičių dėžėj ir reduktoriuose pasikeisk kas 60000km ir būsi laimingas. Diržas ~100000-120000 km.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 2:55 pm
jaroslavas
Gorbas rašė:Dyzeliniame variklyje tepalas pajuoduoja labai greitai, nesvarbu kokio gamintojo. Kitas dalykas kokiais režimais ir kokiose sąlygose yra eksploatuojamas automobilis. Jei didesnę dalį važiavimų sudaro miesto sąlygos su kamščiais, tai tepalo keitimo intervalą gali drąsiai pjauti per pusę. Yra toks geras mašiniukas Peugeot 607, pas jį gamykliškai yra integruotas tepalo keitimo intervalo apskaičiavimas. Tai vat, pakeitus tepalus jis yra nunulinamas ir rodo 20000 km iki sekančio keitimo, jei važiuosi visą tą intervalą tik trasa, jis toks ir išliks, bet tik pradėk važinėti po miestą ir jis jį karpo nenumaldomai, būna sumažėja net iki 8000 km. Štai jum ir skirtumas tarp miesto režimo ir trasos. Miesto režimas yra pats negailestingiausias tiek varikliui tiek turbinai, ypač ant dyzelio, nes susidaro suodžiai. Stūmoklis eidamas žemyn žiedais braukia ir sluoksnį tų suodžių, kuo prastesnis kuras tuo daugiau suodžių. Nauji tepalai turi tam dalykui skirtus priedus kurie neleidžia tiems suodžiams nusėsti, juos palaiko plaukimo būsenoje. VW iš tiesų deklaruoja LongLife kas 30000 km, bet yra dvi atstovybės VW ir Skoda, Skoda Lietuvoje keitimo intervalą sumažino iki 15000 km, galutiniam rezultate VW nespėja keisti variklius, o Skodos važiuoja. Tas pats ant naujų dyzelių su turbinom, jei važinėsi tik mažom apsūkom po miestą jai bus galas. Taip pat turbininio jokiu būdu negalima iš karto po didesnių apsūkų gesinti, reikia bent puse minutės duot jam padirbėt, kad nukristų turbinos apsūkos, nes ji tepasi tik tepalu, užgesinus tepimas iš karto dingsta. Taip, kad jei važinėjate didesne dalim tik po miestą ir stovite kamščiuose, tai tiesiog rekomenduočiau kas 9000 - 10000 km pasikeist, ypač tai liečia dyzelius. Tuo pačiu keiskite ir oro bei kuro filtrus.
va teisingai parašei - to ir laukiau iš specialisto, o tu butent ir dirbi su varikliais. Miesto rėžimas, ir jeigu tik miesto tai ir yra ypatingos salygos pagal manualą, ten dar daug yra tu sąlygu. Pamenu kai maliausi tik po miesta tai ir keičiau kas 10000, o vėliau pradėjau po magistralės - tai tada stock. dar karta Jonai6x6- manuala kurie ne dundukai, nes jeigu taip sakai ant ju - na suprask pats toks. Taigi deklaruoju kad jonas6x6 net skaityti nemoka postu, išverčia viska taip kad išsisukti.
dėl tepalu spalvu - kaip matote negalima iš spalvos pasakyti kad tepalas chrenovas.
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 3:13 pm
jaroslavas
Stas rašė:Nu jus ir prigrybavot
gal truputi griztam i tema:
Pavizdziui varyklio - kas
15tk tai atsakymas aiskus geriau kas 10
o toliau ???
Greiciu dezes (mechanas)- ????
Reduktoriaus??
ar dar kazkokiu???
Pasidalinkit info
Forester 2006, 2,0
Nes manuale nieko neraso, jie ras ka reikia ir kada keisti garantiniai masinai iki 130 tk km.
Pas mane ~160...
tai ir klausiu konkreciai, ka??? ir kada?

ir kas kiek dirzus keist??
gerai, duodu čia foto iš manualo, ir jei turi lišnu pinigu - keisk viska 1.5 karto dažniau , tikrai nuo to nebus blogiau

Nesuprantu koki manuala žiuri, kur nėra apie tai?
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 3:42 pm
Stas
nu tai tavo paveiksliukose paskutiniai nurodymai yra prie 120tk, kurie turbut pas mane ir buvo padaryti...
BET toliau kas kiek ??? ka ??
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 3:46 pm
jaroslavas
na jei įdėmiai paskaityti tai pamatytum - toliau nuo 120000 kaip nuo nulio km. Bet matau tau šian skaityti huj..gaunasi

Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 3:57 pm
hipy
nu ne nuo nulio, tiesiog ziuri keitimu intervalus ir juos islaikai, ten kazkas ir tik kas 90kkm keicias, dirzai kas 105, tai nebus tau 120 nuo 0...
Re: Planinis skysčių keitimas
Parašytas: 2013-11-07, 4:00 pm
jaroslavas
na pirmoje foto yra FOR EUROPE žodžiai ir po jais parašyta