Puslapis 35

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 12:15 pm
tsuminas
O senesni Outbackai liktai kaip ir nevisi turėjo antipraslydimą tai ieškosim be jo :) bus paprasčiau.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 3:15 pm
Arūnas
O jei į Justy SVX variklį įmetus :?

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 3:48 pm
tsuminas
Arūnas rašė:O jei į Justy SVX variklį įmetus :?
Tai reikia temą sukurti: "O jei į Justy SVX variklį įmetus" :)

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 3:56 pm
tsuminas
Kam įdomu dar vienas H6 įgyvendintas projektas :)

98 forester STI (Phase 1-SUSPENSION)-(Phase 2 EZ30R)
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2299743

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 4:10 pm
SubaruLT
tsuminas rašė:O senesni Outbackai liktai kaip ir nevisi turėjo antipraslydimą tai ieškosim be jo :) bus paprasčiau.
Mano ziniom nevisi turejo antipraslidima paprasti, o va 3,0 visi bus su antipraslidimu. Kokia itaka variklio darbuj nzn, tik galvoju ar nemes ceko jei atjungsi, aiksu su varzom gal ir eis apgaut, bet papildomai reikia zaist.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-03-10, 4:20 pm
SubaruLT
Arūnas rašė:O jei į Justy SVX variklį įmetus :?
Tai kad wrx agregatai vos telpa. Beto kam justei tas svoris, geriau lengvesnis turbo.

PS turiu legacy varikli H6 180Kw, isimptas nes buvo perkaites, po tarpiniu pakeitimo pamaciau kad nera kompresijos, gali but ziedai prikepe, patys cilindrai nepazeisti. Persirinkus zinotum ka idedi, o ne perki neaisku ka. ;) Tik aisku, tam varikliuj bus reikalu su elektra, nebent daryt kaip tame linke, det viska nuo legacy.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-14, 7:20 pm
Mindaugas
Aš tai vis turiu kažkokį keistą norą iš tokio bolido pokatūškinę auto padaryti:
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-j ... 33520.html
Su kokiu 5 cm liftu ir kiek piktesnėm padangom, plius apsaugos. :D
Senuose video esu matęs, kaip per GM kažkas su tokiu baltu auto Kazlų miškuose skandinasi... ;)

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-14, 8:14 pm
vicinas
Balta juste pas Deimaza buvo

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-15, 8:30 am
Arturas
Yra koks judesys sioje temoje :???:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-15, 10:04 am
Deimazas
vicinas rašė:Balta juste pas Deimaza buvo
Baltos dvi buvo, dar 1 žalia ir 1 pilka, bet visos supuvo...

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-15, 1:48 pm
Mindaugas
k
Deimazas rašė:
vicinas rašė:Balta juste pas Deimaza buvo
Baltos dvi buvo, dar 1 žalia ir 1 pilka, bet visos supuvo...
Sorry už OT šitoje temoje, bet ką galima išspausti iš to senesnio Justy? Ar variklis pasuks kokius didesnius ratus, kiek ir kokiais būdais galima kilstelėti ir t.t.?
Aišku įsivaizduoju, kad didžiausi privalumai yra mažas svoris ir trumpa bazė...

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-15, 6:40 pm
Barzdyla
Kam terliotis su justy. Iškart samuraiką imk. Kad ir ką prikonstruotum iš justy jis nebus toks rimtas kaip samuraika, o jei net pavyktų labai išaukštint tai komforto klasė gal net samuraikos pusėj būtų. Mano akimis neverta dėmesio :-)

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-16, 9:53 am
Deimazas
Mindaugasss rašė:k
Deimazas rašė:
vicinas rašė:Balta juste pas Deimaza buvo
Baltos dvi buvo, dar 1 žalia ir 1 pilka, bet visos supuvo...
Sorry už OT šitoje temoje, bet ką galima išspausti iš to senesnio Justy? Ar variklis pasuks kokius didesnius ratus, kiek ir kokiais būdais galima kilstelėti ir t.t.?
Aišku įsivaizduoju, kad didžiausi privalumai yra mažas svoris ir trumpa bazė...
Taip 850 kg ir trumpa bazė leidžia jai prašokti paviršiumi, max ratus buvau uždėjęs 185-65-14, kadangi buvo pakelta 5-7 cm. ir apipjaustyti buferiai, tai beveik niekur nesiekė. variklis gerai traukia, kadangi perdavimas labai lėtas. už samurajų nebus pravaržesnė, bet kas liečia komfortą žymiai minkštesnė, važiuoja kaip lengvasis auto (kazkiek primena žigulius).

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-16, 8:57 pm
Barzdyla
Bet tai rask tu padangas piktas tokio dydžio... Arba pabandyk su tokiu kažką iš balos ištempt... Aišku jeigu kalbam apie kampuotą senajį justy, tai bent stilius kažkoks.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-04-17, 11:35 am
Deimazas
LaurynasR rašė:Bet tai rask tu padangas piktas tokio dydžio... Arba pabandyk su tokiu kažką iš balos ištempt... Aišku jeigu kalbam apie kampuotą senajį justy, tai bent stilius kažkoks.
Galima paieškoti LUAZo padangų jos tikrai piktu protektoriumi. aš turėjau Aleksote restauruotas žiemines 175-70-13 gan piktokas + galima išpjaustyti kas antrą kraštinį protektoriaus karbelį kad geriau purvą kastų, dar galima kažką iš žemės ūkio technikos padangų pritaikyti ar nuo keturračio, žodžiu variantų galima paieškoti jei yra reikalas.
Iš balos ir iš sniego tai tikrai ne vieną tampiau... mersas iš požeminio garažo su įsibėgėjimu nesugebėjo išvažiuoti nes ledas ir sniegas, šešiese bandėm padėti pastumti vis viena nei per kur, tada teko justytę užkurti- nieks netikėjo kad padės tiesa ir man abejonių buvo ir ką galvojat justė su dygliuotom padangom be jokio įsibėgėjimo dvigubai sunkesnį mersą išvilko be didelio vargo. Legacis keltas su MT padangom pelkėje virš durelių (priekinės jau neatsidarė ir vanduo į vidų bėgo) sėdėjo nei pirmyn nei atgal, jau buvom džipą išsikvietę, bet dar belaukdami pabandėm justę prikabint, nors nei vienas netikėjom kad padės. su įsibėgėjimu ir geru smūgiu po kokio trečio karto išlupo jis tą legacį, tiesa ir pats legacis padėjo savo MT padangomis kapstytis. Ir dar daaaug kitų atvejų buvo, bet čia neišsiplėsiu, jei kam įdomu per kokį meetą galiu papasakoti daug apie justy, per 15 eksploatacijos metų šiek tiek patirties apie jas įgavau :)