vienas supantu, bet ne visi 4ArunasV rašė:Jara, pas mane po balansavimo vienas ratas lygiai taip pat atrodo. Problema - ratas apturėjo duobę. Važiuojant gal ir nesijaučia, bet balansavimo aparatas tai mato.
Ratų balansavimas Vilniuje
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
žinok net patikimi pasiekia savo kompentencijos viršunė, na kita prasme. sakyčiau butent drauga reikia tikrinti labiau, nes kai pradedi draugauti stipriai, tai pradeda š..maltieugenijus rašė:Problema tame ,kad Jarka tu draugu servisuose neturi,o turetum nors viena patikima zmogu ir problemos issisprestu,bet ,kad tu nieku nepasitiki. :???:tik viska tikrini,ir TIK straipsniais is placiosios rusijos tiki. :-D
Augi aš tikiu instrukcija labiau negu meistrais. Pats esu nudeges dėl to kad neperskaičius instrukciju montuojam. Po to taisome, arba priverčia taisyti, arba užsakovas lieka piktas.
Taip nepasitikiu servisais kur ratus prisuka tik pneumatiniu raktu.
Не закручивают болты (гайки) при установке колеса на ступицу пневматическим гайковертом (откручивать пневматикой можно, а вот закручивать и затягивать – только вручную, иначе центровка колеса на ступице не может быть гарантирована).
Arba:
Вы никогда не читали на автофорумах удивленных отзывов автолюбителей о том, что через десяток километров пробега после того, как был посещен шиномонтаж или СТО, они обнаруживают, что болты на одном (или нескольких) колесе не просто не затянуты – а попросту откручены или даже потеряны? И самое странное, что колеса прикручивали в присутствии «потепевшего»! Поэтому подобные ситуации обычно списывают на злобных соседей. На самом деле, причина у этого явления в большинстве случаев – пневмогайковерт.
Пневмопистолеты (пневматические гайковерты), благодаря своей невысокой стоимости, в последние годы прочно вошли в перечень инструмента, имеющегося в наличии практически в любой шиномонтажной мастерской или СТО. Пневмогайковерт действительно существенно ускоряет процесс демонтажа/монтажа колеса и заметно облегчает работу мастера. Правда, лишь не многие автолюбители знают, что закрутка и затяжка колесных болтов (гаек) пневматическим гайковертом строго запрещена!
Как устроены пневмогайковерты?
Конструкция пневматических гайковертов, которые используют в шиномонтажах, достаточно проста: пневмопистолет подключается к шлангу компрессора и приводится в действие воздухом под высоким давлением. Важным элементом конструкции пневмопистолета является возможность регулировки максимального усилия, передаваемого на патрон пневмогайковерта, благодаря чему, в частности, можно регулировать момент затяжки болтов (гаек). Именно это и является основным аргументом мастеров шиномонтажа в пользу использования пневматического гайковерта при затяжке болтов – момент затяжки выставлен на минимум, а значит болты (гайки) не будут «перетянуты».
На самом же деле, пневматические устройства не могут быть использованы при креплении колеса к ступице совсем не из-за силы затяжки, хотя, учитывая тот факт, что в подавляющем большинстве случаев пневмогайковерты в шинных центрах – это дешевая китайская продукция и регулировка момента затяжки – это первое, что в них ломается (если она работала вообще), доверять этим устройствам нет абсолютно никаких оснований и ситуация, когда при следующем демонтаже колеса возникнут проблемы более чем вероятна и жизненна. Но дело даже не в том, что болты при монтаже колеса Вам могут слишком сильно (или слишком слабо) затянуть.
Почему крепежные болты (гайки) имеют конусное основание?
Вы наверняка обращали внимание на то, что болтовые отверстия на дисках имеют намного больший диаметр, чем резьба болтов (шпилек), которыми диск крепится к ступице? И, соответственно, сами болты (гайки), имеют шляпку с конусным основанием? Не задумывались, зачем так сделано? А сделано так потому, что производитель автомобиля вынужден очень точно рассчитать посадку колесного диска на ступицу с тем, чтобы ось вращения диска точно совпала с осью вращения ступицы. Если эти оси не совпадают – колесо будет бить, в буквальном смысле слова уничтожая ступичный подшипник и прочие несущие элементы подвески. Именно поэтому существуют правила поочередной и поэтапной затяжки колесных болтов (гаек).
Затягивая болты (гайки) по правилам, т.е. вручную, не спеша, по принципу звездочки и в несколько этапов, Вы обеспечиваете максимально точную центровку болтовых отверстий диска на конусных основаниях болтов (гаек), и, соответственно, максимально точную центровку диска на ступице автомобиля. Что же происходит при закрутке болтов пневмогайковертом? Под большим давлением и с высокой скоростью закручивается (и затягивается) один болт (гайка), и, независимо от того, правильно ли он «сел» в болтовое отверстие диска и правильно ли «встали» другие отверстия по отношению к шпилькам (резьбовым отверстиям) ступицы. И после этого, все остальные болты уже вынужденно затягиваются исходя из положения, которое заняло колесо относительно ступицы при затяжке первого болта.
Ради интереса, попробуйте одеть колесо на ступицу и закрутить только один болт (гайку), но не затягивая до конца – вы увидите, что колесо при этом будет иметь достаточно серьезный «люфт»
Какие могут быть последствия пневматической затяжки болтов (гаек)?
Если колесо село на ступицу неправильно, это означает, что неправильно «сели» в отверстия на диске и конусные основания болтов или гаек. А это, в свою очередь, означает, что в движении автомобиля столкнутся две силы: либо бьющее колесо разобьет подшипник, либо колесо таки сместится и встанет на место (зависит от реального момента затяжки болтов). В первом случае последствия ясны, а во втором, когда болты встанут на место, окажется, что они… недотянуты! Ну а дальше вибрация колеса и центробежная сила неизбежно сделают свое дело – болты (гайки) рано или поздно открутятся. Хорошо, если Вы успеете это заметить…
Безусловно, вероятность того, что колесо сразу правильно «сядет» на ступицу не просто существует – она достаточно высока (особенно если диаметр центровочного отверстия диска точно соответствует цилиндру ступицы), но существует также и вероятность неправильной установки колеса, чего скорее всего не случится при правильной ручной затяжке болтов. Поэтому всегда требуйте, чтобы колесо закручивали и затягивали вручную, причем на весу – дотяжка после опускания автомобиля с домкрата может привести к тем же последствиям.
Ir man pasakikite kad čia viskas neteisingai. Kad rusai rašo š.. ir t.t.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1067
- Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
- Auto: Forester 2,0 MT 02
- Valstybinis numeris: ETC 944
- Mobilus: +37069844321
- Miestas: Kaunas
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
2 temos apie ta pati eina. Baigiat zmogu papjaut,lyg kokie egzotikos agentai
. O manau esme tame,kad Jaroslavas remontuotis vaziuoja pas visokius atstovus i didelius servisus. Vien uz darba permoka daugiau kaip dvigubai, tai naturalu,kad kokybes ir aptarnavimo tikisi atitinkamo. Kad neiskiltu apsoliuciai jokiu kabliuku. Kodel jis ten vaziuoja, sekantis klausimas.Galima net nauja tema uzvesti,bet jei vaziuoja,tai turi teise ir pareikalauti.

Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
I tema:
Atitinkamo remonto darbo atlikimas - 50lt
taspats darbas klientui stebint - 100lt
darbas su kliento patarimais -150lt
darbas su kliento patarimais ir ,,pagalba'' 200lt
Atitinkamo remonto darbo atlikimas - 50lt
taspats darbas klientui stebint - 100lt
darbas su kliento patarimais -150lt
darbas su kliento patarimais ir ,,pagalba'' 200lt

Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
aš manau ir aš darau- du skirtingi dalykaiJonas6x6 rašė:o aš manau, kad darbo kokybė turi būti gera visur, nepriklausomai kas atlieka.
bet kai klientas atvažiuoja prisiskaitęs instrukcijų, ir bando meistrui rodyti, kaip reikia dirbti, tai dažniausiai viskas baigiasi konfliktu.
jei tas meistras atlieka blogai darba, tai žmogus prisiskaites instrukciju gali laiku pastebėti, ir nebus pykčiu.
Jonai nori aš tau sumontuosiu vedinima kaip tu balansuoji ratus?
Dar yra toks niuansas - ar meistras tikrai meistras? ar jis turi patirties, ar bent specialybė atitinka jo darbui? Egzotikoje panašu kad neseniai priemė žmogu, ne meistra, ir tas pribalansavo.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
kad užtenka tavo parašymo kad nenaudoji dinamometrinio rakto. Patikrinus - dar surasčiau
bandisiu palyginti šildyma su rato montavimu. Pvz montuojant ventili su sriegiu ant vamzdžio ir persukus perdaug jis laikui begant truks. Nedasuksi - tekės. Va taip ir žaidžiam. bet mes nekeliam pavojaus gyvybei, o ratai - ne juokas
bandisiu palyginti šildyma su rato montavimu. Pvz montuojant ventili su sriegiu ant vamzdžio ir persukus perdaug jis laikui begant truks. Nedasuksi - tekės. Va taip ir žaidžiam. bet mes nekeliam pavojaus gyvybei, o ratai - ne juokas
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
Jarka, o melgoj tau su dinamometriniu raktu ratus uzverzinejo? ventilius pas save dinamometriniu uzsukat? tu vel pyksi, bet pries rasydamas posta perskaityk ji kelis kartus, pamatysi kaip ju skaicius sumazes...
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
melgoje - na nekreipiau demesio. Bet manau kaip ir visi - nenaudoja.Reiškia blogai
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
...dinamometriniu raktu pasirodo reikia ratus priverzt?!? Ir istiesu taip instrukcijoje parasyta??? Tai as taip iseina visiska tundra...Kodel tada gamintojas nekomplektoja subariku kartu su siais raktais o tik kazkokius uzlenktus metaliukus sudeda i bagazine,a :-D :-D :-D
p.s. mano galva instrukcijos labai gerai...nu bet atleiskyt, ne iki tokio gi lygio `2: Uzteko vieno ratu balansavimo ir iskart atskleidem kad visa Melga ir Egzotika = nemoksu agenturos? Ne, nu mes gi pagal instrukcija, o ka jie - jie tik siaip zmones dirbantys ta darba kiekviena diena
Mano manymu temos sios abi nugrybavo i pievas totalias. Per paskutini menesi bent 3 kartus keiciau padangas ir visur likau patenkintas, o ir padangos buvo devetos ir diskai ne pirmos jaunystes..ir kainos montavimo/balansavimo kitokios...Net nezinau ka sakyt. Gal kartais reikia pamastyt pries kazka darant? Ai tiksliai kam dometis technine puse, uztenka atlikti pora diagonalkiu, slalomais palakstyt, a visa technine puse Autoerdve ar dar koks velnias padarys po to... 
p.s. mano galva instrukcijos labai gerai...nu bet atleiskyt, ne iki tokio gi lygio `2: Uzteko vieno ratu balansavimo ir iskart atskleidem kad visa Melga ir Egzotika = nemoksu agenturos? Ne, nu mes gi pagal instrukcija, o ka jie - jie tik siaip zmones dirbantys ta darba kiekviena diena


Paskutinį kartą redagavo azart 2011-04-28, 11:35 pm, redaguota 1 kartą(us).
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
Tarp kitko geras klausimas apklausai atlikti :-D Mat ir dar keistuoliu Lietuvoje surasime :-Djaroslavas rašė:melgoje - na nekreipiau demesio. Bet manau kaip ir visi - nenaudoja.Reiškia blogai
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
suvirintos vietos tikrini ? kokiu budu? prašvieti? jei ne tai žopa Na ir t.t.Jonas6x6 rašė:jaroslavas rašė:kad užtenka tavo parašymo kad nenaudoji dinamometrinio rakto. Patikrinus - dar surasčiau
bandisiu palyginti šildyma su rato montavimu. Pvz montuojant ventili su sriegiu ant vamzdžio ir persukus perdaug jis laikui begant truks. Nedasuksi - tekės. Va taip ir žaidžiam. bet mes nekeliam pavojaus gyvybei, o ratai - ne juokas
Nu bl, Jaroslavai, tai tada ką kalbam apie visus modifikuotus mašinos mazgus - suvirinimus ir t.t.? Čia visai žopa taip išeitų?
Krč, Tu paranojikas, ir dar blogiau - su iniciatyva.
Čiau.
Jonai aš sprendžiu apie bardaka pagal savo specialybe - kai specai montuoja grindiniam šildymui paprasta daugiasluoksni vamzdi, man juokas ima. Ir dar tvirtina kad tinka, taip t.b. Po to kenčia užsakovas daug pvz yra, nes priprato dirbti pagal stereotipus
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- zzzubarruu
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 6306
- Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
- Auto: zver
- Miestas: Vilnius
Re: Ratų balansavimas Vilniuje

Paskutinį kartą redagavo zzzubarruu 2011-04-29, 5:50 pm, redaguota 1 kartą(us).
mu ha ha ha ! ! !
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
Artūrai, kai postai ne i tema, tai ir trinu. Kaip ir šita viršuje bus ištrintas. Ir Jono irgi.
Nes jus ne daktarai kad diagnozės statyti, o vėliau jūsų atsiprašimu irgi nereikia
O bendrai - dėl lazdavojimu tai kitiems ne įdomu skaityti forūmo
Nes jus ne daktarai kad diagnozės statyti, o vėliau jūsų atsiprašimu irgi nereikia
O bendrai - dėl lazdavojimu tai kitiems ne įdomu skaityti forūmo
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
i tema, bet kokia nuomonė gali buti ir turi likti
Bet ne lazdavojimai, pravardžiojimai
Bet ne lazdavojimai, pravardžiojimai
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Tankystas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 316
- Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
- Auto: Vagen traktor 4x4
- Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
- Miestas: Kaunas
Re: Ratų balansavimas Vilniuje
Juokas juokais, bet normalūs manualai (Haynes pvz.) nurodo priveržimo Nm ir ratams. Aišku tokius manualus skaito tik "nuosavo auto mechanikai", servisiniams mechanikams nereikia, nes jie turi sukaupę patirties
Čia be ironijos, praktikoje dažnai randami efektyvesni metodai tam pačiam rezultatui pasiekti, nei aprašyti teorijoje.
