forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Visose srityse vyrauja “recycle” tendencijos. Automobilis, kaip ir kita vartotojiška įranga, turi galiojimo laiką — ir tai visiškai normalu. Tai, kad išeina iš galiojimo — utilizuojama, perdirbama, ir vėl paleidžiama į rinką. Galima garbinti tuos senuosius “amžinus” įrenginius, bet jie neefektyvūs (storos skardos daug sveria ir pabašiai), neekologiški (kuro sąnaudos, aplinkos tarša), pavojingi (absoliuti dauguma naujų automobilių turi puikius crash testų įvertinimus) ir t.t. ir panašiai. Todėl džiaukitės, jeigu senas daiktas jums tarnauja, bet nekeiksnokit progreso. Tai natūrali daiktų evoliucija.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Reklamos auka
- vytas911
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1248
- Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FHD ***
- Miestas: Vilniaus raj.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Ko gero niekas nėra prieš evoliuciją, bet visi prieš dirbtinį produkto "sendinimą". O to manau yra sočiai šiandieniniuose produktuose.
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Toli gražu.kiesa444 rašė:Reklamos auka
Pirmiausia reiktų atskirti broką nuo “sendinimo”. Pirmo atvejo tikrai pasitaiko. O va sendinimas yra slidi tema. O “designed to fail” yra populiari tema konspiracijos teorijų megėjų gretose. Parodyk tokio atvejo pavyzdį realiame gyvenime.vytas911 rašė:Ko gero niekas nėra prieš evoliuciją, bet visi prieš dirbtinį produkto "sendinimą". O to manau yra sočiai šiandieniniuose produktuose.
- Zigmantas
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 34
- Užsiregistravo: 2016-07-15, 11:55 pm
- Auto: Forikas
- Valstybinis numeris: GNJ 350
- Mobilus: +37065615226
- Miestas: Klaipėdos r.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Gamintojai nesuinteresuoti, kad kažkas viešai skalbtų jų trusikus, todėl oficialių straipsnių apie tai nedaug. Kėkvienas stengiasi, kad viskas būtų tvarkoma ramiai tarp savųnovember rašė:Taip teigiant, reiktų bent jau kokią nuorodą į NORS VIENĄ šaltinį, nes aš tai niekur tokio pasakymo negirdėjau.Virgis75 rašė:Bet kad pats Subaru centras sako, kad dyzelis iki 2012 metų bėgti kuo toliau... Bijau sumeluoti, bet tipo geri tie varikliai, kurie variklio užvadinime yra J raidė, bet tiksliai negaliu pasakyti.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
2.0X SG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Šiaip tai tamstos minimas “designed to fail” yra pripažintas realus dalykas. Ir pripažintas jau prieš gerą 50 metų. Nes gamindamas gerą, ilgai tarnaujantį daiktą banrutuosi. O vat pagamini, kad tarnautų 3-5 metus, ir turi "perpetuum mobile"... Pačiam DVD grotuvas atitarnavo 2,5 metų ir nuėjo pagrindinė plokštė, kurios remontas kainuoja tiek pat, kiek ir naujas grotuvas. Akumuliatorinis suktuvas irgi, atitarnavo kelis metus, o po to akumai nuėjo šaibom. Naujas vienas akumas (pirktas buvo su dviem) kainuoja 2/3 naujo suktuvo kainos.martin rašė:Toli gražu.kiesa444 rašė:Reklamos auka
Pirmiausia reiktų atskirti broką nuo “sendinimo”. Pirmo atvejo tikrai pasitaiko. O va sendinimas yra slidi tema. O “designed to fail” yra populiari tema konspiracijos teorijų megėjų gretose. Parodyk tokio atvejo pavyzdį realiame gyvenime.vytas911 rašė:Ko gero niekas nėra prieš evoliuciją, bet visi prieš dirbtinį produkto "sendinimą". O to manau yra sočiai šiandieniniuose produktuose.
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Labai subjektyvūs pavyzdžiai. Nes aš iš savo bokšto galiu pasakyti kad man joks gaminys nėra sugedęs gyvenime (pradedant suktukais ir dvd grotuvais ir telefonais ir baigiant mašinomis). Tai arba man labai sekasi, arba aš tiesiog perku kokybišką patikimų gamintojų produkciją.Virgis75 rašė:Šiaip tai tamstos minimas “designed to fail” yra pripažintas realus dalykas. Ir pripažintas jau prieš gerą 50 metų. Nes gamindamas gerą, ilgai tarnaujantį daiktą banrutuosi. O vat pagamini, kad tarnautų 3-5 metus, ir turi "perpetuum mobile"... Pačiam DVD grotuvas atitarnavo 2,5 metų ir nuėjo pagrindinė plokštė, kurios remontas kainuoja tiek pat, kiek ir naujas grotuvas. Akumuliatorinis suktuvas irgi, atitarnavo kelis metus, o po to akumai nuėjo šaibom. Naujas vienas akumas (pirktas buvo su dviem) kainuoja 2/3 naujo suktuvo kainos.martin rašė:Toli gražu.kiesa444 rašė:Reklamos auka
Pirmiausia reiktų atskirti broką nuo “sendinimo”. Pirmo atvejo tikrai pasitaiko. O va sendinimas yra slidi tema. O “designed to fail” yra populiari tema konspiracijos teorijų megėjų gretose. Parodyk tokio atvejo pavyzdį realiame gyvenime.vytas911 rašė:Ko gero niekas nėra prieš evoliuciją, bet visi prieš dirbtinį produkto "sendinimą". O to manau yra sočiai šiandieniniuose produktuose.
Taigi, senieji boxer dyzeliai nebuvo projektuojami taip, kad sugestų. Tai tiesiog brokas.
Aišku būtinai pasirodys kas nors su teiginiu, kad jam kažkas po metų sugedo, bet negalima tuo remtis ir prominti designed-to-fail teorijas.
Joks gamintojas nenori būti žinomas kaip nepatikimas, nes tai būtų brando katastrofa.
Todėl pamirškite tas konspiracijos teorijas, ir susitaikykite su faktu, kad gyvename konkurencijos amžiuje — visi nori kuo geriau ir kuo pigiau. Natūralu, kad kai kurie gaminiai dėl to nukenčia.
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Labai subjektyvūs pavyzdžiai. Nes aš iš savo bokšto galiu pasakyti kad man joks gaminys nėra sugedęs gyvenime (pradedant suktukais ir dvd grotuvais ir telefonais ir baigiant mašinomis). Tai arba man labai sekasi, arba aš tiesiog perku kokybišką patikimų gamintojų produkciją.Virgis75 rašė:Šiaip tai tamstos minimas “designed to fail” yra pripažintas realus dalykas. Ir pripažintas jau prieš gerą 50 metų. Nes gamindamas gerą, ilgai tarnaujantį daiktą banrutuosi. O vat pagamini, kad tarnautų 3-5 metus, ir turi "perpetuum mobile"... Pačiam DVD grotuvas atitarnavo 2,5 metų ir nuėjo pagrindinė plokštė, kurios remontas kainuoja tiek pat, kiek ir naujas grotuvas. Akumuliatorinis suktuvas irgi, atitarnavo kelis metus, o po to akumai nuėjo šaibom. Naujas vienas akumas (pirktas buvo su dviem) kainuoja 2/3 naujo suktuvo kainos.martin rašė:Toli gražu.kiesa444 rašė:Reklamos auka
Pirmiausia reiktų atskirti broką nuo “sendinimo”. Pirmo atvejo tikrai pasitaiko. O va sendinimas yra slidi tema. O “designed to fail” yra populiari tema konspiracijos teorijų megėjų gretose. Parodyk tokio atvejo pavyzdį realiame gyvenime.vytas911 rašė:Ko gero niekas nėra prieš evoliuciją, bet visi prieš dirbtinį produkto "sendinimą". O to manau yra sočiai šiandieniniuose produktuose.
Taigi, senieji boxer dyzeliai nebuvo projektuojami taip, kad sugestų. Tai tiesiog brokas.
Aišku būtinai pasirodys kas nors su teiginiu, kad jam kažkas po metų sugedo, bet negalima tuo remtis ir prominti designed-to-fail teorijas.
Joks gamintojas nenori būti žinomas kaip nepatikimas, nes tai būtų brando katastrofa.
Todėl pamirškite tas konspiracijos teorijas, ir susitaikykite su faktu, kad gyvename konkurencijos amžiuje — visi nori kuo geriau ir kuo pigiau. Natūralu, kad kai kurie gaminiai dėl to nukenčia.
- acetat51
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 2016-08-17, 6:10 pm
- Auto: Subaru forester sf s-turbo
- Valstybinis numeris: Jcr 423
- Mobilus: +37067829128
- Miestas: Vilnius
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Jau pradejot grybaut ne i tema
- vytas911
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1248
- Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FHD ***
- Miestas: Vilniaus raj.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Būtent, kad nenori būti žinomas.martin rašė:Joks gamintojas nenori būti žinomas kaip nepatikimas, nes tai būtų brando katastrofa.
O faktai kalba už save - tas pats apple garsėjo kaip patikimų daiktų gamintojas, deja ir ten situacija keičiasi. Mano kolega yra šio brando galingas naudotojas - stacionarus kompas, nešiojamas, telefonas, laikrodis, ausinės, TV. Ir jis sako - telefonas sukasi kaip priklauso, o po soft atnaujinimo sulėtėja.
Mano pavyzdys dar geresnis - nupirktas mažas nešiojamas kompas mamai. Kompe tik Skype programa, daugiau nieko. Naudojamas kokį 1-2 kartus per mėnesį. Žodžiu per 6 metus manau bus kokie 200-300 valandų naudojimo. Niekur nenešiojamas. Ir po tų 6 metų pradeda byrėti hdd. Sakysite sutapimas?
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Na, manau mus numoderuos, tai ramia sąžine: apple šiuo atveju biškį pacheatino — nauji telefonai veikia, sakykim, 120% pajėgumu, bet tai labai kenkia baterijai, dėl to baterijos amžiui pasiekus tam tikrą laiką saugumo sumetimais telefonas pradeda veikti 100%, kas, aišku, yra lėčiau. Šiuo atveju padeda baterijos pakeitimas nauja. Ar tai faina? Ne. Ar to imasi visi? Ne.vytas911 rašė:Būtent, kad nenori būti žinomas.martin rašė:Joks gamintojas nenori būti žinomas kaip nepatikimas, nes tai būtų brando katastrofa.
O faktai kalba už save - tas pats apple garsėjo kaip patikimų daiktų gamintojas, deja ir ten situacija keičiasi. Mano kolega yra šio brando galingas naudotojas - stacionarus kompas, nešiojamas, telefonas, laikrodis, ausinės, TV. Ir jis sako - telefonas sukasi kaip priklauso, o po soft atnaujinimo sulėtėja.
Mano pavyzdys dar geresnis - nupirktas mažas nešiojamas kompas mamai. Kompe tik Skype programa, daugiau nieko. Naudojamas kokį 1-2 kartus per mėnesį. Žodžiu per 6 metus manau bus kokie 200-300 valandų naudojimo. Niekur nenešiojamas. Ir po tų 6 metų pradeda byrėti hdd. Sakysite sutapimas?
Tavo mažas nešiojamas kompas irgi pavienis atvejis. Įmesk koks ten hardas — bus koks nors lėtas WD greenas. Arba seagate’as. Pas mane stacionariame yra archyvinė hardų ferma — jų amžius nuo 5 iki 10 metų. Ir visi veikia. Bet aš nusiteikęs, kad jie kažkada pradės mirti. Nori iš hardų patikimumo — daryk raid’ą. Kaip ten bebūtų, 99% atvejų ta įranga veikia ilgai ir nuobodžiai.
Tai pavieniai atvejai, ir nevalia to versti aksioma.
- vytas911
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1248
- Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FHD ***
- Miestas: Vilniaus raj.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
HDD WD Blue. Taip, garsėjantis savo nepatikimumu. Ar jį taip netyčia pagamino. Baikit, nemanau 

- vytas911
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1248
- Užsiregistravo: 2014-05-26, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FHD ***
- Miestas: Vilniaus raj.
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Pasirodo ilgai laukti nebeteko:martin rašė:Todėl pamirškite tas konspiracijos teorijas, ir susitaikykite su faktu, kad gyvename konkurencijos amžiuje — visi nori kuo geriau ir kuo pigiau. Natūralu, kad kai kurie gaminiai dėl to nukenčia.
https://www.theguardian.com/technology/ ... solescence
- martin
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2015-03-01, 1:41 am
- Auto: Forester 2.5 XT AT 2007
- Valstybinis numeris: KDE 231
- Mobilus: +37060021469
Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Bet čia juk ne designed-to-fail, o visai kitas atvejis. O ar tai priveda prie konsumerizmo — ne mums spręsti 

Re: forester 2.0 dyzelis nuo 2008 m
Vyrai, panašu, kad turėjote pradėt nuo terminologijos derinimo...