Puslapis 21 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-01-31, 8:35 am
jaroslavas
yra video, o montavo Jodonėja, paskambink ir paklausk kaip vyko. Siuntimas- man anglas vadybininkas atsiuntė dokumentus , apmokėjau ir atkeliavo. Amortikai liuks
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-23, 7:57 am
marazaz
forester sf turbo. galas buvo +- lygiai su priekiu. bet 2 zmones i gala ir galas guli ant ratu. isidejau KYB RA5761. tai dabar galas mazumele aukstokai. Kokias i prieki deti?
irgi kyb RC2315 vietoi OEM.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-23, 10:59 am
vicinas
idetos ironman spyruokles jau turbut koki penkti metai dirba.Susodinu gale pora zmoniu po mazdaug 130kg,priekyje tas pats ir pilna bagazine visokiu daiktu.Is sono paziurejus niekas nepasakytu,kad masinoje kazkas sedi. Ironmenai tikrai kad gerai veza

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-23, 12:34 pm
Dziugintas
o jos ar stipriai kietesnės komforto atžvilgiu?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-23, 12:37 pm
vicinas
uz koki outbeka tikrai kieciau vaziuoja,bet,jei reikia patvarumo,tai siek tiek komforto galima paaukot.Be to stabilumas posukiuose zenkliai padideja,ypac,kai forikas rimciau iskeltas,tai itin aktualu.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-23, 10:34 pm
dainius212
Taigi siandien pradedam ruostis i Karpatus pakeisti galinei amortikai ir spiruokles. Paimti foresterio negyvi galinei amortikai, nuvezti i restauravimo dirbtuveles ir isardyti tada nupjauta spiruokles lekstute ir perkelta 6cm aukstyn kad laisvai tilptu 235/75 mt padangos, tada nupirkti ford mondeo nuo 2001m amortikai ir sumontuoti i subaru kelmus ko pasekoj apie 8cm padidejo stoko eiga [storis toks pat kaip subaru]....spiruokles naujos kyb....galas pakilo dar apie 4cm auksciau negu buvo pervirinus apatines tvirtinimo dalis ir stiprei suminkstejo....nes buvo labai kietas....

ryt imesiu foto........

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 5:41 pm
audryla
Sveiki,
taigi turiu šiek tiek klausimų. Nusipirkus forį reikėjao keisti vieną galinį amortizatorių-radau naudotą. Dabar pareidinėja kitas. Sakykim pakeisiu... Ateis laikas spyruoklėms, po to vėl amortikai ir gausis užburtas ratas. Kad nebesikankint, galvoju apie tokį variantą:
http://www.subarak.com.pl/zawieszenie-s ... -2008.html
Klausimas-ar galima kol kas keisti tik galą, o vėliau priekį. Dar kas nors turi keistis ar tik spyruoklės ir amortikai?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 6:10 pm
haskis
Keisk tik gala- amortikai ir spiruokles, o prieki kam keisti jei dar geri, negerai po viena kaitalioti- gaunasi uzdaras ratas....
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 8:38 pm
jaroslavas
niekas, bet gali pats užsakyti per pedders.co.uk. Kažkur čia yra tema kaip tai padaryti
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 8:55 pm
audryla
O gal jau yra kokių atsiliepimų kas geriau- Iron Man arba Pedders? Būtų įdomu.
P.S. skaičiau, kad KYB spyruokles gamina modeliams iki 2004m. O čia rašo 02-08m.
http://www.subarak.com.pl/zawieszenie-s ... 8-tyl.html
Čia alia naujiena kažkokia?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 10:47 pm
azart
dainius212 rašė:Taigi siandien pradedam ruostis i Karpatus pakeisti galinei amortikai ir spiruokles. Paimti foresterio negyvi galinei amortikai, nuvezti i restauravimo dirbtuveles ir isardyti tada nupjauta spiruokles lekstute ir perkelta 6cm aukstyn kad laisvai tilptu 235/75 mt padangos, tada nupirkti ford mondeo nuo 2001m amortikai ir sumontuoti i subaru kelmus ko pasekoj apie 8cm padidejo stoko eiga [storis toks pat kaip subaru]....spiruokles naujos kyb....galas pakilo dar apie 4cm auksciau negu buvo pervirinus apatines tvirtinimo dalis ir stiprei suminkstejo....nes buvo labai kietas....

ryt imesiu foto........

Manau su tokiais darbais pusasiu tik LT teritorijai uzteks

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-27, 11:03 pm
Artūrazz
azart rašė:dainius212 rašė:...
Manau su tokiais darbais pusasiu tik LT teritorijai uzteks

Svarbiausiai, kad nepamestų jų belekiant

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-28, 8:36 am
dainius212
Artūrazz rašė:azart rašė:dainius212 rašė:...
Manau su tokiais darbais pusasiu tik LT teritorijai uzteks

Svarbiausiai, kad nepamestų jų belekiant

Laikas parodis ar verta subarikus kilnot sustrom vaziuoklem po kelis tukstancius .....

, isbandysim balandzio 12d. Moletuose......
http://www.4x4moletai.lt/
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-28, 9:22 am
azart
Kilnot verta tik ne tik keiciant amortikus ir spiruokles, pusasiai keiciami, traukes ilginamos ir t.t. Ziurek kad nereiketu kolegom per Karpatus tave ant slipso tempti veliau.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-03-28, 12:29 pm
Stas
o kas tas atstovas??
