Puslapis 23 iš 31
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-09-16, 11:18 pm
				 SubaruLT
				Reik komplekto. Arba bent pusasiu, kad is dvieju surinkt viena tinkanti.
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-09-17, 11:12 am
				 Diver
				
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-10-20, 6:13 pm
				 SubaruLT
				
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-10-20, 7:49 pm
				 Mindaugas
				Atrodo kietai, tikriausiai diagonalkės šitam forikui nebebus baisios. 

 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-10-21, 8:44 am
				 SubaruLT
				Nu nebent i kalna koki uzsikas visas 

 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-10-21, 8:46 am
				 vicinas
				Tai ir tankai uzsikasa  
 
 
Blokiruote tik tam,kad traktoriaus reiktu eit toliau  

 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-10-22, 8:16 pm
				 scalman2
				diagonalkes aisku kad jau nebaisios nebent i per statu kalna ant biraus pavirsiaus ar smelio . tada bloka pades giliau uzsikast aisku.
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-12-31, 12:50 am
				 SubaruLT
				
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2019-12-31, 4:08 pm
				 scalman2
				padangas defleitinai ? iki kiek ? kokia gerve ? pats dejai? kokia prosvaisa realiai dabar prieki ir gale ten ?
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-01, 8:46 pm
				 SubaruLT
				Nenuleidineju niekada ratu. Ir taip uzknisa montuot zemes valyt, pastovei leidzia 

 gerve Ramsey lyg 6000lbs. (normalaus dydzio). Dejau su savo darytu gerves padu. Padas sveria apie 12kg. Gauciau metalo, padaryciau kita, svertu apie 7-8kg. Prosvaista... Nepamenu, bet kazkas kaip dzipo su 37 ratais.
 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-01, 8:54 pm
				 SubaruLT
				
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-05, 10:39 pm
				 scalman2
				SubaruLT rašė: ↑2020-01-01, 8:46 pm
Nenuleidineju niekada ratu. Ir taip uzknisa montuot zemes valyt, pastovei leidzia 

 gerve Ramsey lyg 6000lbs. (normalaus dydzio). Dejau su savo darytu gerves padu. Padas sveria apie 12kg. Gauciau metalo, padaryciau kita, svertu apie 7-8kg. Prosvaista... Nepamenu, bet kazkas kaip dzipo su 37 ratais.
 
na jo tikrai sunkus padas kaip tokiai negalingai gervei. bet atrodo gerai ir tvirtai, aisku tik visai masinai uzsedus pilnai jau reiktu per skremuli turbut tempt kad nemirtu gerve.
 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-07, 1:10 pm
				 Mykolas
				Čia visas gervės konstruktyvas, turbūt daugiau beveik nieko ir nereikia, lengvas kaip pūkas. Būna su gervę kad apie 100 kg gaunasi ant nosies
			 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-07, 5:16 pm
				 scalman2
				na bet subaram tikrai nereikia dzipiniu gerviu ir dzipiniu tvirtinimu. kad ir naujam outbackui kazkas buvo toki tvirtinima pasidirbes.

arba isvis

 
			
					
				Re: Subaru Off-Road projektas
				Parašytas: 2020-01-07, 11:34 pm
				 november
				Rimto gervės pado tvirtinamo prie rėmo subaram nereikia, nes jie į tokį gylį neklimpsta, kaip patruliai/cruiseriai/pacherai. Dėl to, dažniausiai, baisiai stipriai smugiuoti traukiant, nėra poreikio. Tad subarai ištraukiami iš įklimpio mažesne jėga, tad ir gervės tvirtinimo prie rėmo, ir paties rėmo nereikia. Nebent, subaru turi 35" ir didesnius ratus. Tada kiti reikalai skaičiuojasi. Bet acarga gi niekam gėdos dar nepadarė, ane?