Puslapis 2352

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-24, 10:22 pm
Diver
Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-25, 10:26 am
povilas
Diver rašė:Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?
seip tai pas kybus niekada tokios padangos netiko..

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-25, 3:00 pm
Diver
O kaip tada susideda 225/70 R16? Jos dar aukstesnes?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-25, 4:36 pm
Gorbas
Ratlankius su kitu išnešimu reikia statyt.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 10:49 am
Valdas
Sveiki,

kažkurioj temoj apie forio kėlimą sakiau, kad savo kėliau 8cm tai va foto
IMG_20140530_091938re.jpg

kadangi dujos,atsarginis ratas, benzino dar reik prilaikyti tai tie 8cm tik grįžimui iki normalaus aukščio.

Padariau taip
IMG_20140530_092012re.jpg
atrodo kaip chaltūra, bet neliko kietumo tokio kaip su šaibom. Dariau taip, kad reikalui esant galėčiau išardyti ir vėl grįžti bent jau prie org. amortizatoriaus. Galvoju gale sudėti kažkokiu būdu posparnius, tai per TA šito turėtų nepastebėti. Perdarysiu gražiai kai pastips šie amortizatoriai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 10:57 am
Arturas
O amortizatoriaus stoka ilginai? Nes kitaip gautusi, kad iverzei amortizatoriaus spyruokle, todel masina pakilo ir dar sumazejo jo eiga :?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 11:32 am
Valdas
Neilginau. Amortizatorius stojo į darbinę maždaug poziciją, nes kai buvo nekelta lėkštė, spyruoklė susėdus(spyruoklė org. forinė), tai makalavosi štokas kažkur apačioj. Važiuoju ir iš pradžių nelabai tikėjosi, kad toks skirtumas tarp šaibinio kėlimo ir lėkštės kėlimo.

Ilgint štoką reiktų tada, jei dėtųsi kietesnė spyruoklė ir keltųsi lėkštė. Tada taip - amortikas visada ištrauktas ir daužosi viršuje kapsulės.

Pakėlus lėkštes prisodinau pilną ekipažą ir miškan. Jokio daužymo. Aišku vistiek liko karutis, ne ta auto plauktų per kelio nelygumus. Bet man taip labiau patinka. Negu koks Jeep GC, sūpuoklės tai nafig.. :shock:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 11:44 am
azart
Nu nzn. maniskis su KYB amortikais, heavy duty K-Flex spyruoklem ir 3,5 cm saibom zymiai aukstesnis uz taviski buvo.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 11:56 am
Mindaugas
Aš ir norėjau sakyt, kad greit akį užmetus, tai ne ką aukščiau už mano tikriausiai kiek pavargusias USA spyruokles ir 2.5/3.5 šaibas...

Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 12:07 pm
Valdas
Azart palyginai nudususias spyruokles su savo naujom. Taviškis ir turi aukščiau stovėt.

Mindaugai šiaip jau usa spyruoklės ir taip geriau laiko nei eu. Aš neakcentuoju aukščio. Akcentuoju tai, kad šaibos yra gaidys, nuo jų kietėja mašina ir kad geresnis sprendimas kelti lėkštę. Tik tiek.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 12:23 pm
Mindaugas
Na, kad forikas kaip barškutis, tai nesiginčysiu. Nors skirtumo skirtumo po šaibų įdėjimo lyg ir nepajutau...

Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 2:06 pm
Gorbas
Aš tai irgi nelabai pagaunu iš kur atsiranda tas kietumas jei amortiko eiga išlieka ta pati? :?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-05-30, 2:34 pm
azart
Andriau, kai zmogus padaro 8cm saibas tai visko gali buti. Spyruokles kiek jos pavargusios ir buna vistiek neleidzia taip susmukti galiniai daliai. Is aptirties su 3.5cm saibom absoliuciai jokiu minkstumo/kietumo pojucio pasikeitimu nepastebeta. Gal del to kad su protu viskas daryta. O bandant istaisyti vizualine isvaizda tik su saibom tai ka as zinau...nerimta mazu maziausiai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 8:04 am
Virgis75
Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Bet :-E uodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...

P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 10:05 am
Mindaugas
Virgis75 rašė:Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Bet :-E uodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...

P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.
Kažin kodėl neatsistojo aukščiau... Pamenu, kai vienas kaunietis buvo į renginį atlėkęs su pirmuku su nauju KYB galu, tai visa galva už kitus standartus su padėvėtom spyruoklėm stovėjo!?