Puslapis 2452

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 1:56 pm
Virgis75
Tai gal spyruoklėse esmė? Netinkamos? Pagal katalogą, kaip ir tinkama turėjo būti.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 2:27 pm
Diver
jei gerai panenu i draugo fori ra5761 dejom.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 9:41 pm
Virgis75
Jei tikėt rusiškus saitu, maniškės yra beveik centimetru ilgesnės ir skirtos turbininiui SF. Tamstos nurodytas RA5761 eina atmosferikui...
http://www.autodoc.ru/Web/part/kayaba/85/art/ra5761
http://www.autodoc.ru/Web/part/kayaba/85/art/ra5763

Gal foto įkelt? Gal čia sliekai priekinėse spyruoklėse?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-15, 9:44 pm
suboksidas
Foto butinai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 12:27 am
Diver
Virgis75 rašė:Jei tikėt rusiškus saitu, maniškės yra beveik centimetru ilgesnės ir skirtos turbininiui SF. Tamstos nurodytas RA5761 eina atmosferikui...
http://www.autodoc.ru/Web/part/kayaba/85/art/ra5761
http://www.autodoc.ru/Web/part/kayaba/85/art/ra5763

Gal foto įkelt? Gal čia sliekai priekinėse spyruoklėse?
gal kolega atkreipet demesi i spyruokliu strypo diametra... manau tai svarbus faktorius. :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 6:02 am
povilas
butent...pagal kataloga netinka..atmosferiko reikejo..tiek prirasyta,o vistiek darot savo..nesuprasiu logikos

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 8:15 am
Virgis75
povilas rašė:butent...pagal kataloga netinka..atmosferiko reikejo..tiek prirasyta,o vistiek darot savo..nesuprasiu logikos
Tai tas ir liūdniausia, kad tiek prirašyta... Skaitai skaitai ir nebesupranti... Juk spyruoklių ir aukštis skiriasi, ir ir plotis...

Suskaičiavau, skirtumas tarp priekio ir galo - 2,5 cm...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:06 am
Arturas
Nu pagal vaizdeli tai visika sikna `!``
Suprantu, kad IronMan brungios, del Peders nieko negalvojai?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:31 am
Mindaugas
Arturas rašė:Nu pagal vaizdeli tai visika sikna `!``
Suprantu, kad IronMan brungios, del Peders nieko negalvojai?
+1

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:40 am
Virgis75
Arturas rašė:Nu pagal vaizdeli tai visika sikna `!``
Suprantu, kad IronMan brungios, del Peders nieko negalvojai?
Kažkada galvojau apie Peders, bet kainų skirtumas du kartai (1500 LTL prieš 600-700 LTL). Nebent galvot iš naujo apie spyruokles... Bet kaip žinot, kad jos tikrai bus tokios, kokios reikia?Kad tilps, sutilps ir pakels?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:48 am
Mindaugas
Virgis75 rašė:
Arturas rašė:Nu pagal vaizdeli tai visika sikna `!``
Suprantu, kad IronMan brungios, del Peders nieko negalvojai?
Kažkada galvojau apie Peders, bet kainų skirtumas du kartai (1500 LTL prieš 600-700 LTL). Nebent galvot iš naujo apie spyruokles... Bet kaip žinot, kad jos tikrai bus tokios, kokios reikia?Kad tilps, sutilps ir pakels?
Tai bet kokiu atveju reik kažką daryti...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:52 am
Gorbas
Mano galva, tai sustatėte spyruokles skirtas self leveling amortikams. Kai permetėm paprastus amortikus vietoj self leveling ir palikom gimtas spyruokles, tai vaizdelis buvo viens prie vieno, užtat self levelingo amortai su spyruoklėm skirtom paprastiem amortam pakilo. ;) Pas mane dabar pavyzdžiui ant SG sustatyti visi amortikai nuo SF'o, priekinės spyruoklės liko SG, jos buvo aukštesnės nei SF'o, o vat galines spyruokles kartu su atramom teko sustatyti nuo SF'o, nes skiriasi spyruoklių atraminis diametras, bet netgi po tokio permetimo šikna sėdėjo žemiau už priekį ~2 cm, teko dar pridėti plokštelių ~3 cm. Pačios spyruoklės iš išvaizdos tai labai panašios tiek apvijų diametru, tiek aukščiu, bet standumas bus tikrai skirtingas, berods ir apvijų skaičius skiriasi.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 9:54 am
azart
Netinkami KYB amortizatoriai arba spyruokles parinktos 100%. Su KYB amortikais ten isviso pasaka be galo kazkokia. Reikia zinoti tikslius kodus o ne pasitiket pardaveju programomis ar katalogais. Mano atveju RSe pats nupirko to ko reikejo. Spyruokles KYB emem storesnes, kazkur mano temoje surasyti kodai.
p.s. prasau nuoroda kas liecia atmo pirmukus:
http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 10:13 am
Virgis75
azart rašė:Netinkami KYB amortizatoriai arba spyruokles parinktos 100%. Su KYB amortikais ten isviso pasaka be galo kazkokia. Reikia zinoti tikslius kodus o ne pasitiket pardaveju programomis ar katalogais. Mano atveju RSe pats nupirko to ko reikejo. Spyruokles KYB emem storesnes, kazkur mano temoje surasyti kodai.
p.s. prasau nuoroda kas liecia atmo pirmukus:
http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp
Pagal šį katalogą, spyruoklės tinkamos - RA5763. Amortikų kažkodėl nerodo, bet pagal visus rinkimusis ir t.t., tai irgi tinkami KYB 334192 ir 91.
Tai kas gali patart sprendimo būtus? RSe kreiptis?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 10:48 am
Gorbas
Nuliūdinsiu tave. Tai ką pavyko surasti, tai: RA5763 spyruoklės yra skirtos SLS amortikams ir jos strypo skersmuo 11,75mm, o tavo atveju, kadangi keitėt amortikus į non-SLS, reikėjo statyti RA5761.