2.5 121 kw greiciausiai bus is USA. Normalus varikliai, draugauja ir su dujomis. Jis yra SOHC
atskirti paprasta atsidarius kapota. Tiesiog paziuri i variklio prieki ir matosi, ar darzrelio dangtelis slepia viena skyva ar du.
Zymejimas XS bus paprastas variklis, XT bus turbo.
Modelis su 2.5 atmosferiniu varikliu greiciausiai bus is USA ir automatas. Kazkaip mechaniniu tokiu nemaciau. Paletintojo irgi jame nebus.
Nors jei nesiruosi tampyti laukais zemes ukio padargu arba vazineti iki dugno pasineres i durpynus ar molynus, tai jis kaip ir nereikalingas
aš parašysiu apie US modelius 2006 iki 2008 :
nuo 2006 iki 2008 buvo 2,5 sohc arba 2,5 turbo dohc
AT arba MT be palėtintojo (MT retesnis variantas)
2.5XT turbo (R17 lieti ratai, visi privalumai,ESP, dažnai oda)
2.5X atmo prastesnė komplektacija (skardinai ratai, 1CD, AC, be sėdynių pašildymo, be priekinio stiklo valytuvų pašildymo, galiniai bugniniai stabžiai, durų rankenėlės juodos, veidrodėliai maži ir juodi be posūkių, vairas ir pavarų svirtis plastikiniai, varuotojo sėdynė mechaninė, vidinės rankenėlės juodos)
2.5XS atmo geresnė komplektacija (lieti ratai, 6CD, panoraminis liukas, Klimatronikas, šildomos pr. sėdynės, priekinio stiklo valytuvų pašildymas, visi diskiniai stabžiai, durų rankenėlės kėbulo spalvos, veidrodėliai dideli su posūkiais, kėbulos spalvos kaip ir pas EU, vairas ir pavarų svirtis odiniai, varuotojo sėdynė elektrinė, vidinės rankenėlės nikeliuotos, Ipod jungtis)
2.5L.L. Bean Edition viskas kaip ir XS plius odinis salonas, vairas ir pavarų svirtis mediniai, bamperiai ir moldingai kitos spalvos. ir jei gerai pamenu būna tik AT.
gražuolis:
http://www.edmunds.com/flipper/do/Media ... av=Gallery