Puslapis 2552

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 10:58 am
Virgis75
Gorbas rašė:Nuliūdinsiu tave. Tai ką pavyko surasti, tai: RA5763 spyruoklės yra skirtos SLS amortikams ir jos strypo skersmuo 11,75mm, o tavo atveju, kadangi keitėt amortikus į non-SLS, reikėjo statyti RA5761.
originalus numeris ant senų amortikų: 20360FC220. Tai galima teigti, kad ant visų turbinukų SLS?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 11:30 am
Gorbas
Jei prie amortiko buvo pritvirtintas dar vienas stūmoklis kaip piešinuke apvestas raudonai, tai vadinasi buvo SLS, jeigu ne, tai paprasti, bet ir spyruoklės tada ten stovėjo visai kitos nei su SLS. Jei ten buvo paprasti, tai tas spyruokles galėjai drąsiai montuoti su dabartiniais amortikais.
Paveikslėlis

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 11:36 am
Virgis75
Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 11:44 am
Gorbas
Man regis aš jau pakankamai aiškiai viską išdėsčiau, o apie tikimybių teorijas galima su matematikais padiskutuoti, pvz. su Suboksidu :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 6:06 pm
povilas
Virgis75 rašė:
azart rašė:Netinkami KYB amortizatoriai arba spyruokles parinktos 100%. Su KYB amortikais ten isviso pasaka be galo kazkokia. Reikia zinoti tikslius kodus o ne pasitiket pardaveju programomis ar katalogais. Mano atveju RSe pats nupirko to ko reikejo. Spyruokles KYB emem storesnes, kazkur mano temoje surasyti kodai.
p.s. prasau nuoroda kas liecia atmo pirmukus:
http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp
Pagal šį katalogą, spyruoklės tinkamos - RA5763. Amortikų kažkodėl nerodo, bet pagal visus rinkimusis ir t.t., tai irgi tinkami KYB 334192 ir 91.
Tai kas gali patart sprendimo būtus? RSe kreiptis?
nu bet tau pora postu auksciau sake...ne pagal kataloga reikia...o 5761 o tu vel is pradziu

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-16, 6:07 pm
povilas
Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-17, 9:11 am
Virgis75
Ačiū visiems už kantrybę. Įvaldžiau naujas sprunžynas, kitą savaitę keis. Pasipasakosiu, kaip sekėsi. Gal kam reikia dėvėtų amortikų galinių ir mažai dėvėtų spyruoklių?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-20, 3:11 pm
Virgis75
povilas rašė:
Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai
Jomajo, šikna taaaip sukilo, delnas lenda, ir dar vietos lieka...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-20, 7:42 pm
povilas
Virgis75 rašė:
povilas rašė:
Virgis75 rašė:Gaunasi, amortikai paprasti. Bet uodega ir taip buvo susėdusi, tai jei būčiau montavęs senas spyruokles, kažin, ar kas būtų pasikeitę su aukščiu. Kokia tikimybė, kad sumontavus kitas spyruokles (minėtas RA5761), bus viskas gerai? Nesinori dar kelis šimtus išmesti į balą...
bus ne tik gerai..o labai gerai
Jomajo, šikna taaaip sukilo, delnas lenda, ir dar vietos lieka...
o ka as sakiau...ir tie pedersai nereikalingi

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-21, 8:13 am
Virgis75
Peders'ai gal pasireikštų ilgalaikėje perspektyvoje?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-21, 8:19 am
Arturas
Virgis75 rašė:Peders'ai gal pasireikštų ilgalaikėje perspektyvoje?
Niekada ir nesuzinosi. Nebent patas pasibandysi. Cia kaip ir su IronMan. Nors kai kas jau ilgiau nei as turi susideje i savo forikus ir kol kas negirdeti senejimo pozymiu 8-)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-21, 10:20 am
Dziugesiukas
Aš praeitais metais susidėjau IronMan spyrus. Jokių senėjimo požymių per 10k km tikrai nėra, forikas kietesnis paliko, bet kraulumas pakito į gerą ir aukštis viso foriko geras. Plius man gavosi vos ne tapati kaina kaip bučiau dėjęs pedders komplektus, nes gavau IronMan už 1k lt.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-21, 2:39 pm
Virgis75
Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-21, 4:39 pm
suboksidas
Virgis75 rašė:Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...
O kokie tiksliai amortikai sudėti buvo? Gal irgi netokie?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2014-07-22, 8:10 am
Virgis75
suboksidas rašė:
Virgis75 rašė:Viskas, baigėsi mano epopėja. Suvedimą darė, tai amortikų skyles gerokai papielavojo, kitaip išvirtimas (tikslai įvirtimas) buvo kaip seno zapuko...
O kokie tiksliai amortikai sudėti buvo? Gal irgi netokie?
Amortikai 334189 ir 334190.