sritis, skirta visiems Legacy/Outback'ų savininkams. Bendro pobūdžio informacija, techniniai dalykai, tiuningas ir t.t.
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Kinsas rašė:jeigu reikia turiu visus vidurius gražiai išimtus nuo 2,0l 4,11 su palėtintoju tik nėjo 2 pavaros įmušti šakutė padilusi atiduodu už 50lt arba yra 2,0l 4,11 dėžė tik reikia kaina sužinoti
idomu kas kainuotu tuos vidurius perrinkt nes pac nelabai zinau nuo ko pradet
aisku galima isidet nauja ir po truputi gimdyt is sulauzytu dar viena
o kiek kita deze kainuotu tai butu gerai kad pasidometum
Jonas6x6 rašė:Na, įdomu bus pamatyti, ar pasikeitė važiavimas.
O kaip su tepalu? pilsi LS ar paprastą?
Kiek zinau ipilus paprasto tepalo i sld tai ji nebeveikia. Pakeitus i tinkama, vel veikia.
O is kokio modelio isimtas LSD ziuriu pusasiai ne isvidaus traukiami.
siandien su legaciu nieko nedariau!
pasiunciau kelis kartus na@#$%& ir isejau nesamonem uzsiiminet- su nauju foriku po pievas raiziau :-D
ale paskuj taip pradejo sazine grauzt ir pradejau gilintis ka daryt kad vaziuotu
zodziu daba spausdinuos kruva manualu dezes remontui/ardymui nes ryt 17val skersim deze pas drauga darbe http://www.baltexim.lt/
jej kam idomu prisijunkit
ir tuo paciu vesiuos reduktorius - taipogi ziuresim kaip perrinkt nes kalbejau su panevezio subaruklubo atstovu ir sake kad 150lt ir perrinktu. reiskias ta pati darba padarysim ir patys :mad:
manuale gal 4 lapai apie sita suvedima prirasyti, is to galima suprast kad tai svarbu
o jej kam reikia ar siaip idomu kaip Legacy mechanine deze ardosi- 2.2MB zip http://uploading.com/files/925f44f3/MAN ... NTIAL.zip/
Jeigu gerai supratau Jono tą ilgesnį postą pirmame puslapyje, tai Subaru AT daugmaž panašiai elgiasi kaip ir tų 'levųjų' parketnikų transmisija? Labiau priekiniai varomi, o kai reikia pajungiami galiniai?
Ar tiesiog ne taip perskaičiau ar Jonas ne taip parašė? Gal visuomet sukami ir priekiniai, ir galiniai, tiesiog galiniams tenka mažiau galios?
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
skaiciau kad automatas(usa) duoda 40 priekis gale 60, man panasu i tiesa, nes staigiai paspaudus jautiesi lyg su galu varomu. vaziuojant sudetingom salygom paskirsto jega gan gerai , bekeleje isbandyta. vaziuojant gerais keliais neisivaizguoju kaip pasiskirsto, bet vaziuojant tiesiai sausu asfaltu po...ui kuris ratas varomas, vaziuojant greitame posukyje asfaltu panasu i 50x50, nes slysta sonu o ne priekis arba galas...
Artūras rašė:skaiciau kad automatas(usa) duoda 40 priekis gale 60, man panasu i tiesa, nes staigiai paspaudus jautiesi lyg su galu varomu. vaziuojant sudetingom salygom paskirsto jega gan gerai , bekeleje isbandyta. vaziuojant gerais keliais neisivaizguoju kaip pasiskirsto, bet vaziuojant tiesiai sausu asfaltu po...ui kuris ratas varomas, vaziuojant greitame posukyje asfaltu panasu i 50x50, nes slysta sonu o ne priekis arba galas...
arturai tau galas slysta labiau nes pas tave galinis reduktorius blokuotas :sad:
na ka vakar paskerdem deze
ir radom supjauta paletintoja
apsiziurejom kad dantraciu turim sveiku tai ta proga iseme is senos paskerstos dezes ir isplovem viska
vakar surinkom tik priekine dali dezes, siandien rinksim toliau
sestadieni pradejau tvarkytis legacy
zodziu viskas veikia, viskas vaziuoja
prie to pacio keiciausi variklio ir dezes pagalves- aina n@%#& kiek darbo juos pasikeist
blogiausia kad variklio pagalves varztu priejimas tox kad reikia arba varikli isimt arba gr deze
o cia vaizdelis kaip atrodo senos ir naujos pagalves- rast 10 skirtumu :-D