Puslapis 26 iš 31
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-03-03, 4:35 pm
SubaruLT
Cia visu AT beda, kai isedi gerai, nesuka ratu. Todel mano ir yra turbo su maza turba. Sita beda isprestu pusle su didesnu stall speed. Duotu uzsikelt daugiau sukiu, ko pasekoj didesne galia ir lengviau issukt ratus. As sau su kita deze desiu kita pusle pabandyt. Jei nepades, reiks perdaryt pusle. 2,0 isedus uzsikeldavo 1,5-2k rpm tik. 2,5 dabar 2,5-3k rpm. Noriu kad butu bent 3,5k rpm. Tada bus galima det didesne turba.
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-03-03, 10:37 pm
scalman2
na aisku. o kaip ten su tais pakoregavimais ECU kad staigiau i gaza reguotu , netgi maziau kuro rytu, kelias arklio galias dadeda, vien is softo puses. kazin pas mus cia kas nors tuo uzsiima ? siaip uzsieni tai daro ale remote budu uz bapkes jie pasijungia prie tavo masinu ECU ir patiunina siek tiek real time.
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-03-05, 9:08 pm
SubaruLT
Galima bet lt kazi ar daro
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-03-12, 10:04 pm
vicinas
SubaruLT rašė: ↑2020-03-01, 12:28 am
Jei sugalvosiu det i gala mechanine gerve, tai su LT registracija gatves pamirsk. O su UK be problemu.
kodel pamirst

pas mane virs 10 metu ideta gale ir nieko,kol kas net technikine nesikabinejo
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-03-12, 10:48 pm
suboksidas
Jis kalba apie mechaninę gervę, ne apie elektrine.
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 2:09 pm
SubaruLT
Keist automato pusle i 2,5 turbo legacy. nzn ar pades, bet teoriskai turetu. tada daugiau sukiu uzsikeltu. Plius deze tribekos.
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 2:17 pm
SubaruLT
truputi updeitu forikui.
Motoras:
Perrinktas EJ251motoras su STI svaistikliais ir pakolkas su EJ25D galvom. Ateiciai galvoju apie SOHC galvas. dabar uzdeta ir TD04L turba.
Deze: Kaip pagrindas panaudota 1998 2,5 legacy automatine deze begusi apie 100k km. Perrenkant deze suletinti 1 ir 2 begiai. 1 begis is 2,785 i 3,030, 2 begis is 1,545 i 1,620 perdavima. Taip pat sumontuota papildomu ploksteliu sustiprinant 1-2 bei atbulini begius. Rezultate deze stipresne uz OEM turbo deze. Pagrindine pora is legacy 4,111 pakeista i Obk 4,444. Taip pat sumontuotas torsen tipo priekine LSD (ale "blokiruote", bet blokuoja dalinai, kol ratai ant zemes. Veikimas analogiskas rusu val racing "blokiruotei"). Ir pabaigai sumontuotas VTD centrinis difas is subaru SVX. Taip pat pastiprintas. VTD tai centrinis difas kuris neblokuotas i gala siuncia daugiau momento nei i prieki. Jei gerai pamenu kazkas 35-65. Todel stabdi nuspaudus, ir minant gaza, galas kasasi, o priekis ne. Sublokavus VTD mygtuko pagalba gaunam 50-50 kaip ir pas dzipus. Principas kaip STI DCCD dezes. Tik nera reguliavimo ant kiek sublokuoti difa, nors labai norint galima pasidaryt, deze tai gali daryt, esme tik elektra. Taip pat ideta JDM Legacy 00-03 twin turbo automato pusle.
Pries dedant nauja deze ir motora, buvo sumatuoti naujieji pusasiai. Palyginimui, org granata apie 80mm. STI granata apie 90mm. Mano apie 100mm. Tokio dydzio granatas naudoja dzipai. Pvz nissan patrol granata pagal katalogus apie 90mm. Tik tiek kad ji dirba mazesniu kampu nes balkinis tiltas tai laiko geriau.
Po visu modu, pradejo narstytis pusasiai prieki... Tiksliau tik desnys. Imontuota LSD leidzia granatai susistumti truputi daugiau i vidu. Taip pat sudetos didesnes, bet minkstesnes pagalves duoda didesni motro judejima. Ko pasekoj pusasis issineria... Pabandymui sudejau kietas "pagalves". Motoras be padusku kietai prisuktas prie balkio. Pusasiai nebesinarsto. Ateiciai reiks gamint poliuretano pagalves, nes su kietom vibracija eina per visa kebula. Gyvent galima, bet per ilga laika kebulas gali ir nukentet.
Pabaigai liko sunkiausia dalis. Sumapint motoro kompa kad motoras dirbtu tvarkingai ir saugiai. O tada gales nert i bala

Pradejau mapint ir islindo jog 380cc purkstukai baigias prie 5k Rpm net nepradejus kelt boosto... benzu jie traukia iki 320-350max Hp. pas mane su E85 tai turetu but kazkas apie 200Hp prie 5k apsuku su 0,5bar.
https://www.youtube.com/watch?v=r_ZN48M ... 3ly3FoCSKc
Isletinus deze galetu jau ir 31 ratus det
https://www.youtube.com/watch?v=XMtCcAUf8E4
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 2:30 pm
SubaruLT
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 6:09 pm
suboksidas

JėgA!!!!!!!!
O legaliai važinėti gali gatvėmis?

Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 7:34 pm
SubaruLT
apsidraudziu ir vaziuoju

aisku netoli. max iki Palangos, visgi ant E85 nepigiai gaunas

Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 7:35 pm
SubaruLT
bet atnaujinau kompo softa ziuriu yra antras kuro mapas. Tai gales dujas bandyt det tiesiogiai be duju kompo.
Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 10:13 pm
Hunter777
Geras TANKAS, tikraja to zodzio prasme

Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-24, 11:49 pm
suboksidas
SubaruLT rašė: ↑2020-04-24, 7:34 pm
apsidraudziu ir vaziuoju

aisku netoli. max iki Palangos, visgi ant E85 nepigiai gaunas
Galvojau, gal lapių medžioklėj pamatysim...

Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-25, 8:39 pm
SubaruLT
siemet dar kazin. Kita met gal jau bus paruostas pilnai, kad galetu ir kur toliau pavaziuot. Butinai reikia duju irangos. Nes su E85 toli nedavaziuosi

Re: Subaru Off-Road projektas
Parašytas: 2020-04-25, 11:29 pm
scalman2
tai jis ale keliuose legalus gaunasi ?