tavo paskutiniam video tubej , kodel ten jis ant vietos uzsikasa taip ziauriai ? tiesiog del padangu ziauriu ? atrodo lygi vieta arba tiesiog kameros kampas toks. kietos padangos.
Dugnas beveik dedasi, sakes jau kabina zeme. Plius purvo kalnai pries ratus. Tai truputi daugiau gazo ir iskart i gyli, stambus ratai, labai greit eina i gyli. Tai gerai kad automatas ramiai po truputi gazo tai dar vaziuoja vietom. reikia tik iprast. Bet siaip manau kad tokioj vietoj patrintos padangos kur per viduri max 1cm o sonai daugiau, butu geriau. Tiek nesmugtu. Kita vertus sitos labai gerai kotose situacijose. Pvz islipus is provezu ant zoles, be vargo istraukiau beveik pasikabinusi hiluxa su 35 ratais. Be jokiu draskymu.
tai kaip atvo automatas taip gerai kasa is vietos ? kokios modifikacijos darytos ?
SubaruLT rašė: ↑2020-04-24, 2:17 pm
Deze: Kaip pagrindas panaudota 1998 2,5 legacy automatine deze begusi apie 100k km. Perrenkant deze suletinti 1 ir 2 begiai. 1 begis is 2,785 i 3,030, 2 begis is 1,545 i 1,620 perdavima. Taip pat sumontuota papildomu ploksteliu sustiprinant 1-2 bei atbulini begius. Rezultate deze stipresne uz OEM turbo deze. Pagrindine pora is legacy 4,111 pakeista i Obk 4,444. Taip pat sumontuotas torsen tipo priekine LSD (ale "blokiruote", bet blokuoja dalinai, kol ratai ant zemes. Veikimas analogiskas rusu val racing "blokiruotei"). Ir pabaigai sumontuotas VTD centrinis difas is subaru SVX. Taip pat pastiprintas. VTD tai centrinis difas kuris neblokuotas i gala siuncia daugiau momento nei i prieki. Jei gerai pamenu kazkas 35-65. Todel stabdi nuspaudus, ir minant gaza, galas kasasi, o priekis ne. Sublokavus VTD mygtuko pagalba gaunam 50-50 kaip ir pas dzipus. Principas kaip STI DCCD dezes. Tik nera reguliavimo ant kiek sublokuoti difa, nors labai norint galima pasidaryt, deze tai gali daryt, esme tik elektra. Taip pat ideta JDM Legacy 00-03 twin turbo automato pusle.
Reliai visa esme 2,5 motoras. butu 2,0 kad ir sti su 200Kw. Nesuktu su iprasta pusle.
nu jo gerai ten padirbeta prie to kad butu kuo stipriau , kuo geriau prie esamos situacijos. gerai isspausta jau turbut is to ka galima isspaust uz maziausius pinigus.