Puslapis 27108

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-19, 6:19 pm
sernas
Vidmuk,
dejaus dujas Lauromoj. Skitumai man zinomi tarp BRC ir STAG yra du:
1. STAG purkstukai garsiau dirba;
2. Stag purkstukai remontuojami, pas juos keiciasi gumyte, kuri kainuoja 1 lita, ju reikia 4 ir uz darba ima 20 lt, BRC keiciasi visas purkstukas kuris kainuoja 110 Lt.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 2:59 pm
vidmukas
m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:04 pm
hipy
vidmukas rašė:
m@k@s@s rašė:Lašelinių niekur nesiūlo!
tai blogai kad jų nesiūlo ar gerai?
vyksta nemazai gincu del ju reikalingumo...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:05 pm
vidmukas
o kur balioną dedat? vietoj zapaskės ar bagažinėj viršuj

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:08 pm
tomazas555
As vietoj zapaskes ir dauguma matyt taip pat. Kadangi kaip atsargini rata galima imt (tablete) ar net balioneli. Ko pasekoje susitaupo vietos :valio:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:23 pm
Justas81
Jonai,o pas tave stovi "laselines" ?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:32 pm
vidmukas
pabendravau su Lauroma.
pas juos yra dvi firmos.
Stag - 2200 lt, 2 metai garantijos. gumelės 5 lt.
Brc - 2500 lt arba 2900 lt (opoziciniams varikliams), 2 metai garantijos. purkštukai 110 lt
Lašelinė - 220 lt.
balionas 53 litrai vietoj zapaskės.

ir kas iš šių dviejų geriau?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 3:56 pm
m@k@s@s
Pas mane yra, bet tiesa pasakius nieko nejaučiu. Draugas man ją įstatė. Labai aiškiai ir konkrečiai mane įtikino kad man jos reikia. Tik daba nieko nebeatcimenu, bet esmė - vožtuvus nuo prikepimo (apkepimo) saugo!

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 4:00 pm
vidmukas
iš vieno straipsnio

Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 4:08 pm
m@k@s@s
dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 4:23 pm
hipy
vidmukas rašė:iš vieno straipsnio

Ir dar vienas patarimas. Žinome, kad 90 proc. gaisrų automobiliuose su LPG įranga kyla dėl reduktoriaus sutrikusio šildymo: reduktorius apšąla, neišgarina dujų ir jos skystos patenka į karštą variklį. Garuodamos užima 270 kartų didesnį tūrį, variklis nebepajėgia jų sunaudoti, dujos pasklinda po variklio gaubtu ir nuo mažiausios kibirkšties užsidega. Žinoma, taip gali atsitikti tik techniškai netvarkinguose automobiliuose. Ir vis dėlto, kad apsidraustume nuo įvairių netikėtumų, siūlome sumontuoti "termotroniką" - tai termodaviklis, sustabdantis dujų tiekimą į variklį, reduktoriui atvėsus iki 25-30 laipsnių šilumos.
ar kas turit tokį termotroniką?
praktiskai visose irangose nuo II kartos jau stovi tokie davikliai

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 4:24 pm
vidmukas
good :)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 4:27 pm
hipy
m@k@s@s rašė:
dainilas rašė:siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema
va dabar man idomu kas ten per daiktas ir kaip jis visus situs gerus darbus daro... jei tai is tikro toks geras daiktas, kodel gi jo nededa i dujas kaip priedo, nebereiktu jokiu laseliniu...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-20, 10:16 pm
Arūnas
Atsiprašau už, gal būt kai kuriems, kvailą klausimą. O kas ta lašelinė?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-01-21, 9:36 am
vidmukas
su dujom nuvažiavus 50 000 km, reikia reguliuoti vožtuvus.
o jei be dujų automobilis važinėjas. tai kas kiek km reikia reguliuoti jo vožtuvus?