Puslapis 28 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-10-08, 3:44 pm
Gezatron
azart rašė:Na as pirkau Vilniuje po 110 lt tuos DAICHI. RSe pamates iskart pasake kad per trumpi. Nusprendziau kad desiu vistiek. Sudejome. Atrode labai graziai, aukstis su storesnem spiruoklem super, bet kai pervaziavau per duobutes ir pajauciau smugius su kuriais dirba amortikas, nusprendziau kad netinka. Kai paprasiau kitu, ale sake kad neturi foresteriui DAICHI. Geriau imti gyva amortiko pavyzdi (KYB arba sena originala) ir salia lygint skyliu auksti, stoko ilgi ir t.t. Nebent taip.
Tai jau nuspirkau kyb po 280lt/vnt

ryt gal keisiu. Pranesiu kiek issikele foriko sikna
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-10-10, 11:35 pm
Gezatron
Taigi sikna isikele 11cm. foris vel tvarkingai atrodo. Bet radau ydomu dalyka. Vienas amortikas zalias kitas juodas. seni. kodai ir uzrasai ant ju vienodi. Tai kuo jie skiriasi?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-10-13, 8:50 am
Virgis75
Maniškėje amortikai juodi...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-10-13, 8:54 am
azart
Maniskis ex 97 metu zalius turejo. Gal but nuo metu ar siaip skirtingu partiju/gamintoju spalvos.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-05, 5:30 pm
forester99
Įkišiu savo trigrašį,kad nekurti naujos temos.
Reikalingi galiniai amortikai 2003 OUTBACK 2.5 AT,amerikonas.Gal kas paprotys kokius jamt ir ar skiriasi techniniai bei darbiniai parametrai EU ir USA amortizatorių?
P.S. gal kas turite RSe serviso kontaktus - telefoną,emailą? Galima ir į privatą arba elektroniniu.Ačiū.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 10:19 am
Arūnas
forester99 rašė:Įkišiu savo trigrašį,kad nekurti naujos temos.
Reikalingi galiniai amortikai 2003 OUTBACK 2.5 AT,amerikonas.Gal kas paprotys kokius jamt ir ar skiriasi techniniai bei darbiniai parametrai EU ir USA amortizatorių?
P.S. gal kas turite RSe serviso kontaktus - telefoną,emailą? Galima ir į privatą arba elektroniniu.Ačiū.

www.ltauto.lt
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 9:12 pm
Jurijusb
Forester 2004 metu.Sugedo galinis amortikas, perskaiciau 10 pirmu temos puslapiu ir priejau isvados kad geriau paklaust.
Kur ir kokius pirkti amortikus ir spiruokles?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 9:44 pm
Egyda
KYB'us jeigu greitai, PEDDERS'us jeigu yra kantrybes
Kantrybes laukt. Rse arba Remis7 pades.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 10:48 pm
Arūnas
Šiandien lyginom du identiškus XT forikus, mano ir Mindaugo. Pas mane Stock amotikai, pas Mindaugą Pedders. Stovi beveik identiškai, stock gal milimetru aukščiau.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 11:06 pm
Vilmantas.S
Arūnas rašė:Šiandien lyginom du identiškus XT forikus, mano ir Mindaugo. Pas mane Stock amotikai, pas Mindaugą Pedders. Stovi beveik identiškai, stock gal milimetru aukščiau.
Gal bandei, važiavimas skirias?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-08, 11:23 pm
Arūnas
Vilmantas.S rašė:Arūnas rašė:Šiandien lyginom du identiškus XT forikus, mano ir Mindaugo. Pas mane Stock amotikai, pas Mindaugą Pedders. Stovi beveik identiškai, stock gal milimetru aukščiau.
Gal bandei, važiavimas skirias?
Nebandžiau, o reikėjo. Manau Mindaugas nebūtų prieštaravęs.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-09, 1:01 am
MindaugasM
Arūnas rašė:Vilmantas.S rašė:Arūnas rašė:Šiandien lyginom du identiškus XT forikus, mano ir Mindaugo. Pas mane Stock amotikai, pas Mindaugą Pedders. Stovi beveik identiškai, stock gal milimetru aukščiau.
Gal bandei, važiavimas skirias?
Nebandžiau, o reikėjo. Manau Mindaugas nebūtų prieštaravęs.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

pabandyk tai galim.
Šiaip tai gana sunku lyginti, galas tai ne priekis. Pats nejaučiu didelio skirtumo, pačioje pradžioje pasirodė gal kiek kietoki, ta prasme standųs (privalumas). Pasikrovus pilna auto, tai maloniai buvau nustebęs komfortu. Principe manau selfleveling turėtų būti komfortiškesni, jie tam ir buvo padaryti, europiečiams.
Daugiau nelabai įsivaizduoju kaip palyginti, gal į galą susodinti su stikliukais ir per duobes
Pedersai rašo, kad aukštis atitinka stock. Kadangi pas mane dvi kėdutės, dar kai kas bagažinėje, tai vizualiai norėtūsi 1cm. Va atsarginį ratą išėmus (sunkus žaltys), tai supper. Dabar Arūnas juoksis iš paskutinio sakinio

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2014-11-09, 7:23 am
Jurijusb
Egyda rašė:KYB'us jeigu greitai, PEDDERS'us jeigu yra kantrybes
Kantrybes laukt. Rse arba Remis7 pades.
Pedders 400 svaru brangoka, bandysiu kreiptis pas minetus asmenys.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 5:52 pm
Barzdyla
Perskaičiau visą temą ir vistiek kyla klausimas. Forester 98m pasėdęs užpakalis. Amortai neištekėją. Kaip suprantu reikia dėti 2.5amerikono spyruokles. Ar jos tinka dvilitrio amortikams ar reikia ir kitų amortų ieškoti? Taip pat galbūt kasnors bandė kitos mašinos spyruokles dėt? Nes maniškis vistiek keltas. Tai net pakėlus galą centimetru aukščiau už priekį, galas atrodo pasėdęs. Tai galvoju, gal yra kokios spyruoklės su kuriom galima būtų pažaist. Nes mano bagaže dujų balionas ir begalė visokio bekelinio sh. Any suggestions?
P.S. Man mažai rūpi "pasikeis važiavimas, labiau siūbuos ir panašiai"

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 6:21 pm
suboksidas
Jei skaitei, turėjai rast visus atsakymus. Ir ypač iš paskutiniųjų puslapių.
1.Pirmuko nusėdęs galas. Patarciau det nuo 2.5 amerikono spyruokles, jos ir aukstesnes negu 2.0 ir storesnes ir kietesnes.
4. turiu forika 99 m. 2 lt. turbo, parejo galiniai amortikai... ehhh ar tinka nuo amerikonu ar nuo 2 lt atmosferiko gal kas zinote? nuo kitu foriku tinka,tik turbininio foriko dujiniai amortikai buna,o amerikono spyruokles kietesnes... amortai tinka visų modelių, netgi seno outbeko (iki 99m). Bet jei susėdo galas, yra kitų sprendimų.
5. (2,0 s-turbo) Gal kas patartumete,kokias galines spyruokles deti ,nes galas zemiau negu priekis.
Bandyk dėti nuo amerikono. Dėk 03-04m foriko amortikus su sprendžynomis pamirsi problema stoves kaip naujas, isbandyta ant 99 atmo
9. Pribrendo reikalas ir man galą išsitiesint. Užteko poros pakatuškių ir galas šiek tiek nusėdo. Forikas 98m 2.0 MT Europietis.
Forumą paskaitęs supratau kad kad man reikalingos spiruoklės nuo 2002m ir vėlesnių amerikonų. Ar teisingai supratau? Jei taip tai ar reikalingas dar kažkos papildomas perdarymas spyruoklių pastatymui?
jei tavo foris iki 2003 - tai ir ieškok iki 2003 amerikono spyruoklių. Jei tavasis po 2003 - tokių ir ieškok. Jei rasi tai ko reikia, nieko perdarinėti nereikės.
10. Tai mano 2000 metu forikui su mechanine dėže tiks tiktai iki 2003 metu, būtinai su mechanine dėže amerikono foriko spiruokles?
Ar aš teisingai supratau?
tavo 2000m forikui tiks tik nuo 1997 iki 2002m foriko spyruoklės
jei keisi su visu amortiku - tiks viskas iki 2009, tik tada galas stovės aukščiau už priekį.
13. Gal kas žino kokio kito automobilio spyruoklės tinka Forester 99 metų į galą
Sau dejau KYB K-flex RA-5761 berods toks kodukas. Per paieskas rusu kalba meta "foresteriui 97-2002m", spyruokliu storis 14mm.
14. Sveiki,
Tai ar Amerikono spyruoklės gerai ar ne. Pas mane irgi truputį pasėdo po plytų ir rastų vežiojimo.
Ir dar kai per duobes varai tai keleivio pusėje labai dungsi galas, tai jau gal ir amortikas parėjo.
Tai prie to pačio pakeiščiau ir tas spyruoklęs US, jai jos tikrai veksmingos.
Kadangi greiciausiai pas tave dar self-level amortikai ir jie parejo, teks keisti i paprastus(greiciausiai KYB). Savaime suprantama, kad keiciant amortizatorius is palaikanciu auksti i paprastus reiks keisti ir spyruokles O vat kokias pasirinksi, tai jau klausimas. USA nauju vargu ar surasi LT, variantas deti naudotas arba ieskotis alternatyvu.
Taip Povilai, as sudejes KYB, ta koduka kur rasiau auksciau (su nuoroda i kyb.russia) - jos skirtos forikams 97-2002 m. storis matuotas su slankmaciu per visas apvyjas - visur 14mm vienodai be jokiu paklaidu. Kai kuri laika buvo siek tiek 3-4mm skirtumas aukstyje kaires ir desines galines puses. Taciau atradau priezasti - labiau prasedusi priekio k.p. spyruokle, sutvarkius - viskas grazu. Su siom spyruoklem jau menesi laiko. Gale visada 30 ltr benzo + 45 ltr duju balionas pilnas. Pakrautas islaiko auksti galas 75cm, priekis 74cm.
15. Sveiki,
Klausiau KYB spyruoklės kaina 105lt. be nuolaidos storis 13,5mm. tai ar verta dėti dėvėtas Amerikono kur storis 14mm., dabartinės pas mane 12mm.
2001m. 92kw.
Kodas KYB K-Flex spyruokliu - RA-5761, storis 13.8mm su slankmaciu matavau asmeniskai. Lygiai taip pat kaip ir pas USA. Lirostoje kaina apie 130lt. 13.5mm- tai cia tau focuso turbut spyruokles siulo. Prekiauja Intercars, Lirosta.
17. (Forikams iki 2003m.)Gaut standartini auksti + 1.5/2 cm uztenka nauju KYB amortizatoriu (paprastu) + amerikono spyruokles arba KYB K-FLEX spyruokliu storesniu (14mm storio).
20. Sveiki, norejau paklausti ar tinka priekines spyruokles nuo 2.5 turbo, arba 2.0 turbo , paprastam 2.0 atm. Forikui. Tikrai tinka.