Puslapis 29 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 6:22 pm
suboksidas
Ir čia parašiau iš šios temos. Ir tikrai NE viska dar.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 6:33 pm
Barzdyla
Tiktai problema,kad vieni rašo jiems pakyla, kiti rašo jiems nepakyla. Vieni keičia ir amortus ir spyruokles, kiti tik spyruokles. Tai ir kyla klausimai ką iš tikrųjų naudot, plius daugelis rašo, kad neina rast naudotų amerikonų spyruoklių. Ir dar esminis dalykas buvo ar ant stock atmo amortikų tinka amerikono spyruoklės. O visi pedderesai ir Ironmanai man too much money for puvėkas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 6:58 pm
suboksidas
LaurynasR rašė:Tiktai problema,kad vieni rašo jiems pakyla, kiti rašo jiems nepakyla. Vieni keičia ir amortus ir spyruokles, kiti tik spyruokles. Tai ir kyla klausimai ką iš tikrųjų naudot, plius daugelis rašo, kad neina rast naudotų amerikonų spyruoklių. Ir dar esminis dalykas buvo ar ant stock atmo amortikų tinka amerikono spyruoklės. O visi pedderesai ir Ironmanai man too much money for puvėkas

Laurynai. Dar kartą paskaityk, ką pacitavau praeitame puslapyje. Niekur nesutikau, kad rašytų, jog nepakyla. Amortikus keičia dažniausiai tada, kai pas EU modelį yra self-leveling arba jau dungsi (viskas iš mano parašyto citavimo).
Citvime sako, kad naujų USA spyruoklių nerasi (bet jei paskaitysi temos paskutinius puslapius, pamenu, jog rašė, kad USA spyruoklės yra KYB su kažkokiu koduku), naudotų - pats pagalvok, arba pasiskambink

visgi mašinos jau senos.....
Ir Tavo esminis klausimas - jei parašyta, jog imk nuo USA spyruokles ir dėkis, tai kas dar gali būti neaiškU???
Apie pedersus ir ironmenus aš net nerašiau.
Jei dar neaišku, tai Prisistatymų temoje susirask temą "azart" prisistatymą, berods joje jis aprašęs visą savo galo pakėlimo istoriją, su kodais ir pan.
Paskaityk nuo čia
http://forumai.foresterclub.lt/topic177-330.html , Virgis75 istoriją, kaip jis nepaskaitė kokių reikia ir dėjo, kokius davė katalogai, kaip per naują pirko dėjo ir padarė kaip reikia

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 7:05 pm
Barzdyla
Dėkui :-)
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 7:05 pm
haskis
Yra dar paprastesnis budas ispresti problema kaip tam anekdote:
- Manau man reikia keisti masina...
-O kas nutiko?
-Ai ,padanga nuleido....

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 7:10 pm
suboksidas
haskis rašė:Yra dar paprastesnis budas ispresti problema kaip tam anekdote:
- Manau man reikia keisti masina...
-O kas nutiko?
-Ai ,padanga nuleido....

Šiaip, kaip pirštu į akį

šiandien Laurynui sakiau, greičiau tu sėsk už džipuko....

pats svajoja, bet nedrįsta. Laurynai, ar ne taip?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 7:20 pm
Arturas
Kaip tik turiu visai padorias galines spyruokles nuo savo amerikono, kadangi susidejau gelazinius

Galima daryt aukciona

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:09 pm
Barzdyla
Kiek nori už spyruokles?

O dėl džipo, tai noriu. Bile tik kas padorų Patrulį ar Pajero norėtų keist į forį

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:24 pm
haskis
Nu i stock pajera ne uz ka nekeisciau foriko, 2007 teko vazinetis- subaru pravaziavo- tas iskart uzsikase, kas kad jis aukstesnis, nu is razgono ka pramusi tas tavo- sustojai, eik traktoriaus, gal kad uzmetus rimtas padangas , tai geriau but, bet su asfaltiniais volais- karve ant ledo ir dar beda ziema su kuro filtru- ar tik tam ar visiem jiem nezinau...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:30 pm
Barzdyla
Ne stock ne stock ;D su super select dėže, galinio difo blokiruote, liftuot dėt 32-33mudus arba alltracus, gervę į priekį 17k lbs. Ir jau visai daiktas. Ir eina neblogai. O rast kur sėst su visais gali

Tiesiog aš maudynių noriu
P.S. aš čia apie senienas kalbu, kai pejera dar kirviu tašytas rėminis buvo su paprastais motorais

Naujesni tai nesąmonė. Reik tokio, kurio negaila į pelkę.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:37 pm
haskis
Nu tokiu poreikiu forikas tikrai nepatenkins- ne nekankink jo, cia reikia specialiai offroud'ui ruostos masinos, yra pardavimuose visokiu monstru, tik ten manau is ju jau atimta gyvybe...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:44 pm
Barzdyla
Bet foriko kuro sąnaudos ir eksplotacijos kaštai juokingi. Ir kuro sąnaudos vaikiškos. Kiek ten salerkos, tiek čia dujų ir tai mažiau.. Va kur didžioji dilema. Tai ir mąstau ar forikui čia gerves lipdyt, all terainus ar kokias insa turbo dakar montuot. Ar ką daryt... Aš per daug trasoj lygioj važinėju, kad man vienareikšmiškai džipas sueitų... Ir kai pagalvoju, kad chebra su foriku Karpatus pasiekė, tai gal ne taip ir blogai tas foris

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:55 pm
haskis
Nu ekonomiskai gal ir apsimokes geriau is foriko daryt frankensteina, bet kaip sakoma- kas tinka viskam, netinka niekam...
Vienareiksmiskai- rimtom pakatuskem reikalinga kita, grynai tam skirta masina,aisku viskas remiasi i pinigus, bet kazin dar kas but pigiau...
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-02-22, 8:59 pm
haskis
Kas del Karpatu- ten ir daugeli kitu atveju ne masina leme ivaziavo ar pravaziavo, viska nuleme vairuotojas... Dainius ir golfu i karpatus ivaziuotu....

Re: Re:
Parašytas: 2015-03-07, 11:30 pm
FAD555
Vilmantas.S rašė:Gezatron rašė:Stentor rašė:patarciau det nuo 2.5 amerikono spyruokles
jos ir aukstesnes negu 2.0 ir storesnes ir kietesnes
taigi, perksaiciau visus 26 puslapius. ir stai keleta klausimu, y kurius atsakima tikiuos isgirsti sviezia ir konkreciai aisku. zinoma jei isvis cia kazkas ka pasakys txliai..
mano paprastas forikas 99m 2,0 92 kw bendziniukas. galas pasedes. ir amortikai isbege - mire visiskai. p.s amortikai patys paprasciausi - nereguliuojami.
nes pirksiu naujus galinius amortikus, ir kaip suprantu jei desiu naujas spyruokles jos man neispres susdimo - kaip kad rase eddie_gt4 -paprasti NAUJI amortikai + paprastos NAUJOS OEM spyruokles = susedes galas
tai jei nauju spyruokliu pirkt neapsimoka tada kas daryt kad lygi masina butu ? ysukti gumas tas kur dedasi spyruokles ir tik taip susikels keleta cm - taip esu dares su mondeo galu...
ar kokie dar variantai - kas patars svieziai ? nes priejau isvados - ysidesiu naujus amortikus, ysidesiu senas spyruokles, nes nauju tiesiog neapsimopka, yr dar po guma ysidesiu ir fsio
o gal kas koky konstruotyvu patarima - kokius spyruokles pirkti ar geriau senas palikti. nu patarkit kazka konkretaus su kodais issamai o ne girdejau maciau kazas kazka

ačiū lauksiu kazko

ai skaiciau kad tipo paprastiem amortikam reike deti ale RA5761
Mano Foriko ir buvo sėdęs galas, mirę "self leveling" amortikai. Pastačiau KYB amortikus ir spiruokles ir viskas atsistojo į vietas, pravažiavau virš 25tkm, kol kas amortikai dirba savo darbą, galas ir nesėdo.
Amortikai- KYB334191 ir KYB334192 (skiriasi pusės)
Spyruoklės- KYBRA5761
Sveik norejau paklausti ar sitas variantas tinka foresteriui 2007 m 2.0 b?kiek supratau cia viskas buvo keista 1999m foresteiui.